antanut kuin sanansa?"
Niinpä niin tämän maailman jumala ei muuta anna kuin
tuijottaa kuolleeseen kirjaimeen.
Jumala antaa PYHÄN HENGENSÄ kaikille omilleen ja
antaa PYHÄN HENGENSÄ johdattajaksi niille jotka ovat
Hänen puoleensa kääntyneet.
Ilman Jumalan PYHÄÄ HENKEÄ EI KUKAAN VOI YMMÄRTÄÄ
RAAMATUN SANAA.
Ja siksipä niin on ilman PYHÄÄ HENKEÄ ihmiset
huseeraa sanan kanssa AIVAN niin kuin itselle
parhaimmalta tuntuu ja SITÄ SITTEN SANOTAAN
JUMALAN TOTUUDEKSI???JOKA ON KUITENKIN NIIN KAUKANA JUMALAN TOTUUDESTA KUIN ITÄ ON LÄNNESTÄ.
"Muuta Jumala ei ole
5
310
Vastaukset
Tekevät myös kansan "paimenet," niin ei ihme, että valtosa ihmisistä on täysin pimennossa siitä missä mennään.
Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät. Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.
Matt. 23:13- etsivätt
ArmiK kirjoitti:
ja ihmiset juoksevat sokeana "paimenten" perässä.
,Kaikki etsivät Jeesusta,
ja saavat saatanan.
- Matt. 5:23
Missä on alttarisi?
Matt. 5:23
"Jos siis olet viemässä uhrilahjaasi alttarille ja siinä muistat, että veljelläsi on jotakin sinua vastaan,
Matt. 23:18
Te sanotte myös: 'Jos vannoo alttarin kautta, se ei merkitse mitään, mutta jos vannoo alttarille pannun uhrilahjan kautta, vala on sitova.'
1. Kor. 9:13
Ettekö tiedä, että temppelissä palvelevat papit saavat temppelistä elatuksensa ja ne, jotka toimittavat uhrit, saavat alttarille tuoduista uhreista osuutensa? Tähän on helppo sanua että Aamen. Raamatussa itsessaankin jo sanotaa se että Pyhä Henki avaa Raamatun tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845087Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.243446Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j322771Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581800- 471576
- 941362
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441346Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2411311Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731058IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra54935