Haluaisin franchising-yrittäjäksi, vaan mitenkäs nuo luottotiedot, kun eivät ole kunnossa? Tarkoitus olisi maksella velat pois pikapuoliin, kun vain pääsisi käsiksi töihin...
franchising ja luottotiedot
8
1098
Vastaukset
- kun petaa
Ei niitä saa kuntoon muulla tavalla kuin nuhteettomalla maksukuurilla.
Töppäykset seuraavat käytännössä lopun ikää. - köyhän taivas
Todennäköistä on että sinulle tulee halvemmaksi maksaa velkasi pois unohtaa franchising.
- HAH HAH HAH
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4000000000000031&posting=22000000037664107
Tuolla alempana oli tämä tekstit. Luin ne, juttelin parin kaverin kanssa ja kyllä franchising on kusetusta. Kiinnostuksena oli tietokoneita myyvä ja huoltava yritys ja joka olisi osana isompaa ketjua. Ei helvetti... jos omilla eväillä ei pärjää niin ei kannata lähteä yrittäjäksi. Sinä teet työt ja toiset kerää rahasi. Perustan oman ketjun, avaan liikkeitä paljon ja kerään rahaa... niin niistä tulee pyramidin huipulle paljon rahaa... 8-D
"Ihan lyhyesti ja ytimekkäästi tälläinen neuvo entiseltä fr-kauppiaalta. Jos haluat tehdä työtä, jossa jollakin muulla on päätösvalta asioihisi ja joku muu korjaa voitot,, mene palkkatyöhön! Selvitä kuka tässä on se henkilökohtaisista syistä luopuva kauppias ja kysy häneltä suoraan, onko henkilökohtainen syy se, että yrittäjän talous ei kestä tuottamatonta toimintaa."
"En toki tunne ko. yritystä, mutta yleisesti uusia tietämättömiä yrittäjiä kusetetaan ryhtymään franchising yrittäjiksi.
Karua luettavaa löydät hovioikeuksien sivuilta korvausoikeudelliseen asemaan joutuneilta franchising- yrittäjiltä, koska ovat luulleet ketjun asettamien ylioptimististen tavoitteiden olleen toteuttamiskelpoisia.
Käy yrittäjäkurssi ja ajattele omilla aivoillasi, niin selviät paremmin. Et silloin et ole nykyajan torppari.
ps. olen yritysalan alan ammattilainen" - fy itse
Mieti vielä kerran, mieluummin kahdesti, tuota franchising-yrittäjyyttä.
Itse olen franchising-yrittäjä, ollut jo 4 vuotta. Aloittaa on helppo, mutta tästä ei pääse eroon millään.
Tiedän, että ne ovat saaneet asiat kuulostamaan hyviltä ja toimivilta. Ja siltä ne aluksi näyttävätkin, ja ovatkin. Mutta jos haluatkin eroon hommasta, se on mahdotonta: kaikki pykälät ja kiemurat harkittu viimeisen päälle "pääkallopaikalla". Jumissa ollaan.
Loppujen lopuksi niitä maksuja tulee ihan tolkuttomasti ja kohonneisiin kustannuksiin vedoten ne nousevat jatkuvasti ja hurjaa tahtia. Silti et saa omia hintojasi nostaa, että sillä saisit kustannuksia katetuksi. - piippoonen
fr- yrittäjänä. Kadun niin saakelisti kun siihen ryhdyin. Vaikka en enää kuulu tähän kyseiseen ketjuun, vituttaa vieläkin. Enää ei suomalaisia ole saaneet ketjuunsa, niin kusettaa ulkomaalaisia jotka ei ymmärrä mihin nimensä laittaa kun ei kieltä osaa eikä ymmärrä yrittäjyydestä mitään. Fr-yrittäjä profiili, yrittäjän pitää olla vähän yksinkertainen. Pärjää hyvin jos ei kyseenalaista mitään ja mielipiteitä ei saa olla. Hyvät yöunet teille rekrytoijat. Huomena tulee taas joku tyhmä.
- Franchising-yrittäjä
Itsellä on franchising-yrittäjyydestä pelkästään positiivisia kokemuksia.
Se että meidän fr-ketju on jonkin verran erillainen mitä normaalisti franchising yritykset ovat. esim. mainitakseni sopimus on löysempi, ketjusta pääsee eroon sopimuskauden aikana ja sopimus on selkokielinen.
Olin aikaisemmin samanalan yrittäjä, mutta kun laajentamaan aloin toimintaan niin hyppäsin fr-ketjuun. Ketjun kautta olen saannut synergiaetuja, toimintamalli muuttui paljon ammattimaisemmaksi, uskottavuus, visuaalinen ilme parani, markkinointiin sain hyvän koulutuksen yms.
Vaikkei yksinyrittäjänäkään asiat huonosti ollut niin nyt ne on todella hyvin.
Lähinnä jos miettii fr-ketjua niin ketjun perusperiaatteet pitää ehdottomasti sopia yrittäjän arvomaailmaan sekä paneutukaa sopimukseen huolellisesti. Jos sopimus ei itselle aukea niin lakimieheen yhteyttä ja käytte kahdestaan se läpi. - Franzaising
Sähän olet sopiva yrittäjä ketjuun kun sulla on jo valmiiksi mennyt luottotiedot..
Normaalisti se vaatii 1-3 vuotta raatamista 24/7..
Buhahhahhahhaaa...mutta totta - tekemässä!
Älä ala franchising-yrittäjäksi! Se perustuu rahastukseen emoyhtiön hyväksi. Emoyhtiö ei välitä menestytkö sinä vai et? Tärkeintä heille on saada oma maksunsa -sinulta- !!!
Mene koulutukseen ja sitä kautta ne tiedot vanhenevat, saat ammattimaista tietoa ja säästät rahaa omaan yritykseen.
Jos tiedät minkä alan yrityksen haluat perustaa niin menen vaikka duunariksi sen alan yritykseen. Saat korvaamatonta tietoa rivitasolla, jota voit hyödyntää omassa yrityksessäsi.
Jos perustat yrityksen... perusta oma itsenäinen yritys eikä "orjuus yrittäjyyttä".
Esimerkkejä:
http://www2.te-keskus.fi/new/uus/YRTY/te_web/2.htm
http://www.nuoriyrittaja.fi/ny_minustako.html
http://www.adulta.fi/koulutus/yrittajyys/index.php?gclid=CMuDv8W27JUCFQuJ1QodHy1VfQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403077- 812904
- 1902479
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362195- 201493
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411406Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403- 101284
- 131269
- 221251