Onko Windowsilla tunnettu vika, että joissain tapauksissa tiedostot korruptoituvat, kun siirtää tiedostoja tai kansioita leikkaa-liitä -menetelmällä? Epäilen että näin kävi. Siirsin C-asemalta kansion, jossa oli muutama alikansio ja niissä tiedostoja, D-asemalle.
D-asemalla ne eivät enää toimineet. Windows herjaa, että tiedosto on lukittu tai että minulla ei ole käyttöoikeutta. Kyseessä oli normaaleja jpg-kuvia sekä word-tiedostoja. C-asemalla tiedostot toimivat normaalisti. Näin on käynyt joskus aiemminkin.
S.M.A.R.T.-toiminto väittää kovalevyn olevan täysin kunnossa eikä asemilta löydy virheitä.
250 gigan levy on osioitu C-asemaksi ja D-asemaksi.
Mikä avuksi? Hyvät neuvot olis todella tarpeen, kiitos!
Leikkaa-Liitä->Korruptoituu??
Tiedostot jumissa
3
298
Vastaukset
- Tiedostot jumissa
käyttis on Win XP Pro.
- kerppo kukker
lukitus siirtämällä muuhun kansioon, yleensä siirto onnistuu ja lukitus saattaa poistua tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147344
- 594722
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434674- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271786Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441647- 361547
- 1431297