J. Pihon

uusin profetia

Oletteko huomanneet Pihon sivuilla olevan profetian? Mitä Israelin sukukuntia Suomessa muka olisi? Korkeintaan juutalaisia

17

2608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Piho

Suomalaisissa on todennäköisesti jonkin verran Jaakobin pojan Isaskarin jälkeläisiä.
      Googlettamalla löytyy lisätietoa ja on siitä asiaa minunkin sivujeni Israel-osiossa.

Jouko Piho

• Sinä Piho

taas selität: Onko dna-tutkimuksilla todistettu, että suomalaiset olisivat Israelin sukukuntaan kuuluvia? Se olisi ko. testillä helposti selvitettävissä! Älä heitä älyttömiä väitteitä, jos et pysty niitä todistamaan!!!
        Vääristelyä profetioitten tueksi, sanon minä!!

Mene vaikka pelottelemaan puistoon pikkulapsia, jos saat siitä tyydytystä!

• Kristuksen kuningaskuntaa r...

Tänä päivänä elossa olevista oikeista Israelin 12 heimon jälkeläisistä suurin osa on VALKOISIA EUROOPPALAISPERÄISIÄ KRISTITTYJÄ (mukaan lukien ns. messias-uskoiset) niin idän kuin lännen kristillisyyden piirissä.
      Ja nämä oikeiden israelilaisten jälkeläiset ovat tänään liki kaikki YMPÄRILEIKKAAMATTOMIA.

Valkoisten kristittyjen joukossa on siis oikeiden israelilaisten 12 sukukunnan jälkeläisiä, mutta lukumääräisesti vähemmistönä.
      Muut valkoiset kristityt ovat muiden Aadamin jälkeläisten lapsia, yleensä Seemin ja Jaafetin jälkeläisiä ja heitä on enemmistö.

Jokaisella Kristukseen liitetyllä Aadamin jälkeläisellä on vähintäänkin nimellinen kansalaisoikeus Uuden liton Israeliin Kristuksessa, oli hän sitten oikea israelilainen tai jonkin muun kansan jäsen. Tästä myös Uusi testamentti todistaa.
      Eikä muuta oikeata Israelia ole olemassa kuin se, joka on Kristuksessa, Jumalan lihaksi tulleessa Sanassa, joka on samalla Israelin kuningas ja ylipappi sekä itsekin Israelin kansalainen.

Mihin muuten liittyivät oikeita israelilaisia olleet apostolit, muut opetuslapset sekä heidän toimintansa johdosta kääntyneet leeviläiset papit ja muut oikeat israelilaiset? Aivan oikein. Kristukseen niin kuin ajan mittaan suurin osa muistakin oikeista israelilaisista.

Valkoisten kristittyjen lisäksi geneettisesti oikeita israelilaisia on jonkin verran muslimien etenkin Pastujen (englanniksi Pashtuns, Pathans, Pakhtuns) joukossa, hitusen muiden uskontojen edustajien joukossa ja hieman valkoisten, eurooppalaisten näköisten juutalaistenkin joukossa.

Mutta suurin osa tänä päivänä elossa olevista ns. juutalaisista ei ole oikeita Israelin heimojen jälkeläisiä, vaan turkkilaissukuisia Jaafetin jälkeläisiä, jotka kääntyivät ns. käännynnäisinä juutalaisuuteen 700-luvulta lähtien kuningas Bulanin johdolla. Sitä ennen he olivat YMPÄRILEIKKAAMATTOMIA ns. pakanoita.
      Nämä kasaarit ovat sekaantuneet ajan saatossa lukemattomiin kansoihin muun muassa kanaanilaisiin ja mongoleihinkin, toki myös oikeisiin israelilaisiinkin.

Nämä ovat eräitä perusasioita, jotka jokaisen kristityn tulisi tietää.

Näin siis jokainen Aadamin jälkeläisiä oleva suomalainen kristitty luetaan johonkin Israelin sukukunnista.
      Mutta vain osa heistä on oikeiden israelilaisten jälkeläisiä. Luoja yksin tietää, kuinka paljon heitä täällä on. Heitä on toki muidenkin kristittyjen kansojen joukossa, niin naapurimaissamme Ruotsissa kuin Venäjälläkin.

Ja on hyvinkin mahdollista, että täällä pohjoisessa maassa asuu myös Daavidin jälkeläisiä, jotka ovat tänään YMPÄRILEIKKAAMATTOMIA KRISTITTYJÄ. Jumala on ehkä myös varjellut heiltä itseltäänkin heidän identiteettiään, sillä vihollinen on myös hyvin kiinnostunut heistä, mielellään kuolleena.

Oikeilla israelilaisilla, etenkin eräillä heimoilla on tunnusmerkkejä, joista heitä voi tunnistaa. Minäkin tunnen eräitä niistä ja tunnistan niiden pohjalta muita veljiäni. Mutta kaikilla kristityillä niitä ei todellakaan ole.

Oikeisiin israelilaisiin liittyy myös asioita, hyvinkin hämmästyttäviä, joita aniharva edes nykyisistä oikeista israelilaisista tietää.
      Jospa te vain tietäisitte, keitä ehkä asuu luonanne, hyvinkin tavallisen oloisina, silti hyvin erikoisina.
      Joku heistä tuntee ja tietää sisäisesti, kuka hän oikeasti on. Hänelle on annettu raskas tehtävä, mutta myös ymmärrystä sen hoitamiseen.
      Kunpa sen aika vain pian koittaisi.
      Jospa te vain olisitte valmiit vastaanottamaan normaalin ymmärryksenne yli meneviä asioita, niin te oikeat israelilaiset ja muut Jumalan Israeliin liitetyt suomalaiset kristityt nousisitte alennustilastanne.
      Jospa te vain tietäisitte, mitä eräs henkilö kirjoitti Suomessa 8.8.2008. Tuona päivänä alkoivat eräänlaiset tuomion ajat, päivämääränä, jonka hänen vaimonsa näki myös edeltä unissa.

Valmistautukaa järjestäytymään nykyisestä sekaannuksestanne Jumalan oikean, Uuden liiton Israelin sukukunniksi Hänen Sanansa ja lakinsa mukaan.
      Aika alkaa olla valmis toiseen Exodukseen tästä synnin orjuuden pesästä ja vapauteen Kristuksessa.
      Ja rukoilkaa, että teille löytyisi vielä silloin kelvolliset, taitavat paimenet teitä johtamaan ja palvelemaan.

• aw vahvisraa monfa heikkoa

ei vuotta sittten kukaan ei uskaltanut puhua naista asioista netissakaan.

Eika kirkossa kukaan uskaltanut kysya papilta.
        Eika kenellakaan ollut muka aikaa tutkia itse ja ajatella. Luotettiin vain eta kun on ripikoulku
        ja kaste kayty niin on pelastettu.

Luulen etta nettivaittelyt herattavat henkiin munta kuollutta, seka orottamaan false p\]uskonnot ja profeetat oikeista.

Islamhan ei anna edes kyseenalaistaa mullahin sanoja. Rnsimmaiset kolme sanaa koraanissa huojuttaa islamia pahasti.

• valhetta.

Tiedemiehet (mm. prof. Illman Turun yliopistosta) ovat tutkineet, että itäjuutalaisten joukossa on kasaareja ainoastaan 7 %, länsijuutalaisten joukossa ei yhtään, koska nämä saapuivat Eurooppaan Espanjan kautta. Kasaarivouhotus kuuluu swedenborgilaisten, noiden okkultististen juutalaisvihaajien, sekä uusnatsien propagandaan.

• 717777

Näin on. Jumala on tästä asiasta minulle vain vihjaissut. Olisin halunnut tietää enemmänkin. Itse lähtisin etsimään kadonneita sukukuntia seuraavilla kriteereillä:

-ennemmin tumma kuin vaalea ulkonäöltään
        -taiteellinen lahjakkuus
        -kaupankäynnin lahjakkuus
        -korkea koulutus
        -usein myös komea tai kaunis

• aloittajak
        aw vahvisraa monfa heikkoa kirjoitti:

ei vuotta sittten kukaan ei uskaltanut puhua naista asioista netissakaan.

Eika kirkossa kukaan uskaltanut kysya papilta.
        Eika kenellakaan ollut muka aikaa tutkia itse ja ajatella. Luotettiin vain eta kun on ripikoulku
        ja kaste kayty niin on pelastettu.

Luulen etta nettivaittelyt herattavat henkiin munta kuollutta, seka orottamaan false p\]uskonnot ja profeetat oikeista.

Islamhan ei anna edes kyseenalaistaa mullahin sanoja. Rnsimmaiset kolme sanaa koraanissa huojuttaa islamia pahasti.

kun luulin että tuo oli jotain korkealiitoista ajattelua, koska olen taipuvainen ajatelemaan että juutalainen on juutalainen ja suomalainen suomalainen. voisin kuvitella että Suomessa on kenties yksittäisiä israelilaisia mutta kuka tahansa toimii Jumalan sanaa vastaan kuolee, oli siten Israelilainen tai ei. Samallahan on J Pihon sivuilla ennustettu seuraava juutalaisten joukkotuhokin ks, Mirka Nurkan näky 23.7.2008.

Voisin kuvitella että Etelä-Amerikassa tai siellä jossain olisi jotain israelilaisia. Jotkuthan ovat tehneet valtavia tutkimuksia aiheesta. Muistaakseni johonkin sellaiseen oli viittaus. Siellä pitää olla ainakin yksi sellainen rotu!

• alotitajak
        717777 kirjoitti:

Näin on. Jumala on tästä asiasta minulle vain vihjaissut. Olisin halunnut tietää enemmänkin. Itse lähtisin etsimään kadonneita sukukuntia seuraavilla kriteereillä:

-ennemmin tumma kuin vaalea ulkonäöltään
        -taiteellinen lahjakkuus
        -kaupankäynnin lahjakkuus
        -korkea koulutus
        -usein myös komea tai kaunis

No en nyt halua nauraa mutta koulutuskin on katolisen kirkon hömppää eikä kouluissa käydyt asiat ole normaalistikaan usein pohjautuneet todellisuuteen. Tästä esim evoluutiohullutus tai astronominen heliosentrisyys. Sillä vain halutaan sumuttaa lapsia eikä se ole tieteellisen pätevyyden merkki. Esim katolisen kirkon kontrolloima mafia on jo pitkään pidätellyt ilmaisen energian saantia milloin milläkin teorioilla kuten astronomisilla laskelmilla tai sitten viimeiseksi einsteinin suhteellisuusteorialla tai muulla vastaavalla hömpällä. Kaikki on katolisen kirkon juonia, toisaalta se mainitaan jo ilmestyskirjassakin
        lm. 17:18
        "Nainen, jonka näit, on se suuri kaupunki, joka hallitsee maan kaikkia hallitsijoita."

Ei siis mitään ihmeellistä: uusbabylonialainen hallintojärjestelmä hallisee koko maailmaa erilaisin keinoin tavoite on aivan sama kuin muinoin Nimrodilla; yksi valtio, yksi uskonto ja tällä kertaa se olisikin tuo kirottu roomalaiskatolilaisuuden loukku.
        Katolinen kirkko hallitsee vapaamuurareita, mafiaa.. kaikki ne se on luonut saadakseen maailman valtaansa. Myös koulutusta käytetään edistämään katolisen kirkon aikeita: ei siinä ole mitään ihmeellistä.
        Katolinen kirkko ja öljy-yhtiöt on myös jo aikoja sitten ottanut haltuunsa myös Yhdysvaltojen hallituksen, ks.
        http://reformation.org/rockefeller.html

Tuskin maltan odottaa William Branhamin 1933 saamaa ennustusta Babylonin tuhosta käymään toteen, jossa Venäjä viimein tiputtaa atomipommin vatikaanin päälle. Se on sellaisen ansainnut.

Mihinkään muuhun, kuin roomalaiskatoliseen kirkkoon ei ilmestykirjan kuvaus sovi, koska sen(kaupungin) joka on siis samalla nainen(portto) on siis oltava seitsemän vuoren päällä, joka tunnetaan yleensä Roomana. Tuollainen kuvaus sopii kaikkein parhaiten Vatikaaniin koska mikään muu ei täytä noita kriteereitä kuin se. Suuri Babylon taas johtuu muinaisesta pakanallisesta ja Nimrodin perheen kehittelemästä uskontojärjestelmästä. Mistä joulu on peräisin?
        http://www.israel-apu.org/kirjoituksia/joulu.html

Ilmestyskirja on myös jo ennalta ilmoittanut Babylonin tuhon.

"Ilm. 16:19 Suuri kaupunki hajosi kolmeen osaan, ja joka maassa kaupungit sortuivat. Jumala ei ollut unohtanut suurta Babylonia, vaan se joutui juomaan täyden maljan hänen vihansa ja vimmansa viiniä."

"Ilm. 18:21 Muuan mahtava enkeli otti ison kiven, myllynkiven kokoisen, heitti sen mereen ja sanoi: -- Näin paiskataan pois Babylon, tuo suuri kaupunki, eikä sitä löydetä enää. "

• Kristuksen kuningaskuntaa r...
        valhetta. kirjoitti:

Tiedemiehet (mm. prof. Illman Turun yliopistosta) ovat tutkineet, että itäjuutalaisten joukossa on kasaareja ainoastaan 7 %, länsijuutalaisten joukossa ei yhtään, koska nämä saapuivat Eurooppaan Espanjan kautta. Kasaarivouhotus kuuluu swedenborgilaisten, noiden okkultististen juutalaisvihaajien, sekä uusnatsien propagandaan.

Tulokset riippuvat siitä, keitä tutkitaan.

Jos tutkit vaaleaihoisia eurooppalaisperäisiä ns. juutalaisia, jotka voivat olla rodullisesti ja kansallisesti melko puhtaita joko oikeita israelilaisia tai oikeita, vaaleaihoisia Jaafetin jälkeläisiä tai sitten sekoittuneet pohjoisessa pitkälti vaaleaihoisiin Seemin ja Jaafetin jälkeläisiin, saat varmasti erilaisen tuloksen kuin tutkimalla vaikkapa turkkilaisperäisiä juutalaisia, jotka ovat sekoittuneet esimerkiksi kanaanilaisiin ja mongoleihin.

Idästä tulevat vaaleammat Askenazi-juutalaiset, jotka tunnetaan usein myös kasaarijuutalaisina. Lännestä, Espanjasta taas löytyvät vähemmistönä juutalaisten joukossa olevat sephardi-juutalaiset, jotka ovat tummempi-ihoisina pitkälle sekoittuneita.

Ns. juutalaiset ovat keskimäärin erittäin sekoittuneita verrattuna esimerkiksi oikeisiin Israelin heimojen jälkeläisiin valkoisten kristittyjen joukossa.

Voin esittää tieteellisiä tutkimustuloksia, jotka osoittavat, että juutalaisista löytyy tietty prosentti myös mongoli- ja negroidiperimää. Se tietenkin vaihtelee riippuen keistä näyte otetaan. Mielenkiintoista tämäkin, vai mitä?

Kasaarit tietävät myös itse omasta alkuperästään ja ovat siitä kiinnostuneita ja heidän tietonsa vastaavat varsin hyvin aikaisemmin esittämiäni.
        Juuri äsken esimerkiksi löydettiin ikivanha kasaarien pääkaupunki Kaspianmeren pohjoispuolelta, mikä on herättänyt suurta kiinnostusta ns. Israelin kasaarijuutalaisten parissa. Tämäkin uutinen osoittaa, että he tietävät olevansa turkkilaisperäisten kasaarien jälkeläisiä.
        Eksyksissä olevat ja antikristillisiä kasaarijuutalaisia palvovat kristityt uskovat eivät sen sijaan tunnu eksyvän sitten millään totuuden jäljille.

Mahdollisista kasaariharhoista voisit keskustella - jos pystyisit - vaikkapa muinaisten kasaarikuninkaiden kanssa, jotka ovat todistaneet muun muassa kirjeenvaihdollaan, keitä he olivat alunperin ja mihin uskontoon he kääntyivät.

Sitäpaitsi minä olen itse oikea Israelin heimojen jälkeläinen, joten tiedän mistä puhun ja myös tunnistan oikeita parhaimmillaan pelkällä vilkaisulla. Turkkilaissukuiset kasaarit eivät heitä ole eivätkä myös täytä oikealle Israelille annettuja profetioita.

Onko sinulla muuten joku erityinen syy asettautua usein hyvin antikristillisten kasaarijuutalaisten puolelle, jotka ovat anastamassa oikeiden israelilaisten identiteetin?
        Tiedätkö muuten, että vanhoissa lähteissä kerrotaan kasaarijuutalaisten vierellä Volgan mutkissa asuneen myös ns. finno-turkoja ja sekoittumista lienee tapahtunut, joten ei ihme, että täältäkin löytyy kasaarien asiaa ajavia.

• Te eksytte.
        aloittajak kirjoitti:

kun luulin että tuo oli jotain korkealiitoista ajattelua, koska olen taipuvainen ajatelemaan että juutalainen on juutalainen ja suomalainen suomalainen. voisin kuvitella että Suomessa on kenties yksittäisiä israelilaisia mutta kuka tahansa toimii Jumalan sanaa vastaan kuolee, oli siten Israelilainen tai ei. Samallahan on J Pihon sivuilla ennustettu seuraava juutalaisten joukkotuhokin ks, Mirka Nurkan näky 23.7.2008.

Voisin kuvitella että Etelä-Amerikassa tai siellä jossain olisi jotain israelilaisia. Jotkuthan ovat tehneet valtavia tutkimuksia aiheesta. Muistaakseni johonkin sellaiseen oli viittaus. Siellä pitää olla ainakin yksi sellainen rotu!

• Valde.
    • mappiin-ö

Ja kaikki muutkin profetiat joissa vilsee saa herätys taj sitten asetetaan aikamääriä.

• I-sas-kari.

Tjaahas,missä vaiheessa tämä "sukututkimus" on tällä hetkellä?

• Nenä nääs.

No,mä ainaskin oon nääs ihan hämäläistä sukujuurta ja nykyisin mä asun nääs Tampereella.

Eikä ainaskaa mun tiätääkseeni munkaan suvulla ei oo mitään yhteyksiä sinne Israelin suuntaan.

No,yhrellä mun sukulaisella on tosi aika kyömy klyyvari eli nenä,ja tästä syystä se
      on saanu lempinimen Nenä.

• Raamatussa lukee suoraan missä niitä kadonneita kansoja on ja minne ne palaavat, esim Efraim
      Jeremia:4:15 Sillä kuule! Sanansaattaja Daanista, onnettomuuden julistaja Efraimin vuorilta!
      7:15 ja heitän teidät pois kasvojeni edestä, niinkuin olen heittänyt pois kaikki teidän veljenne, kaikki Efraimin jälkeläiset.
      31:6 Sillä päivä on tuleva, jolloin vartijat huutavat Efraimin vuorella: 'Nouskaa, lähtekäämme Siioniin Herran, meidän Jumalamme, tykö.'
      31:9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
      31:18 Minä olen kyllä kuullut Efraimin valittavan: 'Sinä olet kurittanut minua, olen saanut kuritusta niinkuin vikuroiva vasikka. Palauta minut, niin minä palajan; sillä sinä olet Herra, minun Jumalani. >> Jakeen lisätiedot
      31:20 Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.
      50:19 Ja minä tuon Israelin takaisin sen omille laidunmaille, ja se on käyvä laitumella Karmelilla ja Baasanissa ja tyydyttävä nälkänsä Efraimin vuorilla ja Gileadissa.

• TYKKÄÄ FACEBOOK

JOS OLET FACEBOOKISSA NIIN TYKKÄÄ ISRAELIN KADONNEET HEIMOT RYHMÄSTÄ JA TUO AIHEESEEN LIITTYVÄÄ TIETOA ESILLE!

Israelin kadonneet heimot - Lost tribes of Israel | Facebook
      https://www.facebook.com/LostTribesOfIsrael

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      2078
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      162
      1571
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1384
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1158
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      164
      1141
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      976
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      882
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      877
    9. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      821
    Aihe