Rauhan uskonto?

Alffa-Omega

24

629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bubastis.tm

      noita päälle sadan vuoden takaisia kertomuksia lukiessa käy kyllä ilmi että saatana kortin peluusta kirkkoon menemisen sijaan ruoskittiin ihmisiä julkisesti niin että kylkilihat sivallettiin irti ja ihmisiä kuoli tulehtuneisiin kirkon aiheuttamiin vammoihin.

      • >>>>Perkele mikään rauhan uskonto
        Bubastis.tm noita päälle sadan vuoden takaisia kertomuksia lukiessa käy kyllä ilmi että saatana kortin peluusta kirkkoon menemisen sijaan ruoskittiin ihmisiä julkisesti niin että kylkilihat sivallettiin irti ja ihmisiä kuoli tulehtuneisiin kirkon aiheuttamiin vammoihin.


      • Kössönöm
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Perkele mikään rauhan uskonto
        Bubastis.tm noita päälle sadan vuoden takaisia kertomuksia lukiessa käy kyllä ilmi että saatana kortin peluusta kirkkoon menemisen sijaan ruoskittiin ihmisiä julkisesti niin että kylkilihat sivallettiin irti ja ihmisiä kuoli tulehtuneisiin kirkon aiheuttamiin vammoihin.

        ja samalla meillä muilla, kun tuota soopaa tänne suollat. Usko sinä jeesukseesi jos se hyvältä tuntuu, mutta miksi sitä täällä selität, jos se usko kerran on henkilökohtainen?


      • puusilimä
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Perkele mikään rauhan uskonto
        Bubastis.tm noita päälle sadan vuoden takaisia kertomuksia lukiessa käy kyllä ilmi että saatana kortin peluusta kirkkoon menemisen sijaan ruoskittiin ihmisiä julkisesti niin että kylkilihat sivallettiin irti ja ihmisiä kuoli tulehtuneisiin kirkon aiheuttamiin vammoihin.

        ystävällisesti lopettaa valehtelemisen?
        esitä todisteet tai ole hiljaa valehtelija.


      • Kössönöm kirjoitti:

        ja samalla meillä muilla, kun tuota soopaa tänne suollat. Usko sinä jeesukseesi jos se hyvältä tuntuu, mutta miksi sitä täällä selität, jos se usko kerran on henkilökohtainen?

        >>>Sinulla on ongelma
        Kössönöm 14.9.2008 klo 21.42
           ja samalla meillä muilla, kun tuota soopaa tänne suollat. Usko sinä jeesukseesi jos se hyvältä tuntuu, mutta miksi sitä täällä selität, jos se usko kerran on henkilökohtainen?


      • puusilimä kirjoitti:

        ystävällisesti lopettaa valehtelemisen?
        esitä todisteet tai ole hiljaa valehtelija.

        >>>>voisitko
        puusilimä 14.9.2008 klo 22.04
           ystävällisesti lopettaa valehtelemisen?
        esitä todisteet tai ole hiljaa valehtelija.


      • Kössönöm
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>Sinulla on ongelma
        Kössönöm 14.9.2008 klo 21.42
           ja samalla meillä muilla, kun tuota soopaa tänne suollat. Usko sinä jeesukseesi jos se hyvältä tuntuu, mutta miksi sitä täällä selität, jos se usko kerran on henkilökohtainen?

        siitä täällä jauhat koko ajan, jos se on henkilökohtainen?


      • --GG---
        puusilimä kirjoitti:

        ystävällisesti lopettaa valehtelemisen?
        esitä todisteet tai ole hiljaa valehtelija.

        Sinällään rasittavaa kun samoja asioita täällä joutuu käymään läpi useita kertoja ja sitten taas ihmiset vaativat todisteita. Olen laittanut raamatun vastauksen näihin teitäkin askarruttaviin kysymyksiin USEAAN kertaan, että ne teot eivät niinkään suuret ja mahtavat lauseet! Kuten raamatussa on..."Kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sydän on kaukana"...Voin laittaa enemmänkin, mutta usealla on se ongelma, ettei suostu edes lukemaan raamatun lainauksia...syy on selvä, mutta sitä ei haluta myöntää.


      • Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>Sinulla on ongelma
        Kössönöm 14.9.2008 klo 21.42
           ja samalla meillä muilla, kun tuota soopaa tänne suollat. Usko sinä jeesukseesi jos se hyvältä tuntuu, mutta miksi sitä täällä selität, jos se usko kerran on henkilökohtainen?

        Uskonto ei ole henkilökohtaista, ei sitten alkuunkaan.
        Uskonnollisuus perustuu kollektiiviseen suullisen ja kirjallisen perimätiedon hyväksymiseen yliluonnollisen olennon sanomaksi. Uskonnollisen kontekstin asettaminen yksilöllisen maailmankatsomuksen keskipisteeksi ei tee uskonnollisen ideologian sanomasta taikka aatteellisuudesta yhtään sen yksilöllisempää.

        Jeesus uskonto on lähtökohdaltaan ja perustaltaan aivan eri asia kuin kristinusko.
        Vanha testamentti on kristinuskon perusta ja yrittämällä hylätä ja poistaa ne kohdat Raamatusta jotka sotivat totaalisesti nykyistä moraali ja etiikka käsitystä vastaan uudenlainen uskonto on nousemassa joka on totaalisesti eri uskonto kuin kristinusko.
        Tämä Jeesus-uskonto on syntynyt sen seurauksesta että yhteiskunta jossa me elämme nyt on muuttunut niin paljon ettei Raamatun kuvaamaa maailmaa enään ole olemassa. Se on ns. rusinapulla kristinuskoa, poimitaan kaikki hyviksi katsotut ideat ja poistetaan konteksitista asiat jotka näyttävät olevan nykyisen yhteiskunta mallin vastaisia.
        Kristinuskoa tämä ei kuitenkaan varsinaisesti ole.


      • --GG--- kirjoitti:

        Sinällään rasittavaa kun samoja asioita täällä joutuu käymään läpi useita kertoja ja sitten taas ihmiset vaativat todisteita. Olen laittanut raamatun vastauksen näihin teitäkin askarruttaviin kysymyksiin USEAAN kertaan, että ne teot eivät niinkään suuret ja mahtavat lauseet! Kuten raamatussa on..."Kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sydän on kaukana"...Voin laittaa enemmänkin, mutta usealla on se ongelma, ettei suostu edes lukemaan raamatun lainauksia...syy on selvä, mutta sitä ei haluta myöntää.

        Raamattu todistuskappaleena on merkityksetön koska se lähtee perustaltaan olettamuksesta että jumala on olemassa ei todista jumalan olemassaoloa.
        Aivan samalla lailla jokainen uskonnollinen kirjoitus, jotka ovat vanhempia kuin Raamattu, todistavat sisällöllisesti aivan yhtäläisellä varmuudella että niiden esittämä kuva todellisesta maailmasta ja siinä vaikuttavista jumalolennoista on todellinen.
        Ainoa ero mikä näiden uskontojen totuus arvolla on, on se että sinä olet päättänyt uskoa yhteen ja hylätä kaikki muut.


      • Bubastis.tm
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Perkele mikään rauhan uskonto
        Bubastis.tm noita päälle sadan vuoden takaisia kertomuksia lukiessa käy kyllä ilmi että saatana kortin peluusta kirkkoon menemisen sijaan ruoskittiin ihmisiä julkisesti niin että kylkilihat sivallettiin irti ja ihmisiä kuoli tulehtuneisiin kirkon aiheuttamiin vammoihin.

        Suomen itsenäistymiseen asti ihmisiä jotka eivät alistuneet pakkouskontoon mestattiin ja poltettiin.

        Ainoastaan Suomen perustuslaki estää uskovaisia tappamasta normaaleja ihmisiä tänäänkin.

        Se että hulluutenne on ajettu takaisin päänsisään, ei poista sitä faktaa että jeesuksen nimissä on teurastettu melkein 2000 vuotta.

        Usko siihen että historia todistaa jeesuksenne epäonnistuneen täysin.

        Jos laki vielä sallisi kortinpelaajien ruoskimisen julkisella paikalla kidutuspaalussa, kaikki uskovaiset olisivat siellä nauttimassa veren roiskuessa murhanhimoisten mieliksi.

        Kammottavia ihmisiä olette.

        Ateismi ei ole ongelma tämän asian suhteen. Ateismi on kidutuksen kieltämistä mielikuvitushahmon mieltymyksistä piittaamatta.
        Ateisti ei usko että mielikuvitusolennon verenhimoa pitäisi ruokkia.
        Kieltää sadistisen "jumalanne".

        Alan olla Mirkan kanssa samaa mieltä, että uskonnot olisi välittömästi kriminalisoitava. Uskonnosta ja uskosta puhuminen laittomaksi.


      • sitten
        Bubastis.tm kirjoitti:

        Suomen itsenäistymiseen asti ihmisiä jotka eivät alistuneet pakkouskontoon mestattiin ja poltettiin.

        Ainoastaan Suomen perustuslaki estää uskovaisia tappamasta normaaleja ihmisiä tänäänkin.

        Se että hulluutenne on ajettu takaisin päänsisään, ei poista sitä faktaa että jeesuksen nimissä on teurastettu melkein 2000 vuotta.

        Usko siihen että historia todistaa jeesuksenne epäonnistuneen täysin.

        Jos laki vielä sallisi kortinpelaajien ruoskimisen julkisella paikalla kidutuspaalussa, kaikki uskovaiset olisivat siellä nauttimassa veren roiskuessa murhanhimoisten mieliksi.

        Kammottavia ihmisiä olette.

        Ateismi ei ole ongelma tämän asian suhteen. Ateismi on kidutuksen kieltämistä mielikuvitushahmon mieltymyksistä piittaamatta.
        Ateisti ei usko että mielikuvitusolennon verenhimoa pitäisi ruokkia.
        Kieltää sadistisen "jumalanne".

        Alan olla Mirkan kanssa samaa mieltä, että uskonnot olisi välittömästi kriminalisoitava. Uskonnosta ja uskosta puhuminen laittomaksi.

        niin kuin sinä ja Mirka haluatte. Ensiksi tietysti täytyy muuttaa Suomen perustuslakia.

        Siitä se lähtee.


      • THEY'RE COMING
        --GG--- kirjoitti:

        Sinällään rasittavaa kun samoja asioita täällä joutuu käymään läpi useita kertoja ja sitten taas ihmiset vaativat todisteita. Olen laittanut raamatun vastauksen näihin teitäkin askarruttaviin kysymyksiin USEAAN kertaan, että ne teot eivät niinkään suuret ja mahtavat lauseet! Kuten raamatussa on..."Kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sydän on kaukana"...Voin laittaa enemmänkin, mutta usealla on se ongelma, ettei suostu edes lukemaan raamatun lainauksia...syy on selvä, mutta sitä ei haluta myöntää.

        swoooooshh!!!!!!!!!!!!!!


      • Bubastis.tm kirjoitti:

        Suomen itsenäistymiseen asti ihmisiä jotka eivät alistuneet pakkouskontoon mestattiin ja poltettiin.

        Ainoastaan Suomen perustuslaki estää uskovaisia tappamasta normaaleja ihmisiä tänäänkin.

        Se että hulluutenne on ajettu takaisin päänsisään, ei poista sitä faktaa että jeesuksen nimissä on teurastettu melkein 2000 vuotta.

        Usko siihen että historia todistaa jeesuksenne epäonnistuneen täysin.

        Jos laki vielä sallisi kortinpelaajien ruoskimisen julkisella paikalla kidutuspaalussa, kaikki uskovaiset olisivat siellä nauttimassa veren roiskuessa murhanhimoisten mieliksi.

        Kammottavia ihmisiä olette.

        Ateismi ei ole ongelma tämän asian suhteen. Ateismi on kidutuksen kieltämistä mielikuvitushahmon mieltymyksistä piittaamatta.
        Ateisti ei usko että mielikuvitusolennon verenhimoa pitäisi ruokkia.
        Kieltää sadistisen "jumalanne".

        Alan olla Mirkan kanssa samaa mieltä, että uskonnot olisi välittömästi kriminalisoitava. Uskonnosta ja uskosta puhuminen laittomaksi.

        >>>>Suomen itsenäistymiseen asti ihmisiä jotka eivät alistuneet pakkouskontoon mestattiin ja poltettiin.

        Ainoastaan Suomen perustuslaki estää uskovaisia tappamasta normaaleja ihmisiä tänäänkin.>Se että hulluutenne on ajettu takaisin päänsisään, ei poista sitä faktaa että jeesuksen nimissä on teurastettu melkein 2000 vuotta.

        Usko siihen että historia todistaa jeesuksenne epäonnistuneen täysin.>Jos laki vielä sallisi kortinpelaajien ruoskimisen julkisella paikalla kidutuspaalussa, kaikki uskovaiset olisivat siellä nauttimassa veren roiskuessa murhanhimoisten mieliksi.Kammottavia ihmisiä olette.>Ateismi ei ole ongelma tämän asian suhteen. Ateismi on kidutuksen kieltämistä mielikuvitushahmon mieltymyksistä piittaamatta.
        Ateisti ei usko että mielikuvitusolennon verenhimoa pitäisi ruokkia.
        Kieltää sadistisen "jumalanne".

        Alan olla Mirkan kanssa samaa mieltä, että uskonnot olisi välittömästi kriminalisoitava. Uskonnosta ja uskosta puhuminen laittomaksi.


      • Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>>Suomen itsenäistymiseen asti ihmisiä jotka eivät alistuneet pakkouskontoon mestattiin ja poltettiin.

        Ainoastaan Suomen perustuslaki estää uskovaisia tappamasta normaaleja ihmisiä tänäänkin.>Se että hulluutenne on ajettu takaisin päänsisään, ei poista sitä faktaa että jeesuksen nimissä on teurastettu melkein 2000 vuotta.

        Usko siihen että historia todistaa jeesuksenne epäonnistuneen täysin.>Jos laki vielä sallisi kortinpelaajien ruoskimisen julkisella paikalla kidutuspaalussa, kaikki uskovaiset olisivat siellä nauttimassa veren roiskuessa murhanhimoisten mieliksi.Kammottavia ihmisiä olette.>Ateismi ei ole ongelma tämän asian suhteen. Ateismi on kidutuksen kieltämistä mielikuvitushahmon mieltymyksistä piittaamatta.
        Ateisti ei usko että mielikuvitusolennon verenhimoa pitäisi ruokkia.
        Kieltää sadistisen "jumalanne".

        Alan olla Mirkan kanssa samaa mieltä, että uskonnot olisi välittömästi kriminalisoitava. Uskonnosta ja uskosta puhuminen laittomaksi.

        >> -ei perää, päinvastoin, Rakkaus Kristukseen laittaa rakastamaan kaikkia ihmisiä, ei syntiä tietenkään. > -jos joku alkaisi Bubastisin nimiin tappamaan, ei se tarkoittaisi sitä, että Bubastis olisi käskenyt, ymmärrätkö? > -samaa mieltä, uskonnot kiellettävä, ne orjuuttavat, Kristus vapauttaa orjuutuksista todelliseen vapauteen, jota ei edes ateismissa ole, eikä missään muussakaan. > Jos tietäisit totuuden, ateismi kieltämällä Jumalan itseltään ja houkuttelemlla muitakin mukaan, murhaa ihmissieluja hurjia lukuja.


      • Alffa-Omega kirjoitti:

        >> -ei perää, päinvastoin, Rakkaus Kristukseen laittaa rakastamaan kaikkia ihmisiä, ei syntiä tietenkään. > -jos joku alkaisi Bubastisin nimiin tappamaan, ei se tarkoittaisi sitä, että Bubastis olisi käskenyt, ymmärrätkö? > -samaa mieltä, uskonnot kiellettävä, ne orjuuttavat, Kristus vapauttaa orjuutuksista todelliseen vapauteen, jota ei edes ateismissa ole, eikä missään muussakaan. > Jos tietäisit totuuden, ateismi kieltämällä Jumalan itseltään ja houkuttelemlla muitakin mukaan, murhaa ihmissieluja hurjia lukuja.

        RE: Väärin meni.
        Alffa-Omega

        -kyllä se on tosisasia, että näitä Jumalallisia asioita ei voi ymmärtää, kuin Jumalan Hengen valossa, sen jouduin taas toteamaan, sinä olet hyvä esimerkki.

        Siunausta.

        T:JH


    • Kössönöm

      tuolla leirillä pitäisi viskata selliin ja heittää avain pois. Aivan sekopää!

      • Tämä osoittaa hyvin sen että uskonnollisen opin noudattaminen kyseenalaistamatta muodostaa ajatusmaailman joka on suorastaan vahingollinen ei ainoastaan ko. henkilölle itselleen mutta myös ympäröivälle yhteiskunnalle.

        Sitten kysellään vielä että mitä vahinkoa uskonnot voivat saada aikaan.


    • Vastaus on siinä että tällä ei ole mitään tekemistä Jeesuksen opetusten kanssa. Jos ihminen omassa mielessä keksii omia vääriä Raamatuntulkintoja, niin eihän se Jumalan ja Kristinuskon syy ole.

      • uskossa (tm)

        oleva, joka on tehnyt oikeita tulkintoja Raamatusta.


      • Bubastis.tm

        kun teitä on Suomessakin 70% väestöstä, ette tehneet mitään estääksenne kirkon väkivaltaista pakkouskontoa?

        Miksi oikeat uskovaiset katsoivat sormiensa läpi vuosisatoja, kun jeesuksen nimessä tapettiin ja kidutettiin?

        Ateismin piti tulla lopettamaan teurastus jeesuksen nimissä, kun te ette asiaa vastustaneet.


      • uskossa (tm) kirjoitti:

        oleva, joka on tehnyt oikeita tulkintoja Raamatusta.

        Juuri tuollaisia menestysteologia tulkintoja ei löydy Raamatusta. Ja hyvä onkin että joku huomauttaa jos jossain kohti menee tulkinnat ns."metsään", myös minua saa huomauttaa ja opettaa, vajavainen vaeltaja kun olen.


      • Bubastis.tm kirjoitti:

        kun teitä on Suomessakin 70% väestöstä, ette tehneet mitään estääksenne kirkon väkivaltaista pakkouskontoa?

        Miksi oikeat uskovaiset katsoivat sormiensa läpi vuosisatoja, kun jeesuksen nimessä tapettiin ja kidutettiin?

        Ateismin piti tulla lopettamaan teurastus jeesuksen nimissä, kun te ette asiaa vastustaneet.

        Suomessa on ns.uudestisyntyneitä uskovaisia n.5-10%, jos me pidämme ääntä jostakin, olemme suvaitsemattomia, epätasa-arvoisia ja tiukkapipoja. Tuskinpa historiassa on asia ollut yhtään sen ruusuisempi.
        Jos viittaat inkvisitioon, luin että kirkon osuus on ollut minimaalinen valtion vastaavaan.
        Ja eikös ateistisessa neuvostoliitossa surmattu 100 miljoonaa "toisinajattelijaa"?
        Kun ihmisen paha puoli saa vallan, jälki on ikävää ja vakaamukset ja moraali unohtuu, valitettavasti.


      • Bubastis.tm kirjoitti:

        kun teitä on Suomessakin 70% väestöstä, ette tehneet mitään estääksenne kirkon väkivaltaista pakkouskontoa?

        Miksi oikeat uskovaiset katsoivat sormiensa läpi vuosisatoja, kun jeesuksen nimessä tapettiin ja kidutettiin?

        Ateismin piti tulla lopettamaan teurastus jeesuksen nimissä, kun te ette asiaa vastustaneet.

        >>>kun teitä on Suomessakin 70% väestöstä, ette tehneet mitään estääksenne kirkon väkivaltaista pakkouskontoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe