kakat housuun

tina

Olin eräänä päivänä mieheni kanssa kaupassa ja minulla oli hirvittävä kakka hätä.
Vähän ennen kun tulimme kassalle kakka tuli housuun oli siinä mukava mennä kotiin ja istua autossa noin puoli tuntia.

20

5626

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkapoika

      Olisimpa ollut kassajonossa samaan aikaan..Joitain kertoja on tullut puserrettua isot kakat nahkahousuihin julkisella paikalla. Sitten vain ollut lämpöset housussa ja nautiskellut tunteesta itseksee,n esim puistonpenkillä istuskellen ennen kotiinmenoa jossa homma on jatkunut..
      onko muita kakkahousuja?

      • sisy

        mulla alkoi heti tuntua kivalta kun on jollain muillakin samanlaisia kokemuksia housuun päästämisestä nahkahousuihin ja kireisiin keinonahkahousuihin alla pidän usein liivimallisia pikkuhousuja myös pitkikset tai peppua kohottavat tukevat sukkikset ovat jännät pitää yllä annan tulla silloin kun mua kiihoittaa kerro lisää päästellään yhdessä


    • Kakapoka

      Voi nenä. Tällainen avaus leikit- ja fetissit palstalla ei ole mistään muusta lähtöisin kuin näppylänaamaisen ropellipääteinipojan hikisistä sormenpäistä. "Olihan siinä mukava mennä kotiin..." Miksi joku oikeasti avautuisi juuri täällä jos kakka sattuisi oikeasti punttiin tupsahtamaan?

      Kirjoita ensi kerralla novellisi vaikka Notepadiin, lueskele siitä ja paukuta lapaseen, tänne kirjoittamalla tuhlaat vain kaikkien aikaa ja teet itsestäsi hölmön.

    • kävi silleen

      kun olin kaupungilla, niin tuli armoton kakkahätä. Koetin ehtiä kahvilaan vessaan mutta matka oli liian pitkä ja kakat tuli housuun. Siinä ei stringien narut pökäleitä pidätellee ja ne valu lahkeita pitkin saapikkaiden sisään.Oli aikas ikävät siivota kun kävelin pari kilsaa kotiin kun en hajun takia kehdännut bussiin mennä.

    • Lenkkeilijä2

      Tuli kakat housuun kaupassa pari viikkoa sitten. Lähdin illalla kauppaan ostamaan kodintarvikkeita ja kaupassa ollessani minulla tuli kova kakkahätä. Etsiessäni tavaroita, kakat tulivat housuuni. Onneksi tavaratalossa oli vain muutama asiakas lisäkseni myöhäisen ajankohdan vuoksi niin sain tehdä loput ostokset rauhassa, vaikka kakka hieman housusta haisikin.

      Kassalle tullessa olin ainut asiakas kassalla, mutta maksaessani ostoksia, kaksi tyttöä tuli taakseni jonoon. Taisivat tytöt saada loppuillan puheenaiheen asiakkaasta, jolla oli kakat housussa :)

      Huomasiko Tinan vahingon moni ihminen?

      • jenbest

        Itsekin kävelin eilen kotiin juna-asemalta ja tuli huonon puoleiset pöksyyn. Siinä meni sitten nekin housut. Tuntuipa se lämpimältä, suorastaan nautin siitä. Illalla vedin sitten käteen haistellessa paskaisia housujani. Äitini ei pitänyt siitä.


      • tina

        Kyllä se huomattiin kun mulla oli kakka housussa kassa jonossa oli rouvaa jotka supisi jotain ja minuun päin.

        Oletko itse nähnyt naista tai miestä kakat tai pissat housussa.


      • Lenkkeilijä2
        tina kirjoitti:

        Kyllä se huomattiin kun mulla oli kakka housussa kassa jonossa oli rouvaa jotka supisi jotain ja minuun päin.

        Oletko itse nähnyt naista tai miestä kakat tai pissat housussa.

        ...lähdin käymään iltasella kävelylenkillä. Ihmisiä ei ollut enää kovinkaan paljoa liikenteessä yhdeksän aikaan. Kävellessäni suoralla kohtalaisen sivutuulen käydessä, nuori n. 20-vuotias pari tuli vastaan. Tyttö katsoi koko ajan maahan ja kävellessämme toistemme ohi, haistoin kakanhajun pikaisesti muutaman sekunnin ajan. Epäilen että tytöllä oli kakat housussa, sillä haju ja hänen nauliintunut katse suoraan maahan viittasi siihen.

        Ehkäpä kakkahätä oli yllättänyt kesken lenkin :)


    • uttiv

      Minulla tuli paska housuihin kun olin kaksi vuotias.

    • Anonyymi

      Olin äsken sohvalla ja kakattuli housuunai että ihanaa

    • Anonyymi

      Nykyisin olen perussuomalaisten varapuheenjohtaja.

      • Anonyymi

        Ei sun tilanteessa ole tapahtunut muutosta. Aina vaan sekottaa. Anna sekottaa vaan mut älä tuu piipittää siitä tänne.


    • Anonyymi

      Kiehtoo kyllä ajatuksena hankkia latex housut tai vastaavat etsiä romu auto ja siellä ryypätä sitten sitä mukaa kun tarvii niin laskea kaikki housuun niin tahallaan kuin suinkin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä perussuomalaisissa on televisiossa housuun kakannut varapuheenjohtaja ja puheenjohtajan puhuessa tulee pelkkää oksennusta.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se housuun kakkaaminen vaan hyvältä tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa että tiukat housut tai lyhyet shortsit lenkkipolulla ym. julkisella paikalla se kakka tulee housuun välillä enempää ajattelemattakaan. Jälkitoimenpiteitä ja kiinni jäämistä voi miettiä sitten jälkeenpäin :) Jotain tullut kuvattuakin, twitter.com/kinkykidddo

      • Anonyymi

        Joo kesä ja lyhyet tiukat shortsit ja sit päästää housuun. Kaikki huomaa varmasti ja voi ite esittää et hävettää


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Viime viikolla töissä tuli kakka housuun. Oli nautinnollista olla n. 7 tuntia töissä kakat housuissa. Luonnolisesti asia ei pysynyt salassa koska ympärilläni leijui kauhea paskan haju. Muut äijät sitten kusivat päälleni, tämä oli yllättävän mukavaa. Sovimmekin että paskannan housuuni joka päivä ja juon kusta töiden lomassa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6876
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2696
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2283
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1960
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1257
    Aihe