jalat putoaisivat takaisin maahan?
Alkaa olla jo noloa nämä Annan tekemiset ja hyvä suhde mediaan.
Koska Annan paapominen loppuu
12
759
Vastaukset
- sfaf
Alkaa olla jo aika sairasta, kun Anna raahaa mediaa portugaliin asti ottamaan hänestä ja hänen ystävistään kuvia
- keikat
tämän Seuran Portugalin kuvausmatkan takia. Seurassahan on ollut aiemminkin ainakin yksi Portugalin loman reportaasi.
- sitten kun
paneminen alkaa
eli kunhan anna alkaa vaihtaa poikaystävää kuin paitaa ja esittelee revaansa muutamassa lehdessä, niin sitten paapojia ei enää löydy- inijuitd
..sinullehan reva on vain pikseleitä näytöllä. Saisitpa joskus kokeilla oikeata..runkku!!
- ne pikselit
inijuitd kirjoitti:
..sinullehan reva on vain pikseleitä näytöllä. Saisitpa joskus kokeilla oikeata..runkku!!
Annan naaman nykykunnossaan voittaa.
- oli jälleen
niin nolo!
Iloisesti vierähti taas negapeesaajiltakin tovi Annan seurassa.- siinä syy
miksi pojat viihtyy näillä sivuil
- väittää
siinä syy kirjoitti:
miksi pojat viihtyy näillä sivuil
että saatat kyllä olla oikeassa:D
- ei lopu koskaan
Toivottavasti Annaa paapotaan lehdissä toooooooosi pitkään vielä.
- miksi suloista
ja fiksua Annaa ikävästi kohtelisivatkaan.
Kohta hänestä taitavat kauniisti kirjoittaa ulkomaisetkin lehdet. - näkymin Anna
tulee säilymään kauan Suomalaisessa musiikkielämässä. Annalla on hyvä ote, ja intohimoja musiikkiin.
- mannamaa
Eiköhän se paapominen ja hehkuttaminen lopu kun tuo uusi idols tuo taas uudet tähdet mukanaan.Toivon itse ainakin niin sillä mielestäni anna on ärsyttävä iki-teini,vaikka laulaa osaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604796Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362189Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti551843- 1911822
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2871452Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071172
- 651124