VAIN JEESUS-NIMI PELASTAA IKUISESTA KAUHUSTA
- en turhaan lausu Herran, minun Jumalani nimeä,
sillä Hän tuntee minut ja minä Hänet;
Hän pelastaa - ei mikään muu nimi
Pidätkö kauhuleffoista? Kauhu on myös ikuista
todellisuutta. "Lain loppu pon Kristus", mutta
kauhu ei lopu kokskaan sen kohdalta, joka
hylkää Jeesuksen armotarjouksen, veriuhrilla
vahvistetun.
Apostoli Juudaksen kautta näemme, että jo Maan
7. sukupolvi odotti Jeesusta saapuvaksi tuhannen
tuhansine kirkastettuine pyhineen perustamaan
näkyvän (1000 v. ) valtakunnan.
Jeesuksen ilmestys Johannekselle 1. vuosisadan
lopulla muistuttaa siitä myös. Ja Ilmestyskirja
on sellainen kirja, ettei siitä uskalla kukaan
mitään jättää pois tai lisätä. (Tuomionpelko).
Juud 1:14-15
14
Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
15
tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".
Sak 14:3-5
3
Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5
Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä.
Ja Herra, minun Jumalani, tulee;
kaikki pyhät sinun kanssasi.
Jesaja 40:30-31
30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 66:21-24
21
Ja minä otan myös näitä vastatulleita palvelemaan pappeina ja leeviläisinä, sanoo Herra.
22
Niin kuin uusi taivas ja uusi maa, jotka minä luon, pysyvät minun edessäni, sanoo Herra, niin pysyvät minun edessäni teidän sukunne ja teidän nimenne. [Jes. 65:17; Jer. 31:35,36]
23
Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
24
Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu.
Ne ovat kauhistava varoitus koko ihmissivulle.
[Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]
"IKUISEEN KAUHUUN" - mitä se on?
"Kauhistava varoitus" rauhanajassa (Jes.66:24) ja
sitten varoituksesta piittaamattomille ja
kaikille jumalattomille varattu "ikuinen kauhu"!
Eikä sapattisinetistä taaskaan muistuteta mitään.
Sillä suhde ja suhtautuminen Jumalaan on sama
kuin kanssaihmisiin. Se ratkaisee, sydämen tila.
Dan 12:2
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun. [2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]
Dan 12:1-4
1
-- Silloin astuu esiin Mikael, suuri enkeliruhtinas, joka seisoo kansasi suojana. Ja tulee ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä alkaen, kun kansoja on ollut, aina tuohon aikaan saakka. Mutta sinun kansasi pelastuu, pelastuu jokainen, jonka nimi on kirjoitettu kirjaan.
[Dan. 10:13 | 2. Moos. 9:18; Joel 2:2; 1. Makk. 9:27; Mark. 13:19 | Jes. 4:3]
2
Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun. [2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]
3
Oikeat opettajat loistavat niin kuin säteilevä taivaankansi, ja ne, jotka ovat opastaneet monia vanhurskauteen, loistavat kuin tähdet, aina ja ikuisesti.
[Dan. 11:33 | Viis. 3:7; Matt. 13:43]
4
"Mutta sinä, Daniel, pidä nämä asiat salassa ja sulje tämä kirja sinetillä lopun aikaan saakka. Monet harhailevat, mutta tieto lisääntyy." [Dan. 8:26; Ilm. 10:4]
Aot 1:11-12
11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
[Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12
Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin [Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]
Ilm 7:3-4,9
3 ja sanoi: "Älkää vahingoittako maata älkääkä merta, älkää myös puita, ennenkuin me olemme painaneet sinetin Jumalamme palvelijain otsaan".
4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:
Ilm. 7:9
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
Tule, Herra Jeesus!
Onko osani IKUINEN KAUHU ?
12
338
Vastaukset
- porukkaa?
Eihän muita ole olemassa, on vain jumalan israel eli pyhät adventistit.
Ilm. 7:9
Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,- niinkuin tahdotaan
"Palmut käsissään" tarkoittaa oikein käännettynä:
sapattisinetti otsassaan.
Joh.Ilm. 2:17
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
Valkoinen kivi tarkoittaa E.G.Whiten sinettiä.
Joh.Ilm 2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'
Tarkoittaa sapattipuun hedelmiä, sapattiomenoita. - sinulle...
niinkuin tahdotaan kirjoitti:
"Palmut käsissään" tarkoittaa oikein käännettynä:
sapattisinetti otsassaan.
Joh.Ilm. 2:17
Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sille, joka voittaa, minä annan salattua mannaa ja annan hänelle valkoisen kiven ja siihen kiveen kirjoitetun uuden nimen, jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja.'
Valkoinen kivi tarkoittaa E.G.Whiten sinettiä.
Joh.Ilm 2:7 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo. Sen, joka voittaa, minä annan syödä elämän puusta, joka on Jumalan paratiisissa.'
Tarkoittaa sapattipuun hedelmiä, sapattiomenoita.Kyllä jumala sinut palkitsee :)
Niinhän sen täytyy olla, kun ilman sapattisinettiä ei kukaan pelastu, eikä tietenkään ilman Ellen Whitea, joka ne sinetit seuraajilleen antaa.
Sapattihedelmistä me adventistin tunnistamme. "Happamia" sanoi kristitty sapattiomenista.
- Lisäsi tämän Raamattuun?
Joh.Ilm. 14:11
Tulesta, joka ihmisiä kiduttaa, nousee savu aina ja ikuisesti. Heillä ei ole päivän, ei yön lepoa -- ei niillä, jotka kumartavat petoa ja sen kuvaa, eikä kenelläkään, joka ottaa pedon nimen merkikseen. [1. Moos. 19:28; Jes. 34:10]
Joh.Ilm. 20:10
Saatana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti. [Ilm. 13:11, 14:10,11, 19:20]- hätää
Ei adventistilla ole ollenkaan yötä, kun seuraava päivä alkaa jo kello 18.00 illalla.
- Rebe"
varmasti odottaa kirjoituksen aloittajaa, ja hänen pampaitaan, Sääli tulee, niinhän tuo Jumalan sana sanoo, että pilkkaajien osa on oleva kauhea!
- hirvas
turhia pohdi. Usko mitä Jeesus sanoi:
Joh. 11:25
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Eikä jumalattomiakaan piinata ikuisesti, he joutuvat kaikki kadotukseen.
Ps.37:3-11
3 Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;
4 silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sinun sydämesi halajaa.
5 Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.
6 Ja hän antaa sinun vanhurskautesi nousta niinkuin valkeuden ja sinun oikeutesi niinkuin keskipäivän.
7 Hiljenny Herran edessä ja odota häntä. Älä vihastu siihen, jonka tie menestyy, mieheen, joka juonia punoo.
8 Herkeä vihasta ja heitä kiukku, älä kiivastu, se on vain pahaksi.
9 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan.
10 Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa.
11 Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta.
Herran siunauksessa odotamme Hänen tulevan.Minulla on ainainen murhe ystävistäni. Ja kuitenkin
totuus on se, että olen heille enemmän taakaksi
kuin hyödyksi. Toivoisin olevani kirottu pois
Kristuskesta, jos se jotakin auttaisi.
Vaan ei auttaisi. Sitä mieltä ainakin Paavali oli.
Room 9:1-3
1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
2 että minulla on suuri murhe ja ainainen kipu sydämessäni.
3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,
Muutoinkin elämä on kauhuja täynnä ja aivan
liian raskasta näin herkälle ehmiselle.
Monasti on tehnyt mieli täältä erkantua, mutta
ikuinen kauhu - se kauhistaa.
Ittestä ei niin väliä ole, mitä taivaspaikkaan
tulee. Toivoisin niin kovasti, että kaikki, jotka
sinne tahtoo, todella pääsisivät sinne.
Mutta nythän tämä selkis mulle, että Jumala
jostain syystä vain pelottelee sillä ikuisella
kauhulla. Kyllä hirvas tietää.
Dan. 12:2
Mitäpä Antti täällä maailmassa tekee
ihmisten vaivana.
Hyvää yötä.- hirvas
AnttiVKantola kirjoitti:
Minulla on ainainen murhe ystävistäni. Ja kuitenkin
1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
3 Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta,
ihmisten vaivana.
Hyvää yötä.Antti, sinä kuulut varmasti niihin, joilla on uskon kautta armo ja pelastus. Älä siis vaivaa itseäsi, ei meistä kukaan ole toistaan parempi, pysytään kaidalla tiellä.
- Koska
AnttiVKantola kirjoitti:
Minulla on ainainen murhe ystävistäni. Ja kuitenkin
ihmisten vaivana.
Hyvää yötä.se kestää niinkauan kun on olemassa. Lopullinen synnin palkka on KUOLEMA. Toinen kuolema on NIIN LOPULLINEN ERO JUMALASTA, että siinä pyyhitään jopa sen ihmisen muistokin Jumalan mielestä TARKOIN POIS: Sitä ihmistä ei yksinkertaisesti enää sitten ole olemassa missään. Kuolema on yhtä iankaikkinen, kuin iankaikkinen elämäkin.
¤¤Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun. [2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]¤¤ - Jumala ei vapauta armomurhalla
Koska kirjoitti:
se kestää niinkauan kun on olemassa. Lopullinen synnin palkka on KUOLEMA. Toinen kuolema on NIIN LOPULLINEN ERO JUMALASTA, että siinä pyyhitään jopa sen ihmisen muistokin Jumalan mielestä TARKOIN POIS: Sitä ihmistä ei yksinkertaisesti enää sitten ole olemassa missään. Kuolema on yhtä iankaikkinen, kuin iankaikkinen elämäkin.
¤¤Monet maan tomussa nukkuvista heräävät, toiset ikuiseen elämään, toiset häpeään ja ikuiseen kauhuun. [2. Makk. 7:9; Matt. 25:46]¤¤"Ikuinen kauhu" ei voi olla iankaikkinen vapautus
tunnontuskista ja murhamiehen tittelistä.
Ero Jumalasta - - sitähän ei voisi ollakaan, jos
ihminen haihtuisi vain olemattomaksi.
Epäusko selittelee, ettei rakkauden Jumala osaa
rangaista.
- ikuinen elämä
Helvetissä! Helvetissä KUOLLAAN! Se on hävittyspaikka, eikä mikään elämän jatkumo. He palavat kuin oljenkorret, eikä heistä jää juurta, eikä oksaa, sillä heidät POLTTAA SE TULI! NÄIN SANOO RAAMATUN SANA! Lue Malagian viimeisestä luvusta, ja lopeta tuo Jumalan pilkka ja kauhulla mässäily!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501