Mohikaani tuomitse eminua ja ylentää itseään seuraavasti:
"Voitahan sinä toivotella ja toitotella
Kirjoittanut: Mohikaani_27 17.9.2008 klo 10.24
ihan mitä lystäät, sulla vaan ei ole valtuuksia siihen, koska olet saatanan hallussa ollut siitä alkaen, kun opit eroittamaan hyvän pahasta.
* Minä taasen olen armosta Jumalan lapsi, koska uskon syntitnianteeksi Jeesuksen verssä, ja Jeesus on voittanut saatanan, Golgatalla kuollessaan puolestani. Huidot ilaa, tavoittelet tuulta.
* Tee siis parannus ja usko evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta.
* Jeesus rakastaa sinua, totta se on!Usko pois!"
ONKO TUO teistä normaalin, asiallisen ja terveen uskovaisen helluntailaisen puhetta?
Kiva olisi sekin tietää, mistä tuo Mohikaani muka "tietää" minun olevan saatanan hallussa, vaikka sinne itse onkin minua toivotellut ahkerasti.
Uskovan asiallista puhetta???
33
944
Vastaukset
- yhtyä.
Uskon, että kaikki me helluntailaiset voimme yhtyä Mohikaanin ajatuksiin. Hän on monia muita vanhempi veli, pitkään uskossa ollut, ja ihmisenä kypsä ja tasapainoinen arvioimaan muiden tilannetta. Harmaiden hapsien myötä kasvaa viisaus.
- joku vaan
tarjoaa sitä armoaan, mullekkin ennen kuin kuuli että olen jo uskossa:)
Jokainen joka ei ole ottanut Jeesusta vastaan on saatanan oma.
Oletko sinä poikalapsi valmis ottamaan armon vastaan? Jokainen tarvitsee sitä.
* Jeesus rakastaa sinua, totta se on!Usko pois!"
Ihan asiallista textiä sait !!!! SYÖ JA NAUTTI !!:)sinua mitenkään tuomitse, hän jopa ohjaa sinua uskontielle. Mohikaani sanoo sulle että " Jeesus rakastaa sinua, totta se on!Usko pois!". Niin se on totta, minäkin voin sen todistaa.
Olen seurannut Mohikaanin kirjoituksia, niin kyllä hän aivan oikein ohjaa uskon tielle, mutta aika usein, häntä ymmärretään väärin. Syynä voi olla se, että hän aika kärkevästi tuo sanaa esille ja sellainen joka ei tunne Raamattua, loukkaantuu siitä.
Kyllä asia on niin, että joka ei ole ottanut Jeesusta vastaan, on menossa kohti kadotusta, ja näin ollen on saatanan oma, niin kauan kuin tekee parannuksen, eli ottaa Jeesuksen vastaan. siis minäkin olen joskus ollut saatanan oma. Mutta kun tunnustin syntini, ja otin vastaan Jeesuksen elämääni, sain syntini anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
Joten ottakaa vastaa Jeesus, niin saatte syntinne anteeksi Hänen nimensä ja verensä kautta.- outoa..
"sinua mitenkään tuomitse, hän jopa ohjaa sinua uskontielle. Mohikaani sanoo sulle että " Jeesus rakastaa sinua, totta se on!Usko pois!". Niin se on totta, minäkin voin sen todistaa."
luette mohikaanin tekstejä samalla tavalla kuin raamattua:) jos siellä on yksi kiva lause seassa, ei kokotekstissä voi olla mitään vialla. - sivustaseurannut..
sanottu ja vielä totta. Jeesus Rakasttaa poikalastakin niin paljon, että antoi henkensä hänenkin puolesta, jotta hänelläkin on mahdollisuus pelastua, jos ottaa Jeesuksen vastaan.
Mohikaanin osalta asia on varmaan niin, kun kerrot, että useinkin häntä ymmärretään väärin, joko tahallaan tai tahattomasti, mut väärin kuiteski.
Sinä Il-Mari tuot asiat hyvin esille, et oo sanonu pahasti kelleen, siksi tykkään kirjoituksistasi. Kirjoituksissasi henkii Jumalan rakkaus. - poikalapsi
sivustaseurannut.. kirjoitti:
sanottu ja vielä totta. Jeesus Rakasttaa poikalastakin niin paljon, että antoi henkensä hänenkin puolesta, jotta hänelläkin on mahdollisuus pelastua, jos ottaa Jeesuksen vastaan.
Mohikaanin osalta asia on varmaan niin, kun kerrot, että useinkin häntä ymmärretään väärin, joko tahallaan tai tahattomasti, mut väärin kuiteski.
Sinä Il-Mari tuot asiat hyvin esille, et oo sanonu pahasti kelleen, siksi tykkään kirjoituksistasi. Kirjoituksissasi henkii Jumalan rakkaus.Sanottakoon sinullekin "kauniisti": SAATANAN hallussa taidat olla, kun kerran saatananpalvoja ja valehtelijaa puollat.
sivustaseurannut.. kirjoitti:
Sinä Il-Mari tuot asiat hyvin esille, et oo sanonu pahasti kelleen, siksi tykkään kirjoituksistasi. Kirjoituksissasi henkii Jumalan rakkaus.kehumisesi lämmittää sydäntäni! "Sinä Il-Mari tuot asiat hyvin esille, et oo sanonu pahasti kelleen, siksi tykkään kirjoituksistasi. Kirjoituksissasi henkii Jumalan rakkaus".
Mutta tarkoitukseni on kuitenkin kertoa Jeesuksesta. En halua kerätä kenenkään suosiota, sillä ei ole mitään merkitystä, eikä se pelasta ketään, vaikka mua ylistäisi kuinka paljon tahansa. Ainoastaan usko Herraan Jeesukseen pelastaa.
- asiallista puhetta?
"ONKO TUO teistä normaalin, asiallisen ja terveen uskovaisen helluntailaisen puhetta?"
En tiedä tuosta, mutta ehkä olet saanut sitä mitä olet tilannut. Eihän sinunkaan kielenkäyttö ole aina painokelpoista, muualla kuin suomi24:lla:D - poikalapsi
Kun tuommoinen on teistä normaalia, sanon saman nyt sitten myös: Mohikaani on ollut ja on Saatanan hallussa jo kauan. Hän tulee siellä myös pysymään, kunnes tunnustaa valheensa ja lopettaa luulemasta olevansa jumala.
Ihan rakastaavsti vain neuvon JUMALAAN JO USKOVANA ihmisenä. Ja uskaltakaapa sanoa, että tuossa on jotain väärää...
Varokaa siis Mohikaanisaatanaa, helluntailaiseksi namioituvaa saatananpalvojaa. Gän on mieleltään rietas, minkä halu valhdella todistaa.- kaaleppi..
menee änkytykseksi eli koita hyvä ihminen rauhoittua!!!
- poikalapsi
kaaleppi.. kirjoitti:
menee änkytykseksi eli koita hyvä ihminen rauhoittua!!!
No miltä tuntuu olla taas poissa bannista?
- kaaleppi..
siitä että raamattu sanoo sen vanhan vihtahousun olevan tän maailman hallitsija ja sinä kun olet hintti ja pidät "jumalan lahjana" sitä että asut toisen jätkän kanssa ja pervoilet vielä. Sitte päälle seitenkymppistä ukkoa haukut huoraajaksi niin ilmeisesti johtuu siitä. Tietääkö tää sun "maistraattimorsian" sun kirjoittelusta täällä?
- poikalapsi
Kas, kaaleppikin on päässyt bannista...
Mohikaani ON huoraaja Raamatun mukaan, sen saman Raamatun, jonka mukaan hän minua tuomitsee.
MINÄ en pervoile. Sinä sen sijaan olet rääväsuu ja sikäli tyypillinen kaappihelluntailainen.
Palaakos Eroekin pian? - joku vaan
poikalapsi kirjoitti:
Mohikaani ON huoraaja Raamatun mukaan, sen saman Raamatun, jonka mukaan hän minua tuomitsee.
MINÄ en pervoile. Sinä sen sijaan olet rääväsuu ja sikäli tyypillinen kaappihelluntailainen.
Palaakos Eroekin pian?Jeesukselta.
- poikalapsi
joku vaan kirjoitti:
Jeesukselta.
Eikös sinunkin olisi parasta huolehtia OMISTA asioistasi?
Minä huolehdin omistani kyllä. Mohikaanin ja kaalepin tarjoamia juttuja en tarvitse mihinkään. Jeesustelu on perseestä! poikalapsi kirjoitti:
Minä huolehdin omistani kyllä. Mohikaanin ja kaalepin tarjoamia juttuja en tarvitse mihinkään. Jeesustelu on perseestä!Täällä kirjoittelet? Ei tä ole mikään pyrstöpalsta?
Täällä kirjottelee ne jotka Jeesustele ja laulelee Jeesustelleen kohti taivasta! Ei ihanaa ihanaa suomi vaan Ihanaa ihanaa ihanaa Jeesus !!!- kaaleppi..
poikalapsi kirjoitti:
Palaakos Eroekin pian?en tiennytkään että minut on banattu. Niin onhan se mohis eronnut ja varmaan kova paikka niinkuin muillekkin avioeron kärsineille. Mutta kerran vaan ja sinä asut ja hinttailet vakituisesti ja et edes häpeä etkä kadu sitä. No mohis kun on vanhakantainen hellari ja mielipiteet sen mukaan mutta ei kait hän ole senkummemmin ketään tuominnut eikä pysty siihen. Sanonut että mitä se raamattu tuosta sinunkin luonnonvastaisesta elämän tavasta kertoo. Sano nyt kerrotko sinä sille "miehellesi" näistä kirjoituksista? No munkaan lähtökohdat ei tähän elämään ollut kaksiset vaan sieltä vaan on ponnisteltu mutta yks asia kuitenkin pienestä pitäen opetettiin eli uskovien kunnioitus. Jos toisen jätkän kanssa asuva ja "vihitty" hintti haukkuu päälle seittemänkymppistä helluntalaisvanhusta huoraajaksi ja kertoo olevansa kristitty niin.....
- joku vaan
poikalapsi kirjoitti:
Minä huolehdin omistani kyllä. Mohikaanin ja kaalepin tarjoamia juttuja en tarvitse mihinkään. Jeesustelu on perseestä!Sinun omat asiat ovat nyt tällä palstalla. Ehkä se on hyvä asia.
- virhettä.
Mohikaani ei ensiksi tiennyt, että uskovien yhteisöön kuulumattomia ei hylätä saatanan haltuun. Kun hän kuitenkin teki niin, ja tajusi myöhemmin vakavan virheensä, hän nyt yrittää peitellä virhettään sanomalla, että olet ollut saatanan hallussa jo kauan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000037960711* En koskaan sanonut "hylkääväni" ketään saatanan haltuun, vaan "jätän sinut saatanan haltuun", olisikohan pientä eroa sanoillani? Sinun väitteellesi!
* Ja se, miksi noin sanoin, oli jo toivo mennyt poikalapseen nähden, kun mistään sovintoyrityksistä eikä mistään hän ota opikseen, että voisi olla toisinkin?
* Siksi kyllästyin, ja päätin lopettaa "kalastelun", saatanan hallusta Jumalan haltuun. Ja jätin miehen edelleen isäntänsä haltuun, kun kerran tykkää siinä ikeessä elää!
huomasin, että kukaan ei ole vastannut sinulle tähän kyssäriisi?
*""
* Niin ajattelin että jospa se on minun tehtävä, koska minä sen käsityksesi mukaan tiedänkin?
* No monestakin asiasta sen jokainen tietää, varsinkin kirjoituksistasi!
* Mutta parhaiten sen tietää Raamattu, Jumalan sana.
* "Ei ole ketään vanhurskasta, ei yhden yhtäkään, kaikki me olemme poispoikenneet, omille teillemme, ja olemme Jumalan kirkkautta vailla."
* Yllä oleva Raamatun Sana ilmoittaa asemamme Jumalan edessä ilman uudestisyntymistä.
* Vasta uskomalla Jeesukseen, pääsemme lapsen asemaan.
* Ja juuri tämä seikka paljastaa sen, että olet yhä saatanan hallussa. Olet selvästi tuonut esille uskon suhteesi Jeesukseen, ja ilman uskoa on mahdoton olla otollinen Jumalalle.
* Tee siis parannus, joka on lähinnä mielenmuutos, vallankuomous asenteessasi Jumalaan nähden Jeesuksessa Kristuksessa. Uskomalla evankeliumin. Jeesus rakastaa sinua edelleen, hyvin paljon. Usko pois!
* Sanoisin näin, älä minusta välitä, jos olen sinun mielestäsi huorapukki, ole sinä parempi, ja osoita se, että annat elämäsi kaikkine alueineen Jeesuksen hoitoon ja huomaan!
* Paavalikin sanoi, että haluaisi olla vaikka kirottu veljiensä hyväksi, jos se auttaisi heitä pelastumaan.
* Jos minä nyt olen kirottu, lankeemukseni tähden, niin älä siihen loukkaannu, ota Jeesus kuitenkin vastaan, Hän on kärsinyt kirouksen puolestamme, niin sinun kuin minunkin!
* Ei auta vedota toisten lankeemuksiin, jokaisen meistä on ihan yksin astuttava Kristuksen tuomioistuimen eteen, tai sitten viimeisellä tuomiolla Jumalan ja Karistan valkoisen tuomioistuimen edessä vastata itse itsestämme.- joku vaan
tämä ei minulle ollutkaan. Poikalapsi on paitsi homo, niin hän on hyvin ilkeä, pahantahtoinen ja paha ihminen. Hän vaatii muilta, syyttää kaikkia ja on asettunut Jumalaa vastaan. Hän kirjoitti minulle:"jeesustelu on perseestä."
Koenkin että tehtävänäni on varoittaa sinua hänestä oman uskosi tähden. Pidä etäisyys häneen äläkä missään tapauksessa lähde hänen juttuihinsa mukaan, sillä häntä vie saatana, joka haluaa tuhota sinut.
Saatana on syyttäjä. Älä muistele lankeemuksiasi Poikalapsen takia. Ne on anteeksiannettu ja heitetty armonmereen.
Poikalapsi on saanut takeita Jumalan rakkaudesta, mutta ei aio ottaa sitä vastaan ja syykin on selvä:ylpeys omasta itsestään. Hän ei koe tarvitsevansa armoa kun on niin "hyvä". - poikalapsi
Muistan kerran aikaisemmin koettaneeni selittää sinulle, mitä tarkoittaa JÄÄVIYS. Et ilmeisesti ymmärrä, että olet JÄÄVI itse vastaamaan tämän avauksen kysymykseen, joka koskee sinun törkeää, sopimatonta, ruokotonta, sairasmielistä, sadístista, sikamaista - valitse mieluisin sana -käytöstäsi.
Se, että olet tuominnut minua saatanan haltuun ja olet siis saatananpalvoja, koska sanot hyvää minulle toivovasi samaan aikaan, ei hyväksi muutu. Et ole saanut nöyryyttä sen vertaak, että tunnustaisit valehdelleesi, et MILLÄÄN voi myöntää, että olet tietona levittänyt ja levität asiaa, jota et VOI tietää.
Minä en muuten ole Saatanan hallussaa. Sinä saatat olla: olet sen verran kova puolustamaan valhetta ja korostamaan omaa "oikeassa" olemistasi. Olen pahoillani, mutta vaikka kuin Jeesuksesta puhut, olet pahan asialla, koska et voi myöntää ihmisarvon kuuluvan kaikille. Saatanakin näkyy Jeesusta keppihevosenaan käyttävän.
Että Saatanan haltuun vain, lahkosaatana! - käsitystä
poikalapsi kirjoitti:
Muistan kerran aikaisemmin koettaneeni selittää sinulle, mitä tarkoittaa JÄÄVIYS. Et ilmeisesti ymmärrä, että olet JÄÄVI itse vastaamaan tämän avauksen kysymykseen, joka koskee sinun törkeää, sopimatonta, ruokotonta, sairasmielistä, sadístista, sikamaista - valitse mieluisin sana -käytöstäsi.
Se, että olet tuominnut minua saatanan haltuun ja olet siis saatananpalvoja, koska sanot hyvää minulle toivovasi samaan aikaan, ei hyväksi muutu. Et ole saanut nöyryyttä sen vertaak, että tunnustaisit valehdelleesi, et MILLÄÄN voi myöntää, että olet tietona levittänyt ja levität asiaa, jota et VOI tietää.
Minä en muuten ole Saatanan hallussaa. Sinä saatat olla: olet sen verran kova puolustamaan valhetta ja korostamaan omaa "oikeassa" olemistasi. Olen pahoillani, mutta vaikka kuin Jeesuksesta puhut, olet pahan asialla, koska et voi myöntää ihmisarvon kuuluvan kaikille. Saatanakin näkyy Jeesusta keppihevosenaan käyttävän.
Että Saatanan haltuun vain, lahkosaatana!Jääviys ei tarkoita syytetyn esteellisyyttä vastata häntä koskeviin syytöksiin. Jääviys on esteellisyyttä osallistua päätöksentekoon asianomaista koskevassa asiassa.
Puolustautuminen on aina luvallista, olivatpa syytökset oikeita tai vääriä.
Riitoihinne en halua osallistua. Korjaan vain sinun väärän käsityksesi jääviydestä.
"Kulkukoiraa korviin tarttuu, joka syrjäisten riidasta suuttuu".
En ole suuttunut riidoistanne ja siksi sanonkin, että sopikaa keskenänne, niin kauan kuin olette vielä tiellä.
Matt.5:25
Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä. - poikalapsi
käsitystä kirjoitti:
Jääviys ei tarkoita syytetyn esteellisyyttä vastata häntä koskeviin syytöksiin. Jääviys on esteellisyyttä osallistua päätöksentekoon asianomaista koskevassa asiassa.
Puolustautuminen on aina luvallista, olivatpa syytökset oikeita tai vääriä.
Riitoihinne en halua osallistua. Korjaan vain sinun väärän käsityksesi jääviydestä.
"Kulkukoiraa korviin tarttuu, joka syrjäisten riidasta suuttuu".
En ole suuttunut riidoistanne ja siksi sanonkin, että sopikaa keskenänne, niin kauan kuin olette vielä tiellä.
Matt.5:25
Suostu pian sopimaan riitapuolesi kanssa, niin kauan kuin vielä olet hänen kanssaan tiellä.Minä olen ollut kuule VUOSIA valmis sopuun. Nyt on vain niin, että Mohikaanin mielestä hänen ei ole tarpeen tunnustaa valheitaan saati katua niitä. Kuulemma riittää, että hän Jeesusta apuun huutaa ja jatkaa vain satuiluaan. Mohikaani on jääräpäinen ja on korottanut itsensä jumalaksi. Minä EN KOSKAAN matele sen sontakasan edessä, sillä sontalasa minulle on ihminen, joka vuodesta toiseen parjaa , parjaa, parjaa - ja alun perinkin on saanut kaiken vain valheesta, omasta päästään. Diktaattorin edessä ei tule antaa periksi.
Mohikaani ON jäävi puhumaan täsä asiassa TUOHON sävyyn. Hän kun nimen omaan haluaa YKSIN päättää, mikä on totta ja mikä ei. Haistakoon huilu, koko saatanalletoivottelija ja koko saatanallinen helluntailahko, jonka kellokkaat tässä ketjussa roistoaan tukevat.
Mohikaani on homofobinen ukonjäärä. Tuo fobia on syy, joka saa hänet vihaamaan mm. minua ja asiallista tietoa monistakin asioista. - jääviydestä
poikalapsi kirjoitti:
Minä olen ollut kuule VUOSIA valmis sopuun. Nyt on vain niin, että Mohikaanin mielestä hänen ei ole tarpeen tunnustaa valheitaan saati katua niitä. Kuulemma riittää, että hän Jeesusta apuun huutaa ja jatkaa vain satuiluaan. Mohikaani on jääräpäinen ja on korottanut itsensä jumalaksi. Minä EN KOSKAAN matele sen sontakasan edessä, sillä sontalasa minulle on ihminen, joka vuodesta toiseen parjaa , parjaa, parjaa - ja alun perinkin on saanut kaiken vain valheesta, omasta päästään. Diktaattorin edessä ei tule antaa periksi.
Mohikaani ON jäävi puhumaan täsä asiassa TUOHON sävyyn. Hän kun nimen omaan haluaa YKSIN päättää, mikä on totta ja mikä ei. Haistakoon huilu, koko saatanalletoivottelija ja koko saatanallinen helluntailahko, jonka kellokkaat tässä ketjussa roistoaan tukevat.
Mohikaani on homofobinen ukonjäärä. Tuo fobia on syy, joka saa hänet vihaamaan mm. minua ja asiallista tietoa monistakin asioista.Jääviys ei riipu äänensävystä.
Jääviys syntyy, kun sen ehdot täyttyvät eli asianomainen on päättäjänä omassa tai lähiomaisensa tai muuten häneen läheisessä suhteessa olevan asiassa.
Esim. Kouluun tai mihin muuhun tahansa ollaan valitsemassa viranhaltijaa. Jonkun hakijan läheinen kuuluu valinnasta päättävien joukkoon. Hänen on silloin jäävättävä itsensä. Muussa tapauksessa päätös ei ole laillinen ja se voidaan muiden toimesta riitauttaa.
Näissä keskusteluissa ei synny jääviyttä. Tuntemattomien kesken tapahtuva keskustelu ei synnytä jääviyttä. Itse olen kyllä joskus jäävännyt itseni olemalla hiljaa, vaikka mielelläni puollankin sorrettuja ja toisinajattelijoita. Se ei merkitse, että olisin samaa mieltä. Jos keskustelussa joutuu syyttä syytetyksi, saa puolustautua. Se on sitten toinen asia, miten kukin asian näkee eli ovatko syytökset perättömiä vai ei. Luultavasti teidänkin riidoissanne on kysymys loputtomasta oikeassa olemisen tarpeesta puolin ja toisin.
Jos joku haluaa yksin päättää, mikä on oikein ja mikä ei, hänen pitäisi muuttaa asennettaan.
Yleensä on kylläkin niin, että yksin on vaikea riidellä. Paitsi, jos riitautuu itsensä kanssa.
Minä en ole kellokas, vaan keskustelija. En myöskään pode homofobiaa.
Tuli tässä mieleen, että jättikö Jeesus jääviyden vuoksi vastaamatta Pilatukselle. Täytyypä miettiä...
- kysymys sulle
Poikalapsi tiedätkö kuka Ted Haggard on?
- poikalapsi
En tiedä. Miksi kysyt?
meiskata, ja ladella syytöksiäsi, ikään kuin tuolla ylenpalttisella parjaamisella vahvistaist syytöksesi oikeutetuksi, ikään kuin minä TODELLA olisin valhettelija ja muutenkin herra poikalasta loukannut , sävystä päätellen verisesti!
* En minäkään kuule koskaan myönnä syytöksiäsi, silloinhan vasta olisinkin valehtelija.
* Sanoit olevasi sopuun valmis, miksi sitten jatkat vaan yhä karmeemilla sanoilla parjaustasi ja syytöksiäsi? Ei sopu sotimalla tule, vaan sopimalla ja anteeksiannolla puolin ja tpoisin. Haluat vaan nöyryttää mua koko palstan edessä, ja vaaridit jotain olemattomia tunnustuksia, omapahan on kantasi, minä olen tosissani tarjonnut rauhaa monet kerrat, mutta sinulle se on kaiketi mahdotonta, Jumala sinua armahtakoon katkerrudestasi, mistä lie syvimmältään sitten johtuukin, minä vaan olen saanut kunnian olla sylkykuppinasi!
* Mutta kaikesta huolimatta, Jeesus rakastaa sinua, ja Hän on sen osoittanut, että on tosissaan. Usko pois!- poikalapsi
OLET VALEHDELLUT tietäväsi, että olen vastaillut omiin viesteihini. Sinä OLET valehtelija, koska et ole voinut moista tietää. Vaikka seriffinä näit IP-osoitteet, et niiden perusteella tiedä vaan LUULET. Olet siis valehdellut, kun sanot tietäväsi. Olet valehtelija - ja jo toisen kerran tulet horisemaan satujasi tähän ketjuun, senkin saatananpalvoja-toivottelija!
Olet valehdellut, että homoja on muuttunut heteroiksi. Kun on pyydetty toteen näyttämään, olet vain toistanut väitettä, et ole toteen näyttänyt. OLET valahetlija ja jääräpäinen saduissasi.
Sinun rauhasi tarkoittaa sitä, että sinä saat jatkaa luuloasi omasta oikeassa olemisestasi, vaikka olet VÄÄRÄSSÄ. No, Jumala kerran sinullekin palkkiosi näyttää. Koska tässä asiassa oikeasti TIEDÄN, mikä on totuus, arvelen arvaavani palkkiosikin. Jumala kun ei koskaan valheesta hyvällä palkitse. Sinuna miettisin sitä, saatananpalvoja!
Sopu tulee, jos sinä myönnät, että olet väärässä. Jos et myönnä, sopua ei tule. Älä luule, että annan koskaan pahalle periksi. Helluntailaisuus näkyy olevan pahan puolsutamista. Surettaa, että viettelette mokomaan paskaan nuoriakin ihmisiä satuinenne. Jeesuksen nimeä yagraat myös tahallasi, tekopyhä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.132537Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762358- 2021334
- 1171194
- 751142
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2661099Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211939Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,7936Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11894Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54816