HalleluYah Yeshualle!

Vapahtajamme ja Lunastajamme Yeshua HaMashiach on aina korkeimman ylistyksen arvoinen, koska Hän on ostanut meidät vapaiksi synneistämme verellään, viattomalla kärsimisellään ja kuolemallaan papeiksi J-lalleen ja Isälleen ikuisiksi ajoiksi!

HalleluYah!

Hän suuressa armossaan tarttui meihin ja nosti meidät ylös lokaisesta liejusta ja syntiemme syövereistä kuivalle maalle ja kestävälle armonkalliolle.

HalleluYah!

Hän tempasi meidät irti perkeleen kidasta ja kiskaisi meidät ylös Tuonelan syvyyksistä ja varjelee meitä joutumasta Helvettiin!

HalleluYah!

Hänen tulemuksensa on varma kuin auringonnousu ja Häntä me odotamme noutamaan pian meidät todelliseen taivaskotiimme, jossa ei ole muutosta eikä vaihteen varjoa.

HalleluYah!

Kun seitsemäs pasuuna kajahtaa, niin Messiaassa nukkuneet pyhät nousevat haudoistaan ensin ja sitten meidät viisaat neitsyet ylöstemmataan yhdessä heidän kanssaan Herraa vastaan yläilmoihin ja me saamme sitten olla aina Herran kanssa.

HalleluYah!

Anna sinäkin ihmislapsi koko sydämesi ja elämäsi tälle ihmeelliselle Vapahtajallesi, niin voit koko sydämestäsi ja kaikesta voimastasi huutaa kanssani:

HALLELUYAH!

9

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maruanne*

Rauhaa sinulle veli Yakov! Totisesti on Herramme Jeesus ylistyksen arvoinen!

Jeesus sanoo: "Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen" (Joh.12:46).

• ...ääristä ja kaikista syvyyksistäkin ikuinen ylistys- ja palvontalaulu Yeshuan kunniaksi!

Yeshua oli lihaan tulleena Ihmisen Poikana maan päällä vaeltaessaan todellakin maailman Valkeus ja Hän on sitä edelleen asuessaan nyt uskon kautta meidän sydämessämme: Messias meissä kirkkauden toivo!

Ilman Yeshuan tuloa maailmaan olisimme pysyneet ikuisesti pimeydessä ja meidät kaikki olisi heitetty suurena tuomiopäivänä Helvettiin kärsimään syntiemme vuoksi yhdessä saatanan ja hänen langenneitten enkeliensä kanssa.

Jo se tosiasia, ettei meidän tarvitse olla sielunvihollisen talutusnuorassa enää kauempaa on mittaamaton Yeshuan ansio meidän hyväksemme ja ikuisen ylistyksemme ja kiitollisuutemme aihe Häntä kohtaan!

Miten valtavan VAPAUDEN Yeshua onkaan meille antanut!

HalleluYah!

Rauha sinulle ja läheisillesi, Maruanne, Yeshuassa!

• zeka_melska

Jeesus on äärimmäisen suloinen persoonallisuus!

• Psalminkirjoittajan ilmaus Hänestä on sangen oikeaan osuva, vaikkei sekään kykene antamaan täyttä kuvaa Yeshuan ihanuudesta ja suloisuudesta:

Psalmit:
        45:2 Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.

Asiayhteys kruunaa jakeen sisällön ja on suora viittaus Yeshua Messiaaseemme:

"1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten
        mietevirsi; laulu rakkaudesta.

2. Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.

3. Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.

4. Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi.

5. Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja.

6. Sinun nuolesi ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään.

7. Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

8. Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi."

Pysykäämme uskon kautta Yeshuan suloisuuden, rakkauden, armon ja totuuden valtameressä ja sen hyökyaallot meitä alati virvoittakoot jatkamaan Hänen aloittamaansa jaloa taistelua totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta Hänen opetuslapsinaan, ystävinään ja J-lan työtovereina!

HalleluYah!

• <><>
        Yakov kirjoitti:

Psalminkirjoittajan ilmaus Hänestä on sangen oikeaan osuva, vaikkei sekään kykene antamaan täyttä kuvaa Yeshuan ihanuudesta ja suloisuudesta:

Psalmit:
        45:2 Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.

Asiayhteys kruunaa jakeen sisällön ja on suora viittaus Yeshua Messiaaseemme:

"1. Veisuunjohtajalle; veisataan kuin: "Liljat"; koorahilaisten
        mietevirsi; laulu rakkaudesta.

2. Minun sydämeni tulvii ihania sanoja; minä lausun: kuninkaasta on minun lauluni, minun kieleni on kerkeän kirjurin kynä.

3. Sinä olet ihmislapsista ihanin, suloisuus on vuodatettu sinun huulillesi, sentähden Jumala siunaa sinua iankaikkisesti.

4. Vyötä miekka vyöllesi, sinä sankari, vyöttäydy kunniaasi ja korkeuteesi.

5. Ole onnekas korkeudessasi. Nouse sotavaunuihisi totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta, ja oikea kätesi opettakoon sinulle peljättäviä tekoja.

6. Sinun nuolesi ovat terävät, kansat kaatuvat sinun allesi; kuninkaan vihollisten sydämet lävistetään.

7. Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti; sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.

8. Sinä rakastat vanhurskautta ja vihaat vääryyttä; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä enemmän kuin sinun osaveljiäsi."

Pysykäämme uskon kautta Yeshuan suloisuuden, rakkauden, armon ja totuuden valtameressä ja sen hyökyaallot meitä alati virvoittakoot jatkamaan Hänen aloittamaansa jaloa taistelua totuuden, nöyryyden ja vanhurskauden puolesta Hänen opetuslapsinaan, ystävinään ja J-lan työtovereina!

HalleluYah!

Ps. 44:5

• <><> kirjoitti:

...hän, josta Jesaja kirjoitti:

Pele-Yo'etz, EL Gibbor, Avi-'Ad, Sar-Shalom

Suomeksi:

Ihmeellinen Neuvonantaja, Mahtava Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhanruhtinas

Jes.9:5

Sillä lapsi on meille syntynyt, Poika on annettu meille; herraus on lepäävä hänen harteillaan, ja hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä ja Rauhanruhtinas.

- - -

Myös Sakarja, Pilatus ja Paavali vastasivat kysymykseesi.

Luemme

Johanneksen evankeliumista:

19:19 Ja Pilatus kirjoitti myös päällekirjoituksen ja kiinnitti sen ristiin; ja se oli näin kirjoitettu: "Yeshua ha-nesär mäläk ha-Jehudim". (Suomeksi: "Yeshua Nasaretilainen, juutalaisten kuningas").

19:20 Tämän päällekirjoituksen lukivat monet juutalaiset, sillä paikka, jossa Yeshua ristiinnaulittiin, oli lähellä kaupunkia; ja se oli kirjoitettu hebreaksi, latinaksi ja kreikaksi.

- - -

Olen suuresti kiitollinen J-lalle siitä, että minulla oli kansakouluaikoinani aidosti uskovia opettajia, jotka Lohjan Harjun kansakoulussa näyttivät isossa voimistelusalissa Pääsiäisen aikaan kaikille luokille kokopitkän elokuvan nimeltä:

KUNINGASTEN KUNINGAS

Sen näkeminen jätti pysyvän vaikutuksen pienen pojan sieluun.

- - -

Oletko lukenut Tanakh'ista seuraavaa mainintaa:

Sakarja:
        14:9 Y-H-W-H on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Y-H-W-H oleva yksi ja hänen nimensä yksi.

...ja oletko kanssani samaa mieltä (?) siitä, että siinä kuninkaalla viitataan samaan henkilöön, josta Sakarja hieman aiemmin on maininnut:

Sakarja:

12:1 Ennustus, Y-H-W-H:n sana Israelista. Näin sanoo Y-H-W-H, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
        ...
        12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat MINUUN, jonka he ovat LÄVISTÄNEET. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

LOPPUTOTEAMUS:

Todella suuresta Herrasta on silloin kyse, kun puhumme Juutalaisten kuninkaasta ja valtavan suuri Hän onkin, koska osoitti meitä kohtaan täydellisen rakkautensa sovittamalla koko maailman itsensä kanssa Poikansa lihan ruumiissa tämän kuollessa viattomana käsistään ja jaloistaan lävistettynä Golgatan ristille naulittuna, verta vuotavana J-lan Karitsana!

Paavali todisti tästä sanoen:

2.Korinttolaiskirje:
        5:19 Sillä Jumala oli Messiaassa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

Siunausta kuningasten kuninkaassa, Yeshuassa!

• <><> kirjoitti:

Oma näkemykseni on, että Y-H-W-H itse tahtoi olla Israelille ainoa kuningas.

Mutta koska Israel ei kansana tyytynyt siihen, että Y-H-W-H olisi heidän ainoa kuninkaansa, vaan he pyysivät profeetta Samuelia valitsemaan ja asettamaan Israelille kuninkaan pakanakansojen esikuvan mukaan, niin muutoin ihmissilmille näkymätön J-la päätti astua alas ihmisten valtakuntien keskelle ja ryhtyä heidän näkyväksi kuninkaakseen lihaan tulleessa J-lassa eli Ihmisen Pojaksi synnyttämänsä Poikansa kautta, siis Yeshua Messiaassa.

Että se voisi AJALLAAN toteutua, piti Yeshuan ENSIN elää ihmisenä nuhteeton, täysin synnitön elämä ja olla kuuliainen Isä J-lan tahdolle ristinkuolemaansa asti. Niin Yeshua tekikin.

Koska Yeshua on uhrautumisellaan itse ansainnut itselleen maan kaikkien kansojen kuninkuuden, niin Isä J-la sen Hänelle myös mielellään tulee profeetta Sakarjan ennustusten mukaisesti antamaan, sillä niin paljon 'harmaita hiuksia' ovat erityisesti juutalaiset ja myös pakanat Isä J-lalle vuosituhansien aikana aiheuttaneet ;)

Maran ata!

Baruch Haba BaShem Adonai, Yeshua HaMashiach!

• O HalleluTah

O'HalleluTah Yesulle Krisulle!
      Yesu Krisu on meidän henkeimme edestämme kuollut, jotta hänen kauttansa pelastautuisimme ja pääsisimme Isän Jahvetin luo kerran!

HalleluTah Yamen!
      HalleluTah Yamen!

Kiitos krisu, Kiitos Krisu, Hallelutah Yamen!

• Selvänä autoilua

...hik...tuossa tilassa?

Haihduta ylimääräiset höyrysi ja palaa sitten tänne keskustelemaan.

Kauniita ja rauhallisia unia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4721
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      512
      2486
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      144
      2055
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1999
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1606
    6. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      18
      1536
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      108
      1057
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      125
      863
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      849
    Aihe