Katrilaiset aiheuttavat inhottavaa vainoamista.
Se johtuu varmaan siitä, että ihmiset haluavat kokea olevansa riittäviä olematta Jumalan tahdon mukaisia. Valitettavasti niin ei ole, vaan joutuu helvettiin, vaikka kuinka yrittää kiusata ja kokea joukkohenkeä ja yhteenkuuluvuutta vainoamalla totuutta kertovia, vaikka nämä fiksumpina eivät omaa uskoansa tyrkytä, kuten katrilaiset tekevät jatkuvasti. Lisäksi vääristely ja psykologinen vääntely ihmisten mieleen tahdotulla tavalla vaikuttamiseksi jatkuu edelleen, vaikka siitä on monesti huomautettu. Ei se, että suuri määrä ihmisiä tekee samaa kiusaamishomaa, tee sellaisesta toiminnasta hyväksyttyä, ei myöskään se, että monet uskovaiset ovat niin tyhmiä, etteivät tajua
epäpyhyytensä seurauksia pakanamaailmaan.
Suomessa on uskonnonvapaus. Kiusaaminen ja vainoaminen sotii sitä vastaan, vaikka se yritettäisiinkin tehdä mahdollisimman huomaamattomasti ja näkymättömästi. Varsinkin se, että kiusaa suurella porukalla yksittäisiä ihmisiä, osoittaa huonoa ja kelvotonta luonteenlaatua.
Suomalaista
vainoamista
1
363
Vastaukset
- Huomannut
Näinhän se on, että ilman heikäläisiä ei voi ostaa eikä myydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195