Ylhäällä oleva

Jerusalem on vapaa.

Jotka ovat ylhäällä olevan Jerusalemin lapsia, ovat vapaita.

Galatalaiskirje 4
26 Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
27 Sillä kirjoitettu on: "Iloitse, sinä hedelmätön, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
29 Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin.
30 Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

7

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muikkumies
    • vapaaksi!

Johannes 8
      31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".
      33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"
      34 Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.
      35 Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti.
      36 Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

• saa lähtönsä,

vaikka nyt vainoaakin uskovaisia. Raamattu sanoo, että kaikella on aikansa.

Tv. raamatun lukenut.

• Minulla on asiasta tuoretta omakohtaista kokemusta. Olin tänään nimittäin Mormoonien kanssa tekemisissä, ja kaikki meni kyllä ihan hyvin, mutta äsken aloin tuntea itseni hyvin sidotuksi, jolloin ymmärsin, että minun on välittömästi vietävä lahjaksi saamani mormoni-kijat ja lehtiset roskikseen, ja näin myös tein, melkein juoksujalkaa,
      ja kun olin tämän tehnyt, niin heti helpotti ja vapauduin hengessäni.

• Daniel-1

mormooneista, jos nimittäin haluat olla hengessä vapaa, etkä sidottu. Hehän käyttävät ovelasti Jeesuksen nimeäkin (Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko), jopa siis kirkkonsa nimessäkin, ja voi olla että he ovat vilpittömiä, tai ainakin siltä vaikuttavat, mutta ovat yhtä kaikki pahasti harhassa ja sidottuja monilla valheen siteillä harhaoppiinsa. En suosittele edes kovin syvällisesti tutustumaan kyseiseen puoli-kristilliseen lahkoon, koska siinä saattavat omatkin ajatukset helposti sekoittua ja tulla vierasta henkeä.

• ollenkaan
        Daniel-1 kirjoitti:

mormooneista, jos nimittäin haluat olla hengessä vapaa, etkä sidottu. Hehän käyttävät ovelasti Jeesuksen nimeäkin (Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko), jopa siis kirkkonsa nimessäkin, ja voi olla että he ovat vilpittömiä, tai ainakin siltä vaikuttavat, mutta ovat yhtä kaikki pahasti harhassa ja sidottuja monilla valheen siteillä harhaoppiinsa. En suosittele edes kovin syvällisesti tutustumaan kyseiseen puoli-kristilliseen lahkoon, koska siinä saattavat omatkin ajatukset helposti sekoittua ja tulla vierasta henkeä.

tietoa siitä, että Jeesus on Jumala? Eivätkö he pidä häntä paremminkin profeettana.

• ollenkaan kirjoitti:

tietoa siitä, että Jeesus on Jumala? Eivätkö he pidä häntä paremminkin profeettana.

Jeesusta Jumalana, mutte he eivät usko yhteen kolmiyhteiseen Jumalaan samalla tavalla kuin me, vaan heillä Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat aina kolme selvästi eri persoonaa, joikka kullakin on eri tehtävät. Suurin eksytys heillä on kuitenkin Mormoonien kirja, joka on mukamas enkeli Moronin kirjoittama. Kyseinen opus on sangen ovelasti kirjoitettu, mutta katsoin viisaimmaksi kiikuttaa sen juoksujalkaa roskikseen pari sivua luettuani. Siinä sanottiin jotain siihen malliin, että siihen on koottuna muistaakseni juutalaisten viisaus ja egyptiläisten kirjoitus. ELI VAARALLISILLA VESILLÄ LIIKUTAAN. Joten ota vinkistä vaari: unohda koko juttu !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1765
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1668
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1420
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      210
      1167
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1113
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      968
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe