No niii mussukat...

20

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten ruvennut

      harjottelee kisoja varten.Mä tuun sitten messuhalliin kuuntelee.

      • Kiva kun järkkäsit tälläsen karaokekisailun heti aamutuimaan;)
        Missäs heviäijä on, se laulaa mitä vaan saadakseen askin rusinoita;)))

        Sain inspiraation soittaa ja varata ajan permanenttiin heti maanantaiaamuna;)


      • messuhalli tyhjenis heh....=;0)))


      • a-v kirjoitti:

        Kiva kun järkkäsit tälläsen karaokekisailun heti aamutuimaan;)
        Missäs heviäijä on, se laulaa mitä vaan saadakseen askin rusinoita;)))

        Sain inspiraation soittaa ja varata ajan permanenttiin heti maanantaiaamuna;)

        tälläset yhteiset karaoke hetket heh....=;0))))


    • tän piisin vetää pallea-örinällä..saa uutta ulottuvuutta;))

      • vetää ton ihan miten haluut...=;0)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        vetää ton ihan miten haluut...=;0)))))

        Se on päättäny voittaa sen rusina-askin;)))




      • a-v kirjoitti:

        mallipojuja ja upee lauluääni;)

        lisäisi puhtaat kertsit ja melodian niinkuin tässä nyky modernissa melodeath swedish gothenburg genre;))..alkaa jo tämmoselle pitkän linjan hevipapparaiselle tulla vaikeuksia näiden hirveiden genre määritysten kanssa..granulle betonivibrat jalkoihin niin saadaan tarvittaessa blastbeat tuplabasarit;))
        http://www.youtube.com/watch?v=MG6XEzgg7jQ


      • blackmetal68 kirjoitti:

        lisäisi puhtaat kertsit ja melodian niinkuin tässä nyky modernissa melodeath swedish gothenburg genre;))..alkaa jo tämmoselle pitkän linjan hevipapparaiselle tulla vaikeuksia näiden hirveiden genre määritysten kanssa..granulle betonivibrat jalkoihin niin saadaan tarvittaessa blastbeat tuplabasarit;))
        http://www.youtube.com/watch?v=MG6XEzgg7jQ

        jotain tuallasta mäkin ajattelin...

        Että puhtaat kalsarit ja betonia kinttuihin...


    • KaraÅke
    • MIX ET

      VASTAA IKÄÄN AVAAJALLE??????

      • se nyt on jo vastannu mulle monasti..

        hus pois riitaa haastamasta mun avauksesta...


        ei perkee toi suttura on tään avauksen tehny...noo eniveiiii ei saa riidellä...


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        se nyt on jo vastannu mulle monasti..

        hus pois riitaa haastamasta mun avauksesta...


        ei perkee toi suttura on tään avauksen tehny...noo eniveiiii ei saa riidellä...

        on se alter ego? Siitä mä en oo koskaan oikein saanu selvää...;)

        Ei se sinänsä oo tärkeetä, molemmat lyylit on ihan passeleita;)


      • a-v kirjoitti:

        on se alter ego? Siitä mä en oo koskaan oikein saanu selvää...;)

        Ei se sinänsä oo tärkeetä, molemmat lyylit on ihan passeleita;)

        no beebeee kuvittelee olevansa number one mutta minähän se tieteskii olen...=;0))))))


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        no beebeee kuvittelee olevansa number one mutta minähän se tieteskii olen...=;0))))))

        ja mitäs tähän sanoo BB?;)

        On teillä siellä ainainen vääntö ja hammastenkiristys...


      • a-v kirjoitti:

        ja mitäs tähän sanoo BB?;)

        On teillä siellä ainainen vääntö ja hammastenkiristys...

        mitä se sanoo..laitoin sen kaappiin hah...=:0))))))))))


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        mitä se sanoo..laitoin sen kaappiin hah...=:0))))))))))

        Sä et tiedä kun sä et ikinä kuuntele;)

        Mäkin voisin ottaa jonkin toisenkin tähän... en vaan tiedä olisko se sitte pahempi vai kiltimpi... kahta ihan samanlaista ei kantsi pitää;) Joo... mä luulen et se olis pahempi;)


    • pekipoi

      osoitteen kai tarviisit. saat sen sitten kn oot ensin hommannut sen rusina paketin :)

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe