ihan alkuun: heheh heehh heheh hehe hehee heee heheheheheh heeh hee...
vai että olet sitten ajatellut ryhtyä poliitikoksi? jaat täällä ohjeita siitä kuinka suomen kouluissa pitäisi lapsia opettaa.
kuule, voisitko nyt ihan omin sanoin tähän kertoa, että millainen on sinun elämäntilanteesi ja koulutuksesi? oletko minkälaisessa työssä ja mikä on suhteesi didaktiikkaan?
millainen on sinun filosofinen lähtökohtasi opetukseen? onko se fenomenologinen, hermeneutinen vaiko mikä se on? lisäksi voisit kertoa että missä olet suorittanut auskultoinnin? jotta jos saisi näihin vastauksia...
aksulle!!!
25
549
Vastaukset
- todé
parasta olla kiusaamatta? mietihän kaksi kertaa, jos pystyt.
- umpi-hetero
ai sinusta siis aksun kaltaisiin heittoihin, jossa hän vaati minua pois omista töistäni, niin siihen ei olisi saanut vastata "pahasti"? olenko minö vaatinut että aksun pitää lopettaa omat työnsä? miksi sinä et vastannut mitään aksulle?
eli nyt ollaan taas siinä tilanteessa kuka tahansa teikäläisistä saa kirjoittaa mitä tahansa "puupäisyyksiä", niin kukaan ei puutu moiseen. ei vaikka joku väittäisi että "jääkautta ei ole olemassa, koska raamattussa ei ole siitä mainintaan".
te toivottovasti edes jollain tasolla ajattelemaan pystyvät hihhulit ette ikinä vastaan näihin mitään. te vain haluatte vaieta vastaavan typeryydet kuoliaaksi.
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi. umpi-hetero kirjoitti:
ai sinusta siis aksun kaltaisiin heittoihin, jossa hän vaati minua pois omista töistäni, niin siihen ei olisi saanut vastata "pahasti"? olenko minö vaatinut että aksun pitää lopettaa omat työnsä? miksi sinä et vastannut mitään aksulle?
eli nyt ollaan taas siinä tilanteessa kuka tahansa teikäläisistä saa kirjoittaa mitä tahansa "puupäisyyksiä", niin kukaan ei puutu moiseen. ei vaikka joku väittäisi että "jääkautta ei ole olemassa, koska raamattussa ei ole siitä mainintaan".
te toivottovasti edes jollain tasolla ajattelemaan pystyvät hihhulit ette ikinä vastaan näihin mitään. te vain haluatte vaieta vastaavan typeryydet kuoliaaksi.
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi.mutta pitämään mölyt mahassa,vaikka tässä maassa on sananvapaus,niin ei se tarkoitta että uskoa tarvii pilkatta,osaatko nettietikettiä?(käytöstavat netissä kun olet rekattu)
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
mutta pitämään mölyt mahassa,vaikka tässä maassa on sananvapaus,niin ei se tarkoitta että uskoa tarvii pilkatta,osaatko nettietikettiä?(käytöstavat netissä kun olet rekattu)
sananvapaus on demokratian perusta. sananvapautta ei ole esim. useassa islamin uskoisissa maassa ja siksi niissä maissa tilanne on se mikä on. siis tarkennuksena vielä noisas maissa hallitsee diktatuuri ja samalla hallitsijat plus hänen lakeijansa käyttävät häikäilemättä uskontoa tässä tilanteessa hyväkseen.
ja mitä tulee noin muuten tähän kirjoitukseen, niin empä juuri ole vastannut sinulle aikaisemmin. mutta nyt sinä itse heitit "hanskat" kehään niin siksi piti vastata. - todé
umpi-hetero kirjoitti:
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi.saa kiusata heikompiaan, eikä siihen puututa. Niin kai myös täällä?
Olen ihan livenä joutunut todistamaan tilanteita, joissa opettaja kiusaa ja sortaa sitä heikointa oppilasta. - umpi-hetero
todé kirjoitti:
saa kiusata heikompiaan, eikä siihen puututa. Niin kai myös täällä?
Olen ihan livenä joutunut todistamaan tilanteita, joissa opettaja kiusaa ja sortaa sitä heikointa oppilasta.no mitäs teit? menitkö mukaan? käskitkö lopettaa? soititko poliisille? soititko vanhemmille? vai kirjoititko vain suomi 24-palstalle?
noin muuten vi vaan todeta että heheh hehe heeh... - todé
umpi-hetero kirjoitti:
no mitäs teit? menitkö mukaan? käskitkö lopettaa? soititko poliisille? soititko vanhemmille? vai kirjoititko vain suomi 24-palstalle?
noin muuten vi vaan todeta että heheh hehe heeh...yhteyttä ko. luokanvalvojaan ja seuraavaksi rehtoriin.
Kyseessä oli oppilas, jonka alkoholistiäiti teki itsemurhan. Kun tyttö löysi äitinsä ruumiin, hänen hiljaisuutensa luokassa muuttui puhumattomuudeksi. Siitä kimpaantuneena opettaja (inhoaa edelleen rahvaan penikoita!)alkoi läksyttää tyttöä luokan edessä oikein kunnolla.
Kun otin yhteyttä tähän opettajaan henkilökohtaisesti ja kysyin, eivätkö tytön vaikeat kotiolot sureta opettajaa yhtään, tämä tokaisi "kotioloilla ei ole mitään yhteyttä koulun kanssa!".
Juttu painettiin villaisella, kuitenkin sillä tuloksella, että oman lapseni ko. aineen numero seuraavassa todistuksessa (päättö-) putosi yllättäen ysistä seiskaan kokeiden keskiarvon ollessa n. 9. Lukiossa se taas seuraavana vuotena oli entisellään!
Huomautan vielä, että tyttäreni toimi tuolloin ns. luokan vanhimpana, ja oli puolustanut luokkatoveriaan opettajan raivolta.
Minusta sinä, oletpa sitten opettaja tai et, "edustat" täällä nyt taas tuota opettajaa, joka on kimpaantunut "heikomman tekemisistä".
Otat oikeudeksesi harjoittaa nettikiusaamista vain sentähden, että sinun suurta tuntematonta persoonaasi on loukattu.
Voit hehetellä aivan rauhassa. Olen sanottavani sanonut. - niin sitä pitää
todé kirjoitti:
yhteyttä ko. luokanvalvojaan ja seuraavaksi rehtoriin.
Kyseessä oli oppilas, jonka alkoholistiäiti teki itsemurhan. Kun tyttö löysi äitinsä ruumiin, hänen hiljaisuutensa luokassa muuttui puhumattomuudeksi. Siitä kimpaantuneena opettaja (inhoaa edelleen rahvaan penikoita!)alkoi läksyttää tyttöä luokan edessä oikein kunnolla.
Kun otin yhteyttä tähän opettajaan henkilökohtaisesti ja kysyin, eivätkö tytön vaikeat kotiolot sureta opettajaa yhtään, tämä tokaisi "kotioloilla ei ole mitään yhteyttä koulun kanssa!".
Juttu painettiin villaisella, kuitenkin sillä tuloksella, että oman lapseni ko. aineen numero seuraavassa todistuksessa (päättö-) putosi yllättäen ysistä seiskaan kokeiden keskiarvon ollessa n. 9. Lukiossa se taas seuraavana vuotena oli entisellään!
Huomautan vielä, että tyttäreni toimi tuolloin ns. luokan vanhimpana, ja oli puolustanut luokkatoveriaan opettajan raivolta.
Minusta sinä, oletpa sitten opettaja tai et, "edustat" täällä nyt taas tuota opettajaa, joka on kimpaantunut "heikomman tekemisistä".
Otat oikeudeksesi harjoittaa nettikiusaamista vain sentähden, että sinun suurta tuntematonta persoonaasi on loukattu.
Voit hehetellä aivan rauhassa. Olen sanottavani sanonut.Todella! Vakuuttava ja hyvä kirjoitus todélta.
Vaatii rohkeutta olla heikomman puolella. Kiitän omasta ja muidenkin puolesta.
Olen nähnyt ja kuullut samantapaista liiankin paljon. Kaikissa ammateissa on omat... miten sen nyt sanoisin...
Noh, teen todét ja sanon:
Olen sanottavani sanonut.
- sivustaseurannut..
tietää itsekkään eres sitä, mitä kysyit? Muistaakseni, opettajien ei paljon tarvitse tietää, sillä hehän kysyvät oppilailtaan. Aksulla ei vaan taida olla oppilaita, joilta kysyä? Eli tyhmyytesi loistaa, sanoisinko että suorastaan häikäisee! Viisas olisi jättänyt, tuollaiset kysymykset kysymättä.
- umpi-hetero
jos oppilaita kysyy jotain, niin open pitää silloin tietää oikea vastaus. menikö jakeluun vai pitääkö vääntää rautalangasta? vaiko muovailla muovailuvahasta? vai luuletko että kun opettaja kysyy, niin silloin hänenkin pitää käydä hakemassa vastaus aina joltain "yliopettajalta"? jumalalta?
mutta sinusta siis aksun kaltaisiin heittoihin, jossa hän vaati minua pois omista töistäni, niin siihen ei olisi saanut vastata "pahasti"? olenko minö vaatinut että aksun pitää lopettaa omat työnsä? miksi sinä et vastannut mitään aksulle?
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi. - sinä kajahtanut
Olet todella tyhmin ihminen, jonka kirjoituksia olen lukenut.
- huippu..
Toivottavasti typeryytesi on saavuttanut huippunsa.
Voisitko jatkossa olla menemättä henkilökohtaisuuksiin, sopiiko?- umpi-hetero
henkilökohtainen asia. onko se sinulle henkilökohtainen? vai oletko yleensä edes missään töissä? tällä palstalla kun on ihan riittävästi näitä pummeja, jotka elävät sossun kautta ja siitä huolimatta esittävät tällä palstalla ohjeita siitä, kuinka tulisi elää ja kuinka yhteiskuntaa tulisi johtaa.
sinusta siis en saa vastatab aksun kaltaisiin heittoihin, jossa hän vaati minua pois omista töistäni, niin siihen ei olisi saanut vastata "pahasti"? olenko minä vaatinut että aksun pitää lopettaa omat työnsä? miksi sinä et vastannut mitään aksulle?
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi. - sanon minä
Mies on opiskellut paljon, ja tietoa on, mutta sydämen sivistys puuttuu kokonaan.
Hän itse todistaa omat heikkoutensa, minä sanoisin sairautensa. - opettaja.
umpi-hetero kirjoitti:
henkilökohtainen asia. onko se sinulle henkilökohtainen? vai oletko yleensä edes missään töissä? tällä palstalla kun on ihan riittävästi näitä pummeja, jotka elävät sossun kautta ja siitä huolimatta esittävät tällä palstalla ohjeita siitä, kuinka tulisi elää ja kuinka yhteiskuntaa tulisi johtaa.
sinusta siis en saa vastatab aksun kaltaisiin heittoihin, jossa hän vaati minua pois omista töistäni, niin siihen ei olisi saanut vastata "pahasti"? olenko minä vaatinut että aksun pitää lopettaa omat työnsä? miksi sinä et vastannut mitään aksulle?
eipä silti, näinhän toimiin myös teidän tämän hetken "kirkkain tähti", varapressaksi pyrkivä palin. hänkään ei ole millään tavalla kommentoinut sitä tietoa, että hänen kotikirkossaan rukoillaan homojen eheytymistä heteroiksi.Olet opettajaksi epäpätevä, jos opettaja olet ollenkaan.
Teet karkeita kielioppivirheitä, joita oikea opettaja ei koskaan tee.
Hyvin kuvaa pätevyyttäsi sekin, että kirjoitat sydämen kahdella m-kirjaimella=)
- niin kauan
kiusannut uskovaisia, että ajattelin kysyä, oletko menettänyt itseläsi jotakin, tai mahdollisesti paljonkin tänä aikana?
- umpi-hetero
en minä täältä mihinkään lähde. täällä on oikein kiva viihtyä aina silloin tällöin. nimenomaan siksi että voi ihmetellä että kuinka joku voi tosiaan ajatella noin huvittavan taulapäisesti...
- vain, että
umpi-hetero kirjoitti:
en minä täältä mihinkään lähde. täällä on oikein kiva viihtyä aina silloin tällöin. nimenomaan siksi että voi ihmetellä että kuinka joku voi tosiaan ajatella noin huvittavan taulapäisesti...
oletko menettänyt mitään itsellesi tärkeää tämän pilkkaajantiesi aikana. Osaatko vastata ystävällisesti ja rehellisesti, yritäppäs.
- umpi-hetero
vain, että kirjoitti:
oletko menettänyt mitään itsellesi tärkeää tämän pilkkaajantiesi aikana. Osaatko vastata ystävällisesti ja rehellisesti, yritäppäs.
olen edelleen hengissä ja voin hyvin. vaikka tällä palstalla on jo kolmisen vuotta varoiteltu että "kohta jumala kostaa". miten sinä, oletko sinä menettänyt mitä?
- olette
koko sakki alikoulutettuja paskahousuja, jotka märisee ku pikkutytöt, kun ruvetaan puhumaan asiaa?
- varmaankin
eihän minullakaan ole, kuin Diplomi Isinöörin koulutus. Mutta vähäisestä koulutuksestani huolimatta, tiedän että Jeesus elää!
- et osaa edes
varmaankin kirjoitti:
eihän minullakaan ole, kuin Diplomi Isinöörin koulutus. Mutta vähäisestä koulutuksestani huolimatta, tiedän että Jeesus elää!
tutkintosi nimeä kirjoittaa oikein!
hahaa... vai että Diplomi Insinööri..
justiinsa juu ja jetsulleen. enpä olis uskonu että uskovaiset valehtelee mennen tullen. jopa omasta koulutuksestaan ku pitää yrittää päteä. - hus, mene hiiteen
et osaa edes kirjoitti:
tutkintosi nimeä kirjoittaa oikein!
hahaa... vai että Diplomi Insinööri..
justiinsa juu ja jetsulleen. enpä olis uskonu että uskovaiset valehtelee mennen tullen. jopa omasta koulutuksestaan ku pitää yrittää päteä.Idiootit täällä taas hilluu. Menisitte muualle, täällä olisi ihan muuta keskusteltavaa, kuin teidän oppiarvonne.
poistit viestin,mutta pointi tuli selväksi,se että olet opetaja ja sun käytöstapat on kuin teineillä jotka välillä karkaa mopo käsistä,mutta sie olet opetaja ja sulla on "velvolisuus"olla siviilissä kuin koulussa,se ettei usko Raamatuun ei tarvi käyttäytyä kuin kauhukakara joka "hihittelee","sinähän olet kunnon ihminen joka saa palkkaa".
- umpi-hetero
ja mistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.222614Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1002511- 2021364
- 941261
- 1211238
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2931193Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,19988Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211959Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �12957- 60887