Pukeudu sota-asuusi.

Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu,voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.Ef.6:11..Seiso lujana koko sotavarustuksessa.kuten hyvä Kristuksen sotilas,muista ja varmistu siitä,että pukeuduttuasi se on myös päälläsi koko ajan,älä koskaan ota sitä pois!

14

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me emme voi koskaan antaa periksi.
      Kiitos aksu.

    • umpi-hetero

      ja pitääkö tämä sota-asu sisällään myös miekan? ynnä pitääkö silloin muistaa, että se "joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu"?

      • joku vaan

        kaksiteräiseksi miekaksi. Armo ja laki.
        En minäkään ymmärtänyt koko asiaa...muutenkuin että nettikirjoittaja Aksu on nyt pukeutunut sota-asuunsa. Hohhoijaa....jospa sillä on joku naamiaisasu. En tiedä sitten mitä vastaan hän on taistelemassa.


      • sivustaseurannut..

        kun ummppari se on niin että, tuo tarkoittaa Hengellistä sota-asua. Ei sellaista, jonka näkee jonkun päällä olevan. Vaan se on Hengellinen sota-asu!

        Kyllä sinä siitä vielä viisastut, kunhan ahkerasti luet näitä kirjoituksia.

        Askulla oli jälleen hyvä avaus, kuten aina!


      • umpi-hetero
        sivustaseurannut.. kirjoitti:

        kun ummppari se on niin että, tuo tarkoittaa Hengellistä sota-asua. Ei sellaista, jonka näkee jonkun päällä olevan. Vaan se on Hengellinen sota-asu!

        Kyllä sinä siitä vielä viisastut, kunhan ahkerasti luet näitä kirjoituksia.

        Askulla oli jälleen hyvä avaus, kuten aina!

        jopas jotakin. sitten varmaan ne kaikki raamatun tarinat niistä tappeluista ja raatojen teosta ovat pelkkää "hengellistä sota-asua". jesukin varmaan vaan ihan jonkun mielikuvituksessa niin ku roikku siellä ristillä? niin ja ihan vaan leikisti niin ku kuoli? vai että tätä se on se "hengellisyys"? eipä tullut ennemmin mieleen. hyvä kun kerroit.


    • ja yhä enenevää Jumalan armoa ja totuutta, Kiitos Sanasta!

      • pidetään sananmiekkaa esillä joka leikkaa nivelet ja ytimet,sana ei tyhjänä palaa.


      • umpi-hetero

        ahvenanmaa, pohjattomien totuuksien pohjanlahti, sydämen sivistyksen suunnattomuus saavuit jälleen palstalle sivistämään meitä maan matosia. jaa taas oi suunnattoman viisautesi muruja meille. hallelujaa. herra on suuri. aamen!!!


      • joku vaan
        umpi-hetero kirjoitti:

        ahvenanmaa, pohjattomien totuuksien pohjanlahti, sydämen sivistyksen suunnattomuus saavuit jälleen palstalle sivistämään meitä maan matosia. jaa taas oi suunnattoman viisautesi muruja meille. hallelujaa. herra on suuri. aamen!!!

        kaikenlaisia...


      • joku vaan kirjoitti:

        kaikenlaisia...

        Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.


      • joku vaan
        aksu521 kirjoitti:

        Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.

        aikaisempaan tekstiin jossa sulla oli isot kirjaimet päällä. Sun kannattaa vaan keskittyä.
        Oikeassa olet-vaikka ei parantuisikaan niin suuri Hän on ja sitä paitsi pääasia että kirjoituksista käy pointti selväksi.


      • CometesKenophile
        aksu521 kirjoitti:

        Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.

        "->Jumala on suuri-


      • akbar -
        CometesKenophile kirjoitti:

        "->Jumala on suuri-

        - suuri on Jumala.


      • aksu521 kirjoitti:

        Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen.

        hyvin sanottu, "Jumala on suuri ja mahtava,se parantaa jopa lukihäiriöt,ja vaikka ei parantaisi,niin suuri Hän on.Aamen."

        Eli vaikka ei parantaisi, niin suuri Hän on! Aamen! Hyvä asku, niin sitä pitää, sulla on sana hallussa.

        Siunausta sinulle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe