USA vaikuttaa nyt olevan monenlaisten myrskyjen kourissa, kun taas Venäjällä ei ole minkäänlaista huolen häivää: http://www.yle.fi/uutiset/talous/oikea/id101731.html
Noistakohan uutisista se joku USA-mielinen leikkiupseeriagentti kimpaantui ja kävi nappaamassa lipun: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1588217
Mikä lama?
8
316
Vastaukset
- valtiovaraintilintakastelija
Sellaisissa maissa kuin Kiina ja Venäjä, joilla on valtavat keskuspankkivarannot ja vararahastot; Kiinalla muutama tuhatkin miljardia, Venäjälläkin lähes tuhat miljardia niin on aivan tyhjänpäiväistä puhua, että niitä uhkaisi luottolama.
Sitä paitsi tiistain kokouksessa presidentti Medvedev lupasi, että rahaa tullaan pumppamaan yrityksiin niin paljon kuin tarve vaatii. - dire ironpylly
No cash no hope.Ironpyllyllä ei ei ole kumpaakaan!luikihan taas rauhassa karkuun kairapylly.
- että te
homot pyöritte täällä heteroiden joukossa....
- viiteryhmä
että te kirjoitti:
homot pyöritte täällä heteroiden joukossa....
ironmikko vain siinä peloissaan hakeutuu viiteryhmänsä pariin buhahahahahah!
- Kajaanin
viiteryhmä kirjoitti:
ironmikko vain siinä peloissaan hakeutuu viiteryhmänsä pariin buhahahahahah!
hullu?
- Uh huh uuu!
viiteryhmä kirjoitti:
ironmikko vain siinä peloissaan hakeutuu viiteryhmänsä pariin buhahahahahah!
ei kai
Kirjoittanut: kairapylly 17.9.2008 klo 00.09
Olisko pitänyt hakata sinulla ironpyllyllä joku?ei kaai!voi voi.Taisi olla keskustan naistenhakkaajia?kairapylly? UH HUH UH HUH UUU!
- oikein teki
Venäjän lipun olisi saanut vaikka polttaa siinä paikassa! Yleensä diktatuuri valtioiden lippujen julkinen esittäminen kyseisen maan rajojen ulkopuolella tulisi kansainvälisesti kieltää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437