Bella & Orestes

pandorita

Miks bellalla ja oresteella menee huonosti miks orestes syyttää bellaa mikä ei ole tehnyt mitään hän vain koittaa pitää henkilöllisyyden salassa olimpialta,hän tuli kostamaan olimpialle ei oresteelle koska hän sai tietää ettei koittanu tappaa häntä...miks orestes suuttu siitä kun sai tietää että bella on valentina minä ainakin olisin iloinen.miks orestes uskoo romania ja olimpia ihan hölmö...miks bella ja oresteen ei oo yhessä.miks chiquikin valehtelee lapsesta. en kestä kattoo bellan ja oresteen riitaa...miks ne ei vaan oo yhes....=(

5

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Warlicia

      Valentinahan (Bella) tuli kostamaan myös Oresteelle aluksi, kun ei tiennyt vielä Chiquin ja Ariadnan sumutuksesta, eikä siitä että Roque myrkytti ne suklaat.
      Se riitahan alkoi siitä kuulusteluhuoneesta (!?), jossa Bella kysyi siitä Hopealiljasta, ja Oresteen oli vastattava niin, ettei se olisi liian läpinäkyvää, tai ettei Bella arvaisi. Ei se voinu muuta.
      Mut ei hätää, kyllä ne lopussa menee yhteen. ;D

      • pandorita

        Nii lopussa ne menee yhteen...mutta miks hän se nyt inhoo valentinaa...


      • Leoniee
        pandorita kirjoitti:

        Nii lopussa ne menee yhteen...mutta miks hän se nyt inhoo valentinaa...

        Orestesko muka inhoaa Valentinaa?

        Kuvitellaanpa asia näin: Rakastut omasta mielestä elämäsi suureen rakkauteen, joka kuitenkin jättää sinut mitään sanomatta. Sitten tämä suuri rakkaus lähtee maasta, ja kärsit vuoden ajan. Vuoden päästä olet menossa naimisiin uuden kanssa, jota et rakasta, kun häihisi törmää mies, joka on todella hyvännäköinen ja kaikkien naisten unelma. Rakastut tähän mieheen, ja uskot, että pystyt ehkä sittenkin rakastamaan uudellen. Ai niin, siinä sivussa tämä mies yrittää tuhota äitisi, jonka pahoista teoista et tiedä (Siinä sivussa hän yrittää häätää sinut lapsuudenkodistasi ja muuta mukanaa). Suhde aiheuttaa sydänsuruja teille molemmille, ja taistelet kaikesta huolimatta miehen puolesta, koska todella rakastat häntä.

        Entinen rakkautesi kuitenkin palaa, ja huomaat, että sinulla on tunteita tätä kohtaan. Uusi rakastettusi tulee mustasukkaiseksi ja kehtaa haukkua sinua halvaksi naiseksi (En keksinyt parempaa vastinetta naistenmiehelle). Hän päättää jättää sinut ja lähtee muka maasta. Kärsit jälleen. Tahdot puhua entisellesi ja selittää, että teidän eronne oli väärinkäsitys. Entinen kuitenkin torjuu sinut, koska et muka osaa päättää kahden väliltä. Lisää kärsimystä.

        Pian selviää, että kaksi rakastettuasi ovat itse asiassa yksi ja sama henkilö. Seuraavan viikon kuuntelet anteeksipyyntöjä.

        Minä ainakin olisin ikuisesti vihainen.
        Mielestäni Orestesilla on kaikissa vaiheissa suuri syy olla vihainen Bellalle/Valentinalle :D


      • Warlicia
        pandorita kirjoitti:

        Nii lopussa ne menee yhteen...mutta miks hän se nyt inhoo valentinaa...

        48 ..Sen takia kun Valentina tuli maahan Bellana, ja tavallaan piti Orestesia pilkkanaan, valehteli, ja niin edelleen. Eikä kertonut sitä syytä, miks lähti maasta alunperin. Mutta sehän onkin jo ihan toinen juttu...


    • Katsonut ennen

      Olen katsonut koko kauden, koska toihan on uusinta!
      Bellahan paljastuu Valentiinaksi Orestesin & Olympian edessä.

      Lopulta Valentina & Orestes menee naimisiin ja Olympia ja sit se sen turvavartija kuolee :)

      Onnellinen loppu, kuten aina!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe