Tämä on testi

x-box

Testaan, millaisia ovat minkäkin palstan ihmisten positiivisuustasot.
Kuvitelkaa minut tosi mäntiksi ja inhottavaksi besserwisseriksi- joka ei ole kovin´kaukaa haettuakaan.
Pyydän ystävällisiä parin rivin tekstejä niiltä jotka uskovat Jeesukseen. Aihe vapaa, positiivisuus ja asiallisuus riittävät.
Pahimmilta palstoilta olen saanut kaksi positiivista viestiä! Siis olen erittäin kriittinen mäntti!
Pari riviä kilttiä tekstiä please

8

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Millaista aamupalaa saisi olla? Muroja, puuroa, teetä, kahvia? Paahtoleipää ja marmeladia?

Pidetään ensin pieni ruokarukous: Siunaa Jeesus ruokamme, ole aina luonamme. Aamen.

Enkeleitä päivääsi!

• Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.

Kaikki mitä teette, se tehkää sydämestänne, niinkuin Herralle eikä ihmisille.

Tässä sinulle pari Raamatuntekstiä mietittäväksi ja toteutettavaksi omassa elämässäsi. Näitä ohjeita kun seuraat alat muuttumaan "kriittisestä mäntistä" kiitolliseksi Jumalan lapseksi. Siunausta päivääsi ja elämääsi!

• !!!

Job 15
      15 Katso, pyhiinsäkään hän ei luota, eivät taivaatkaan ole puhtaat hänen silmissänsä, 16 saati sitten ihminen, inhottava ja kelvoton, joka juo vääryyttä niinkuin vettä.

Katso siis, minun ei tarvitse sinua edes kuvitella inhottavaksi.

Jeesus on kuitenkin tullut meitä pelastamaan ja auttamaan. Hän on voittanut tämän maailman/synnin ja kuoleman. Hänen tapanansa on toinen, ei niin kuin maailma antaa vaan toisella tavalla. Se on tapa johon kannattaa tutustua.
      Hän on antanut iankaikkisuuden ja toivon ihmisen sydämeen, että kaikki inhottavuus ja vääryys ovat kerran poissa.

Tule kirmaamaan kansani taivaan ihanuuteen, täydelliseen vapauteen. Ota lahja vastaan, jota Jumala tarjoaa lapsilleen, Poikansa kautta.
      Ilo ja rauha on saavutettavissa Hänen voittonsa ansioista.

Tapasin eilen käärmeen kivellä lekottelemassa.
      Ei pääse käärmeet pistelemään, kun riippuu Hänessä.
      Hän on Voittaja ja Voittajan matkassa on hyvä mennä.

• aloittajalle

Rakas Jumala, anna "x-boxin" tänäänkin kokea Sinun rakkauttasi. Lahjoita hänelle suunnattomasta varastostasi kaikkea hvää ja rakentavaa, ja johdata hänet Sinun tahtosi tielle, ikuiseen elämään ilossa. Amen.

• hildurvonhopsis

Jumala rakastaa sinua ja vetää sinua puoleensa hyvyydellään. Hän tunsi sinut jo idussasi, äitisi kohdussa ja tiesi jokaisen päiväsi, ennen kuin yksikään niistä oli tullut. Jeesus rakasti sinua, minua ja koko mmaailmaa niin paljon, että meni Golgatan keskimmäiselle ristille sovittamaan meidän syntimme SovintoVerellään. Raamattu on täynnä rakkautta.

Jo Vanha Testamentti kertoo Jeesuksesta näin:

Psalmit 45
      1 Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten mietevirsi; laulu rakkaudesta.(45:2) Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.
      2 (45:3) Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.
      3 (45:4) Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi.
      4 (45:5) Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja.
      5 (45:6) Sinun nuolesi ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään.
      6 (45:7) Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
      7 (45:8) Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi.
      8 (45:9) Mirhaa, aloeta ja kassiaa tuoksuvat kaikki sinun vaatteesi, kanteleet helisevät sinun iloksesi norsunluisista palatseista.
      9 (45:10) Kuningasten tyttäriä on sinun kaunistuksenasi, kuningatar seisoo sinun oikealla puolellasi, Oofirin kullassa.
      10 (45:11) Kuule, tytär, katso ja kallista korvasi, unhota kansasi ja isäsi huone,
      11 (45:12) ja saakoon kuningas halun sinun kauneuteesi, sillä hän on sinun herrasi. Kumarra häntä.
      12 (45:13) Tytär Tyyro ja kansan rikkaimmat etsivät lahjoillaan sinun suosiotasi.
      13 (45:14) Ylen ihana on kuninkaan tytär sisäkammiossa, kultakudosta on hänen pukunsa.
      14 (45:15) Kirjailluissa vaatteissa hänet saatetaan kuninkaan tykö. Neitsyet seuraavat häntä, hänen ystävättärensä tuodaan sinun tykösi.
      15 (45:16) Ilolla ja riemulla heitä saatetaan, he astuvat kuninkaan palatsiin.
      16 (45:17) Sinun poikasi tulkoot sinun isiesi sijaan; aseta heidät ruhtinaiksi kaikkeen maahan.
      17 (45:18) Minä teen sinun nimesi kuuluksi suvusta sukuun; sentähden kansat sinua ylistävät aina ja iankaikkisesti.

Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti. Joh 13:1.

Psalmi 139:13-16…sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. 2.Kor. 13:13

…sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. Room.5:5

Jeesus sanoi (Matteus 18:29): ”Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä”.

• pastorismies

Hyvä että olet kriittinen! Tuskimpa mäntti sentään. Minusta kriittisyydessä ei ole mitään pahaa eikä negatiivista, varsinkaan jos se kohdistuu itseen eikä vain toisiin. Alustuksesi perusteella tunnut näkevän itsesi myös ulkopuolisen silmin ja osaat olla itseironinen. Siten erotut tästä porukasta eduksesi ja olet lähempänä Jumalan valtakuntaa kuin mahdollisesti tajuatkaan.

• Ja toivotan sinulle todella kivaa ja aurinkoista syyspäivää...:)
      Ja olitpas tehnyt hyvän testin. Lähimmäistä olisi hyvä rakastaa jos ei muuten niin antamalla aikaa.
      Ja jos "tahkuat" x-boxii, niin pelionnea. Ite aloitin juuri uuden kauden PS-2:lla PES 6:ssa :)

• x-box

Tämä oli ylivoimaisesti positiivisin palsta, mitä olen nähnyt.
      Kiitos kaikille! Ilmeisesti Jeesuksessa on jotain erilaista, kun seuraajat ovat noin poikkeuksellisen kykeneviä internetin usein aika törkyisillä ja ilkeillä keskustelupalstoilla antamaan positiivista tekstiä tuntemattomalle.
      Ihana kokemus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      25
      2735
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1295
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe