Hill street blues

minäkä öö

Kaikkien poliisisarjojen äiti alkoi fst:llä

11

2856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hanhhe

todella mukava että sarja pyörii tv:ssä. tulee tällaiselle keskiikäiselle naiselle todella nostalginen olo. Sarja on todella hyvä, vai kuinka?

• Hillstreet blues

Vauhdikkain näkemäni 'kyttäsarja'. Sitä se on olematta korni. Katson sitä toiseen kertaan, mutta;
        eihän klassikko vanhene ikuna.

• hanhhe
        Hillstreet blues kirjoitti:

Vauhdikkain näkemäni 'kyttäsarja'. Sitä se on olematta korni. Katson sitä toiseen kertaan, mutta;

hillstreetin näyttelijäsuorituksetkin on sitä luokkaa joka ainut että oksat pois

• Officer Renko
        hanhhe kirjoitti:

hillstreetin näyttelijäsuorituksetkin on sitä luokkaa joka ainut että oksat pois

Yhdyn 100%:sti edellisiin. Eikä ole 27 vuotta jyrännyt Hill Streettiä pätkääkään.

• hanhhe
        Officer Renko kirjoitti:

Yhdyn 100%:sti edellisiin. Eikä ole 27 vuotta jyrännyt Hill Streettiä pätkääkään.

myöskin kummisetäelokuvista saa antaa maikkarille suuren kiitoksen. takuuvarmaa laatua

• paras poliisi sarja
        Hillstreet blues kirjoitti:

odotan innolla kun se alkaa tulla suomenkielisenä versiona dvd:le sitä on vissiin julkaistu ulkomaisena versiona suomessa? kovan lain alkujaksot kyllä omistan.

• aivan ehdoton

Siis yksinkerataisesti paras..siinä oli mun 1 tv ihastukseni tämä oliko nyt yleinen oikeusavustaja joka hilllu sen capt frankin kanssa..aivan ehdoton sarja katson sitä kun kerkeen..etsivistä sympatiat saivat oliko nyt sitten mick joka oli hampainensa rikollisten persiissä tms ja aivan mahtavia kohtauksia kun höpötti mutsilleen::)

• hellu22
        aivan ehdoton kirjoitti:

Siis yksinkerataisesti paras..siinä oli mun 1 tv ihastukseni tämä oliko nyt yleinen oikeusavustaja joka hilllu sen capt frankin kanssa..aivan ehdoton sarja katson sitä kun kerkeen..etsivistä sympatiat saivat oliko nyt sitten mick joka oli hampainensa rikollisten persiissä tms ja aivan mahtavia kohtauksia kun höpötti mutsilleen::)

Taas on perjantai pelastettu kun tossa katselin telkusta Hill Street Bluesin. Vai niin sitä tykätään ruskeaveriköistä. Siis tarkota sarjan oikeusavustajaa, mä olen kaikki ruokainen , kaiikki näyttelijät miellytti ja miellyttää. Tosi hyvillä fiiliksillä taas kun tv ateria on perjantaille nautittu.

• vilmaroosa

Hill street tuli aikoinaan lauantai illalla klo 21-22. Minulla oli supistukset alkaneet alkuillasta ja päätin katsoa vielä jakson ennen lähtöä sairaalaan. Pakko oli klo 21.30 tilata taksi ja lähteä. Harmitti vietävästi kun en nähnyt jaksoa loppuun. Tyttö syntyi klo 23.10.

• FRANKFURILLO

TÄÄ TAKAS UUSINTAKIERROKSELLE EES TV5SELLE. FURILLO ON MEIKÄN IDOLI POLIISEISTA SAMOIN SE SYYTTÄJÄNAINEN

• klouyt

Oletteko homoseksuaaleja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1765
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1668
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1420
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      210
      1167
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1113
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      968
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe