Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa,Jumalan kuvaksi hän hänet loi:mieheksi ja naiseksi hän loi heidät..1 Moos.1:27....ja sanoi"se oli hyvä"tämä sana on kaunis ja todelinen,ikävää kun synti tuli kuvaan niin toi kaunis muuttuui rumaksi:kaikki mikä on itsestä oikein on sallittu.mutta vielä alkupäräinen tulee takaisin,ja on jo,meissä Jeesuksen omissa vaikka täydelisiä ei ollakaan.
Olet kaunis.
9
334
Vastaukset
- synti-synti-synti
se "synti" tuli mukaan?
Et taida tietää, mitä sillä sanalla "synti" edes tarkoitaan.
"Synti" tarkoittaa sitä, että joku tekee teon, joka on sen yhteisön moraalisääntöjen vastainen, jossa tämä yksilö pysyvästi asuu.
Eri maailmankolkissa, eri yhteisöissä ja uskonnoissa on siis erialiset "synnin" kriteerit.sitä että ollaan erillään Jumalasta,ja synti on myös kieltäytyä Jumalan Armon alle tuliminen.
- synti-synti-synti
aksu521 kirjoitti:
sitä että ollaan erillään Jumalasta,ja synti on myös kieltäytyä Jumalan Armon alle tuliminen.
teille kristinuskoón langenneille, ei muille.
Vain teidän yhteisönne ja oppinne mukaan tuollainen (ihmeellinen) teko voi olla syntiä.
Esim. minulle se ei ole syntiä, koska en usko tuollaisiin paimentolaiskansoilta lainattuihin/pakkosyötettyihin myytteihin.
- Raamatun horinat
eläimiä vai jälkeen?
1Ms1:20 mukaan Jumala loi eläimet ennen ihmistä, mutta 1Ms2:18-19 mukaan hän loi ensin ihmisen ja sitten eläimet. Kumpi on oikein?- Atavismi
vain jos molemmat ovat väärin, ts. molemmat ovat satua.
- joku vaan
onko kaunis?
http://galleria.suomi24.fi/kaneli2- kaunis kyllä,
ei vaan ole ihan edukseen ilmeisesti itse napatussa valokuvassa! Kauniita ovat ajatuksetkin!
- joku vaan
kaunis kyllä, kirjoitti:
ei vaan ole ihan edukseen ilmeisesti itse napatussa valokuvassa! Kauniita ovat ajatuksetkin!
yök..neiti on tosi suosittu kun sivuhan on täynnä vierailijoita.
Musta se olis oikeesti tosi kaunis jos ei olis niin syntinen ja siis ois oikea tukka päässä.
Millainen se Jumala sitten Raamatun mukaan oikein olikaan? Siivethän sillä nyt ainakin oli ja tulinen kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483
