Ilmaston lämpeämisen edistämiseen vaikuttavat asiat ovat syntiä ja johtavat kadotukseen! Hiilidioksidipäästöjen synnyttäminen on syntiä! Autoilu, lentäminen, sähkönkulutus ja lihansyöminen on syntiä! Jäähallit ovat energiasyöppöjä; jäähallissa käyminen ja sellaisten tilaisuuksien seuraaminen, jotka tapahtuvat jäähalleissa on syntiä!
Talon lämmittäminen on syntiä! Ideaparkeissa ja muissa kauppakeskuksissa käyminen on syntiä! Tietokoneen käyttäminen on syntiä!
Autoilu, lentäminen yms.
4
363
Vastaukset
- on syntiä
!!!
- on syntiä!
Kirkkojen lämmittäminen synnyttää hiilidioksidipäästöjä. Ihmiset menevät kirkkoihin autoilla. Papitkin liikkuvat autoilla! Kirkossakäyminen on syntiä!
Raamatun lukeminen sähkövalossa on syntiä! Päivänvalossa saa lukea.
>>>Autoilu, lentäminen yms.
on syntiä! 13.9.2008 klo 21.53
Ilmaston lämpeämisen edistämiseen vaikuttavat asiat ovat syntiä ja johtavat kadotukseen! Hiilidioksidipäästöjen synnyttäminen on syntiä! Autoilu, lentäminen, sähkönkulutus ja lihansyöminen on syntiä! Jäähallit ovat energiasyöppöjä; jäähallissa käyminen ja sellaisten tilaisuuksien seuraaminen, jotka tapahtuvat jäähalleissa on syntiä!
Talon lämmittäminen on syntiä! Ideaparkeissa ja muissa kauppakeskuksissa käyminen on syntiä! Tietokoneen käyttäminen on syntiä!- jortikkapellenn
Okei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499