Taitaa olla tekemisen puutetta...
Vastaukset 19
- ...........
Ei Lapualla oo sellaasta mun käsittääkseni...
- sytytä
tais olla yksittäisen huonosti voivan ihmisen hätähuuto...
- ex lapualainen
mietityttää, onko valmis vapauteen varsinkaan jos ei itse tiedä teolleen syytä.
Onko tästä eteenpäin syyntakeeton ?
Jos on perheellinen niin voi surku perhettä ja kärjistyykö tilanne kotona.
Onko perhe ny vartija ?
Aattelen , että ilman apuja ei olisi saanut pois potkia vaan ohjattava hoitoon. - viina..
ex lapualainen kirjoitti:
mietityttää, onko valmis vapauteen varsinkaan jos ei itse tiedä teolleen syytä.
Onko tästä eteenpäin syyntakeeton ?
Jos on perheellinen niin voi surku perhettä ja kärjistyykö tilanne kotona.
Onko perhe ny vartija ?
Aattelen , että ilman apuja ei olisi saanut pois potkia vaan ohjattava hoitoon.on se jonka vaikutuksen alaisena useimmiten tehdään pahimmat jutut.. murhat, pahoinpitelyt, perheväkivalta, raiskaukset.. ym..ym.. usein ajellaan autolla viinapäissä.. tietyt ihmiset on selvinpäin tosi asiallisia ja järkeviä, eikä ikinä vois tehdä sellaista mitä juovuspäissään.. viina vie järjen.
Mun isä oli sellainen.. kiltti ja hyvä mies selvinpäin.. mutta viinapäissään täys kollo ja aika paha. Silti mä rakastin sitä.. ja muistelen vieläkin välillä tippa silmässä.
Surko tulee tätä kaveria, joka nyt kärsii sisimmässään teoistaan.. semmoses kunnos kavereiden ei sais päästää toisiaan menemään yksin mihinkään. Jos ryypätään yhdessä.. pidetään toisistaan huoli kans... - yläpuolella
viina.. kirjoitti:
on se jonka vaikutuksen alaisena useimmiten tehdään pahimmat jutut.. murhat, pahoinpitelyt, perheväkivalta, raiskaukset.. ym..ym.. usein ajellaan autolla viinapäissä.. tietyt ihmiset on selvinpäin tosi asiallisia ja järkeviä, eikä ikinä vois tehdä sellaista mitä juovuspäissään.. viina vie järjen.
Mun isä oli sellainen.. kiltti ja hyvä mies selvinpäin.. mutta viinapäissään täys kollo ja aika paha. Silti mä rakastin sitä.. ja muistelen vieläkin välillä tippa silmässä.
Surko tulee tätä kaveria, joka nyt kärsii sisimmässään teoistaan.. semmoses kunnos kavereiden ei sais päästää toisiaan menemään yksin mihinkään. Jos ryypätään yhdessä.. pidetään toisistaan huoli kans...on ihminen joka kerrakin sanoo muutaman vuodenaikaiset sanat muutamilla sanoilla. Joo,kyllä. Oon täysin sunkans samaa mieltä ja toivon vain voimia perheelle ja tekijälle.
- ikäväää
yläpuolella kirjoitti:
on ihminen joka kerrakin sanoo muutaman vuodenaikaiset sanat muutamilla sanoilla. Joo,kyllä. Oon täysin sunkans samaa mieltä ja toivon vain voimia perheelle ja tekijälle.
Olen samaa mieltä että useimmat ihmiset tekevät todella typeriä tekoja viinaspäissään. Mielestäni tätä miestä on jo tarpeeksi rankaastu sillä, että meni työpaikka ja maine kaikkien silmissä. perhekin varmasti kärsii. Lapua on juuri tälläinen, täälä ihmiset haluaa laittaa lisää suolaa haavoihin, mitä huonommin toisella menee niin sitä enempi. lapua on ahdasmielinen paikka en ihmettele vaikka välillä talot palaakin jonkun toimesta.
- puhetta.
ikäväää kirjoitti:
Olen samaa mieltä että useimmat ihmiset tekevät todella typeriä tekoja viinaspäissään. Mielestäni tätä miestä on jo tarpeeksi rankaastu sillä, että meni työpaikka ja maine kaikkien silmissä. perhekin varmasti kärsii. Lapua on juuri tälläinen, täälä ihmiset haluaa laittaa lisää suolaa haavoihin, mitä huonommin toisella menee niin sitä enempi. lapua on ahdasmielinen paikka en ihmettele vaikka välillä talot palaakin jonkun toimesta.
"Mielestäni tätä miestä on jo tarpeeksi rankaastu sillä, että meni työpaikka ja maine kaikkien silmissä."
Rikoslaki on siis tarpeeton keksintö, kun häpeä riittää rangaistukseksi? - nyt....
puhetta. kirjoitti:
"Mielestäni tätä miestä on jo tarpeeksi rankaastu sillä, että meni työpaikka ja maine kaikkien silmissä."
Rikoslaki on siis tarpeeton keksintö, kun häpeä riittää rangaistukseksi?varmaankaan ole kyse rikoslaista vaan ihmisten 'kivien' heittelystä ja asialla 'herkuttelusta'.
- jo rikoksesta
nyt.... kirjoitti:
varmaankaan ole kyse rikoslaista vaan ihmisten 'kivien' heittelystä ja asialla 'herkuttelusta'.
tarjoiltiin, vai miten tämän luet?
Tuhopoltto kuuluu rikoslain piiriin, ei toverituomioistuimen sen paremmin kuin toverivapauttamisenkaan piiriin. - ei riitä
ikäväää kirjoitti:
ei pelkästään lapualla toimita näin. ihmisillä on kaikkialla järkyttävän tapahtuman jälkeen puhumisen ja keskustelun tarve. Tuhopoltto oli meille monille todella järkyttävä tapahtuma, koska siinä ihminen tahallaan aiheutti tuhoa ja vaaraa kanssaimisilleen. Tuollainen toiminta on kauhistuttavaa, pelottavaa, kamalaa ja järkyttävää ja aiheuttaa turvatonta oloa. Hyvä, että ihmisillä on mahdollisuus keskustella vaikkapa näin netissä, jos siihen muuta mahdollisuutta ei ole. Ei pelkkä häpeä ja katumus riitä rangaistukseksi. Osaako edes hävetä tai katua? Ja onko mitenkään varmaa ettei teko toistu? Onneksi meillä on rikoslaki ja oikeudenmukainen tuomioistuin.
- hyödyllisempää
ei riitä kirjoitti:
ei pelkästään lapualla toimita näin. ihmisillä on kaikkialla järkyttävän tapahtuman jälkeen puhumisen ja keskustelun tarve. Tuhopoltto oli meille monille todella järkyttävä tapahtuma, koska siinä ihminen tahallaan aiheutti tuhoa ja vaaraa kanssaimisilleen. Tuollainen toiminta on kauhistuttavaa, pelottavaa, kamalaa ja järkyttävää ja aiheuttaa turvatonta oloa. Hyvä, että ihmisillä on mahdollisuus keskustella vaikkapa näin netissä, jos siihen muuta mahdollisuutta ei ole. Ei pelkkä häpeä ja katumus riitä rangaistukseksi. Osaako edes hävetä tai katua? Ja onko mitenkään varmaa ettei teko toistu? Onneksi meillä on rikoslaki ja oikeudenmukainen tuomioistuin.
keskustella niistä syistä, "miksi ihminen tahallaan aiheutti tuhoa ja vaaraa kanssaimisilleen". Esim. mitä tahallista tuhoa muut ovat tehneet ko. henkilölle ennen näitä surkeita tapahtumia.
Sieltä voisi löytyä enemmänkin ihmisiä, joilla olisi syytä "hävetä ja katua." - nettikeskustelijoitten
hyödyllisempää kirjoitti:
keskustella niistä syistä, "miksi ihminen tahallaan aiheutti tuhoa ja vaaraa kanssaimisilleen". Esim. mitä tahallista tuhoa muut ovat tehneet ko. henkilölle ennen näitä surkeita tapahtumia.
Sieltä voisi löytyä enemmänkin ihmisiä, joilla olisi syytä "hävetä ja katua."asia, vaan asianomaisen itsensä siihen on ryhdyttävä. Apua varmaan on tarjolla.
- sakkia
Lapualla. Ei muuta voi sanoa, kun tätä lukee.
Hävetkää!- lukuisat
lapualaiset savut, joissa samoja asioita pähkäillään? Ne kai saavat synninpäästön, kun et niistä tiedä.
- olla puurot
ja vellit sekaisin. Oli suuri vaara, että teon seuraukset olisivat olleet katastrofaaliset. Ihmishenkiäkin olisi saattanut mennä. Verenhimoisia emme ole me.
- niin verenhimoisia
olla puurot kirjoitti:
ja vellit sekaisin. Oli suuri vaara, että teon seuraukset olisivat olleet katastrofaaliset. Ihmishenkiäkin olisi saattanut mennä. Verenhimoisia emme ole me.
ole, ne vaan nauttii kun joku vähän töpeksii. Olisko se sana masokisti vai pervo, en tiedä.
- sanat osua
niin verenhimoisia kirjoitti:
ole, ne vaan nauttii kun joku vähän töpeksii. Olisko se sana masokisti vai pervo, en tiedä.
oikiaan. Ihan tavallisia ihmisiä, jotka ei esitä parempaa kuin ovat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522