Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu,voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.Ef.6:11..Seiso lujana koko sotavarustuksessa.kuten hyvä Kristuksen sotilas,muista ja varmistu siitä,että pukeuduttuasi se on myös päälläsi koko ajan,älä koskaan ota sitä pois!
Pukeudu sota-asuusi.
14
292
Vastaukset
Me emme voi koskaan antaa periksi.
Kiitos aksu.- umpi-hetero
ja pitääkö tämä sota-asu sisällään myös miekan? ynnä pitääkö silloin muistaa, että se "joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu"?
- joku vaan
kaksiteräiseksi miekaksi. Armo ja laki.
En minäkään ymmärtänyt koko asiaa...muutenkuin että nettikirjoittaja Aksu on nyt pukeutunut sota-asuunsa. Hohhoijaa....jospa sillä on joku naamiaisasu. En tiedä sitten mitä vastaan hän on taistelemassa. - sivustaseurannut..
kun ummppari se on niin että, tuo tarkoittaa Hengellistä sota-asua. Ei sellaista, jonka näkee jonkun päällä olevan. Vaan se on Hengellinen sota-asu!
Kyllä sinä siitä vielä viisastut, kunhan ahkerasti luet näitä kirjoituksia.
Askulla oli jälleen hyvä avaus, kuten aina! - umpi-hetero
sivustaseurannut.. kirjoitti:
kun ummppari se on niin että, tuo tarkoittaa Hengellistä sota-asua. Ei sellaista, jonka näkee jonkun päällä olevan. Vaan se on Hengellinen sota-asu!
Kyllä sinä siitä vielä viisastut, kunhan ahkerasti luet näitä kirjoituksia.
Askulla oli jälleen hyvä avaus, kuten aina!jopas jotakin. sitten varmaan ne kaikki raamatun tarinat niistä tappeluista ja raatojen teosta ovat pelkkää "hengellistä sota-asua". jesukin varmaan vaan ihan jonkun mielikuvituksessa niin ku roikku siellä ristillä? niin ja ihan vaan leikisti niin ku kuoli? vai että tätä se on se "hengellisyys"? eipä tullut ennemmin mieleen. hyvä kun kerroit.
ja yhä enenevää Jumalan armoa ja totuutta, Kiitos Sanasta!
- umpi-hetero
ahvenanmaa, pohjattomien totuuksien pohjanlahti, sydämen sivistyksen suunnattomuus saavuit jälleen palstalle sivistämään meitä maan matosia. jaa taas oi suunnattoman viisautesi muruja meille. hallelujaa. herra on suuri. aamen!!!
- joku vaan
umpi-hetero kirjoitti:
ahvenanmaa, pohjattomien totuuksien pohjanlahti, sydämen sivistyksen suunnattomuus saavuit jälleen palstalle sivistämään meitä maan matosia. jaa taas oi suunnattoman viisautesi muruja meille. hallelujaa. herra on suuri. aamen!!!
kaikenlaisia...
joku vaan kirjoitti:
kaikenlaisia...
Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.
- joku vaan
aksu521 kirjoitti:
Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.
aikaisempaan tekstiin jossa sulla oli isot kirjaimet päällä. Sun kannattaa vaan keskittyä.
Oikeassa olet-vaikka ei parantuisikaan niin suuri Hän on ja sitä paitsi pääasia että kirjoituksista käy pointti selväksi. - CometesKenophile
aksu521 kirjoitti:
Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.
"->Jumala on suuri-
- akbar -
CometesKenophile kirjoitti:
"->Jumala on suuri-
- suuri on Jumala.
aksu521 kirjoitti:
Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.
hyvin sanottu, "Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen."
Eli vaikka ei parantaisi, niin suuri Hän on! Aamen! Hyvä asku, niin sitä pitää, sulla on sana hallussa.
Siunausta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428
