Jopas oli loppuhuipennus:(

Tätiliini

Huhhuh!!! Juopon osan näytteli loistavasti, mutta tämä Elvis oli kyllä pohjanoteeraus. Siihen olisivat voineet hiukan panostaa. Aukoi vain suutaan ja sitäkin väärällä hetkellä. Muuten jakso oli hyvä.

20

2067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juonikuvio

      eipä paljo muista mitään enää koko jaksosta, niin kyvä oli. :-))

    • määvaan

      Oli kyllä "Elviksen" esitys hiukan fiasko muuten hyvässä jaksossa...

      Huomasin muuten jotain muutakin: Oskarin repsottavan henkselin (tai vastaava), joka näkyi slipoverin alta.

      Se oli yhdessä kohtauksessa, jossa Oscar oli tiskin takana ja jutteli Robin (?) kanssa. Kun kerran tuon henkselin (tai lenksun mikälie) huomasin, niin tarkkailin sitä koko ajan. Henkseli vaihtoi aina paikkaa, kun kuvauskulma muuttui.

      Oon jossain muussakin sarjassa huomannut mokan ja jäänytkin katselemaan sitä. Esim. kerran Everwoodissa Amyn otsatukka oli samassa kohtauksessa vuorotellen ylhäällä ja alhaalla. Kun sen hokasin, niin en enää muuta katsonutkaan kuin "heiluvaa" otsatukkaa... xD

      • Tätiliini

        Voin hyvin kuvitella et niin käy:)
        Nyt sitten vasta..ehta hämäläinen kun oon.....myös tajusin tämän. Kyllä ae jonnekin alitajuntaan jäi, että jotain outoa oli jossakin, siis Oscarin vaatetuksessa.


      • SteveCrane
        Tätiliini kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella et niin käy:)
        Nyt sitten vasta..ehta hämäläinen kun oon.....myös tajusin tämän. Kyllä ae jonnekin alitajuntaan jäi, että jotain outoa oli jossakin, siis Oscarin vaatetuksessa.

        "Elvis oli nero" :)


      • SteveCrane

        tarkastaa oikein levyltä :D


      • määvaan
        SteveCrane kirjoitti:

        tarkastaa oikein levyltä :D

        Joo ja katso samalla, että mikä ihmeen remmeli se todellisuudessa oli. Henkseli on edelleen mun villi veikkaukseni! :D vihreä väriltään, kenties?


      • määvaan
        määvaan kirjoitti:

        Joo ja katso samalla, että mikä ihmeen remmeli se todellisuudessa oli. Henkseli on edelleen mun villi veikkaukseni! :D vihreä väriltään, kenties?

        Tai sitten se oli sellanen remmeli, jolla miesten paidanhihat pysyy ylhäällä. En nyt saa millään sen oikeaa nimeä mieleen, mutta sellanen kuminauhajuttu kuitenkin. Se oli kyllä aika ylhäällä olkavarressa...


      • SteveCrane
        määvaan kirjoitti:

        Joo ja katso samalla, että mikä ihmeen remmeli se todellisuudessa oli. Henkseli on edelleen mun villi veikkaukseni! :D vihreä väriltään, kenties?

        tummanvihree oli välillä lipsunu tosi pahasti liivin alta, myöhemmin ei näkynyt sitten ollenkaan, oli henkselit kiristetty :)


      • määvaan
        SteveCrane kirjoitti:

        tummanvihree oli välillä lipsunu tosi pahasti liivin alta, myöhemmin ei näkynyt sitten ollenkaan, oli henkselit kiristetty :)

        Nonni! Sehän oli kuin olikin henkseli... :D Kiitoskiitos.


      • jaksokokonaisuus

        Paljostapa jäitte vaille henkselikuvioihin takertumisenne johdosta.
        Eikö lainkaan ilostuttanut se tapa ja uroteko, millä täti sai alkoholiongelmaisen, entisen laulajan taas uskomaan itseensä?
        Kun ei näe metsää puilta rikkakasveja saa noukkia kaiken aikaa!
        Kyllä tämäkin kansa tarvitsee tätejä ja setiä, jotka uskovat ihmeisiin läheistensä ongelmien auttamisessa. Siitä vaan töihin, eikä vain ainaiseen rikkaruohojen keruuseen!


      • kukkanen kumminkin
        jaksokokonaisuus kirjoitti:

        Paljostapa jäitte vaille henkselikuvioihin takertumisenne johdosta.
        Eikö lainkaan ilostuttanut se tapa ja uroteko, millä täti sai alkoholiongelmaisen, entisen laulajan taas uskomaan itseensä?
        Kun ei näe metsää puilta rikkakasveja saa noukkia kaiken aikaa!
        Kyllä tämäkin kansa tarvitsee tätejä ja setiä, jotka uskovat ihmeisiin läheistensä ongelmien auttamisessa. Siitä vaan töihin, eikä vain ainaiseen rikkaruohojen keruuseen!

        en usko että tuosta porukasta kukaan jäi mitään vaille, varmasti katsoivat jakson viimeistä sekuntia myöten
        Ja kukahan takertuu?
        Ja mihin "ainaiseen" rikkaruohojen keruuseen? Eihän täällä nyt millään tavalla kyseenalaistettu sarjahahmojen empaattisuutta tms.
        ja nyt sinne töihin kun oikein palstallakin komennettiin, ulos puutarhaan rikkaruohoja kitkemään.


      • SteveCrane
        jaksokokonaisuus kirjoitti:

        Paljostapa jäitte vaille henkselikuvioihin takertumisenne johdosta.
        Eikö lainkaan ilostuttanut se tapa ja uroteko, millä täti sai alkoholiongelmaisen, entisen laulajan taas uskomaan itseensä?
        Kun ei näe metsää puilta rikkakasveja saa noukkia kaiken aikaa!
        Kyllä tämäkin kansa tarvitsee tätejä ja setiä, jotka uskovat ihmeisiin läheistensä ongelmien auttamisessa. Siitä vaan töihin, eikä vain ainaiseen rikkaruohojen keruuseen!

        Ei jääty mitään vaille kun jälkeenpäin levyltä ainakin minä katselin kun tuli puheeksi.

        Kyllä se on paras kun jokainen pitää vaan oman kukkapenkkinsä puhtaana.

        Täällä ei ole tarkoitus puuttua millään tavalla siihen kuinka joku jaksonsa katselee. Pitäisi pysyä asiassa eikä tunkea toisten henkilökohtaisuuksiin, varsinkaan puskasta.


      • Tätiliini
        SteveCrane kirjoitti:

        Ei jääty mitään vaille kun jälkeenpäin levyltä ainakin minä katselin kun tuli puheeksi.

        Kyllä se on paras kun jokainen pitää vaan oman kukkapenkkinsä puhtaana.

        Täällä ei ole tarkoitus puuttua millään tavalla siihen kuinka joku jaksonsa katselee. Pitäisi pysyä asiassa eikä tunkea toisten henkilökohtaisuuksiin, varsinkaan puskasta.

        se on sananen sanoa, vaikka en yleensä mielelläni puutu tällaisiin juttuihin. Mutta koska ehkä jotenkin olen osasyyllinen asiaan, pitää jotain huomauttaa.
        Kyllä täällä on aikaisemminkin keskusteltu ns. "pikkujutuista", eikä ole ketään haitannut. Ja miksi olisi, jos jutustelu pysyy kuosissaan eli SA-sarjassa?
        Rikkakasveja ei ole ja kissa syö sisäkukat joten..........:)


      • horjahtanut
        Tätiliini kirjoitti:

        se on sananen sanoa, vaikka en yleensä mielelläni puutu tällaisiin juttuihin. Mutta koska ehkä jotenkin olen osasyyllinen asiaan, pitää jotain huomauttaa.
        Kyllä täällä on aikaisemminkin keskusteltu ns. "pikkujutuista", eikä ole ketään haitannut. Ja miksi olisi, jos jutustelu pysyy kuosissaan eli SA-sarjassa?
        Rikkakasveja ei ole ja kissa syö sisäkukat joten..........:)

        Anteeksi nyt kovasti! Taisi olla huono päiväni. Kiitos kaunis ojentamisesta.


      • jakson
        Tätiliini kirjoitti:

        Voin hyvin kuvitella et niin käy:)
        Nyt sitten vasta..ehta hämäläinen kun oon.....myös tajusin tämän. Kyllä ae jonnekin alitajuntaan jäi, että jotain outoa oli jossakin, siis Oscarin vaatetuksessa.

        merkittävin kohtaus oli kun 70-luvun puolivälin vaunu paloi 69 vuonna! Muutenkin sarja alkaa olemaan sataan kertaan toistettua huttua!


      • määvaan
        jaksokokonaisuus kirjoitti:

        Paljostapa jäitte vaille henkselikuvioihin takertumisenne johdosta.
        Eikö lainkaan ilostuttanut se tapa ja uroteko, millä täti sai alkoholiongelmaisen, entisen laulajan taas uskomaan itseensä?
        Kun ei näe metsää puilta rikkakasveja saa noukkia kaiken aikaa!
        Kyllä tämäkin kansa tarvitsee tätejä ja setiä, jotka uskovat ihmeisiin läheistensä ongelmien auttamisessa. Siitä vaan töihin, eikä vain ainaiseen rikkaruohojen keruuseen!

        Hmm, en ole tietääkseni jäänyt mistään paitsi, koska katselin koko jakson alusta loppuun saakka.

        Joskus vain tulee kiinnitettyä huomiota tuollaisiin asioihin, kun alkaa jotain kohtaa tuijottamaan. Onhan täällä keskusteltu Joulupukin reestä, minihameista, takinhihoista ja ties mistä pikkujutuista, jopa näkymättömästä rouva Ventressistä. Millä lailla henkseli poikkeaa noista..?

        Ja mistä voi olettaa, että jokin asia ei ilostuta? Tai että joku ei auttaisi omia läheisiään tai peräti ventovieraita esim. vapaaehtoistyössä? Mitä yleensäkin voi päätellä ihmisestä muutaman rivin perusteella?

        Eipä kai näissä keskusteluissa ole tarkoitus revitellä koko elämäntarinaansa, vaan turista sarjasta. :)


      • Tätiliini
        horjahtanut kirjoitti:

        Anteeksi nyt kovasti! Taisi olla huono päiväni. Kiitos kaunis ojentamisesta.

        Eihän tässä kukaan jaksoa moittinut ole, Joihinkin juttuihin vaan väkisinkin joskus huomio kiinnittyy. Jatketaan vain jutustelua hyvässä yhteisymmärryksessä kuten ennenkin:)

        Jokaisella joskus niitä huonoja päiviä......:):)


      • kirjoittajille
        määvaan kirjoitti:

        Hmm, en ole tietääkseni jäänyt mistään paitsi, koska katselin koko jakson alusta loppuun saakka.

        Joskus vain tulee kiinnitettyä huomiota tuollaisiin asioihin, kun alkaa jotain kohtaa tuijottamaan. Onhan täällä keskusteltu Joulupukin reestä, minihameista, takinhihoista ja ties mistä pikkujutuista, jopa näkymättömästä rouva Ventressistä. Millä lailla henkseli poikkeaa noista..?

        Ja mistä voi olettaa, että jokin asia ei ilostuta? Tai että joku ei auttaisi omia läheisiään tai peräti ventovieraita esim. vapaaehtoistyössä? Mitä yleensäkin voi päätellä ihmisestä muutaman rivin perusteella?

        Eipä kai näissä keskusteluissa ole tarkoitus revitellä koko elämäntarinaansa, vaan turista sarjasta. :)

        Olet aivan oikeassa. Sorry, taisin sortua asiattomaan ohjailuun ja vielä puskan tyttönä. Rajojansa kai tässä vielä etsii niin hyvinä kuin huonoinakin päivinä. Muutoin olen sitä mieltä, että SA:n kirjoittajat ovat onnistuneet ainakin meikäläisen sielunmaisemiin sopivalla tavalla.


    • Mitä olisi pitänyt tehdä

      toisin?

      • Rosie-guy

        aloituksessa, aukoi vain suutaan väärällä hetkellä. Elvis imitaattorit on muutenkin perseestä, pyhäinhäväistys.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe