torjuu minut,olen kaksi kertaa halunnut liittyä heihin,,tuulitukkainen mies sanoo ettei voi tulla jollei jotain elämän käännettä huonompaan.
t.tobias
miksi rauman
14
594
Vastaukset
- on niit..
raummalaissii jaarituksii jota kukka muu ei tajuu
- Anonyymi
Rauman Jehovan todistajien puhelinnumerot eivät ole käytössä, miksi?
- Anonyymi
Lopettanut toimintansa?
- Anonyymi
Rauman Jehovan Todistajien kotikäynnit, mikä on peruste, kun vain harvoissa paikoissa
käydään? - Anonyymi
Rauman jehovan todistajat. Miten nämä saa pysymään pois ovelta ja postilaatikolta, kun heidän korvansa eivät tunnu toimivan?
- Anonyymi
Liityt heihin ja eroat sillä tavalla.
- Anonyymi
Miksi Jehovat jarruttaa menoa jos tahtoa totuuteen on?
- Anonyymi
Oletko nyt varma, että tahtosi kohde on oikea totuus?
On nimittäin vain yksi totuus. Jeesus on TOTUUS tie ja elämä.
JT "totuus" on toisenlainen evankeliumi, Lue:Gal.1: 6-8. - Anonyymi
Et ilmeisesti mielistele vanhinten harhaopeille ja alistu heidän valtaansa sekä tahtoon, siksi sinua ei hyväksytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti mielistele vanhinten harhaopeille ja alistu heidän valtaansa sekä tahtoon, siksi sinua ei hyväksytä.
Tottakai pitäisi alistua. Tosi kristitty ei aiheuta eripuraa seurakunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nyt varma, että tahtosi kohde on oikea totuus?
On nimittäin vain yksi totuus. Jeesus on TOTUUS tie ja elämä.
JT "totuus" on toisenlainen evankeliumi, Lue:Gal.1: 6-8.Ilman tosi uskontoa ei ole pelastusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai pitäisi alistua. Tosi kristitty ei aiheuta eripuraa seurakunnassa.
Mutta aivopesty vartiotornilaisuudella aiheuttaa. Se aiheuttaa muitakin psyykkisiä oireita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman tosi uskontoa ei ole pelastusta!
Tosi usko on Jeesus keskeinen. Ei vartiotorni keskeinen.
- Anonyymi
Onko sinulla rahaa riittävästi antaa jt-lahkolle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1322333Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451855- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311343Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281270Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742