Hei kaikki Annan haukkujat

Simo Siili

Aikamoiset obsessiot on Annasta kun pitää käydä raakkumassa jokainen mielipide ulos suomi24:ssä. Ketään ei oikeasti kiinnosta (paitsi niitä kymmentä jotka illasta toiseen istuvat näppylät nenän varressa kirjoittelemassa herjoja). Toiset elävät omaa elämäänsä ja toiset seuraavat muiden elämää. Kun joskus vanhainkodissa mietitte elämänne merkityksellisimpiä tekoja, niin kuuletteko pienten lampaiden huutavan? Olisiko aika tehdä jotain ennen kuin vaipat isketään alle ja skeidaa pukkaa pitelemättä muualtakin kuin suuvärkistä? Hauskaa loppuelämää valitsemallanne tiellä!

20

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krisreksi

      ...nämä runkkarit tekisivät? Se ottaa aina aikansa kunnes lehdistä saa uusia kuvia joilla antaa kädelle vauhtia.

      • jännä

        mieleyhtymä teillä molemmilla; annan dissaajat ovat joko runkkareita tai mummoja vaipoissa? Taitaa teistä toinen olla toinen ja toinen taas toinen.
        Yksinkertaisella on yksinkertaiset fanit. Taitaa olla tämä idolinne vanhainkodissa ennen meikäläistä mitä ulkonäköön tulee. Osais nyt edes laulaa, mutta kun ei edes sitä taitoa omaa ja silti pitää leikkiä lattaridiivaa.


    • pissis^^

      jealous jealous jealous jealous jealous jealous.........lalalalalalalalalaa mielipiteet on jokaisella eri itse olen sitä mieltä että Anna ei osaa laulaa ja se sinun on nyt vaa kestettävä mummeli.

    • girl.tyttö16vuotias

      suomi24 on sitä varten että täällä keskustellaan.menepä takasin sinne koulunpenkille niin siellä opetetaan ilmaisemaan mielipiteitä...minäkin olen sanonut Annasta sellasta mitä en ees tarkota(huono päivä),mutta tätä tarkotan ANNA EI OSAA LAULAA.SULLA ON VARMASTI TOSI VAIKEETA JOS ANNALLE ANNETAAN KRITIIKKIÄ SITÄ TÄYTYY VAIN KESTÄÄ, TEKSTISI OLI HUVITTAA kiitoksia nauruista MUMMELI.

      • Annan frendi

        Ennen kuin arvostelee muita kirjallisesti palstalla, voisi edes opetella kirjoittamaan oikein. Capsit on jo nykyään niin out että ei edes naurata ;)


      • girl.
        Annan frendi kirjoitti:

        Ennen kuin arvostelee muita kirjallisesti palstalla, voisi edes opetella kirjoittamaan oikein. Capsit on jo nykyään niin out että ei edes naurata ;)

        IIKS VOI VITTU MEE VETÄÄ ANNA FRENDIS KAA PISSIS KÄNNIT hahhahahah mee nyt muualle itkuus vääntämään


    • pissis^^

      lue se sitte niinku ilman capseja :DD huomaa että oot Annan frendi LOL

      • Pikku-Juulia

        Onhan se ihan ymmärrettävää että Annalle ollaan kateellisia, kukapa meistä ei haluaisi olla rakastettu poptähti :) Koita kestää!


      • pissis^^
        Pikku-Juulia kirjoitti:

        Onhan se ihan ymmärrettävää että Annalle ollaan kateellisia, kukapa meistä ei haluaisi olla rakastettu poptähti :) Koita kestää!

        koeta kestää MUITTEN MIELIPITEET


    • pissis^^

      siis daa jos ette osaa sanoo omia mielipiteitä niin pitäkää sitte turpanne kiinni.Annan fanit on yhtä ilkeitä kuin Anna itsekin,joku sanoi että Anna on läski pullaposki...hahhahha mun mielipide on se että Anna ei osaa laulaa ja onhan sillä aika iso pää tohon vartaloonsa verrattuna niinku monet on niin sanoneet.että ei oikeesti tarvii tulla vittuilemaan jos tykkäätte Annasta niin so what.

      • tuo mitä

        näppiksestäsi päästit bittiavaruuteen jotenkin asiallista arvostelua? Mietipä vähän. Lapsellista sanon minä.

        Anna varmasti osaa laulaa eikä hänen tarvitse mikään missi olla. Lienetkö sinä itse jokin mallin tai missin mitat täyttävä yksilö tai kukaan muukaan Annan ulkonäköä arvosteleva?

        Niin ja minä en ole Anna-fani.


      • aika paha
        tuo mitä kirjoitti:

        näppiksestäsi päästit bittiavaruuteen jotenkin asiallista arvostelua? Mietipä vähän. Lapsellista sanon minä.

        Anna varmasti osaa laulaa eikä hänen tarvitse mikään missi olla. Lienetkö sinä itse jokin mallin tai missin mitat täyttävä yksilö tai kukaan muukaan Annan ulkonäköä arvosteleva?

        Niin ja minä en ole Anna-fani.

        kun ei kehtaa tunnustaa olevansa fani, tosin en minäkään kehtaisi, joutuisi oma musiikkimaku jo epäilyksenalaiseksi.


      • lahjakkuuden
        tuo mitä kirjoitti:

        näppiksestäsi päästit bittiavaruuteen jotenkin asiallista arvostelua? Mietipä vähän. Lapsellista sanon minä.

        Anna varmasti osaa laulaa eikä hänen tarvitse mikään missi olla. Lienetkö sinä itse jokin mallin tai missin mitat täyttävä yksilö tai kukaan muukaan Annan ulkonäköä arvosteleva?

        Niin ja minä en ole Anna-fani.

        edelle. Eli Anna on väärässä genressä teidän mukaan. Ja hän ei ole myöskään niin lahjakas, mitä fanit, toimittajat yms ovat jo yli(?) puoli vuotta hypettäneet Annaa.

        Taas menee Koivusen suuntaan, mutta. Aria on hauttu rumaksi ja ylimieliseksi, mutta se sopii hänen niin sanotulle rock-imagolleen.


      • vain tiedoksesi
        aika paha kirjoitti:

        kun ei kehtaa tunnustaa olevansa fani, tosin en minäkään kehtaisi, joutuisi oma musiikkimaku jo epäilyksenalaiseksi.

        että näitä sivuja lueskelevat muutkin kuin fanit. Jos Annaa fanittaisin, minä kyllä faniuteni tunnustaisin. Ei tarvitse olla fani, puuttuakseen epäasiallisiin kirjoituksiin.
        Ymmärrätkö, no kenties ymmärrät kunhan korvantakusesi kuivavat...


      • on puuttua
        vain tiedoksesi kirjoitti:

        että näitä sivuja lueskelevat muutkin kuin fanit. Jos Annaa fanittaisin, minä kyllä faniuteni tunnustaisin. Ei tarvitse olla fani, puuttuakseen epäasiallisiin kirjoituksiin.
        Ymmärrätkö, no kenties ymmärrät kunhan korvantakusesi kuivavat...

        joka juttuun, haeppa vaikka itsellesi elämää muualta.


      • se on ihan
        vain tiedoksesi kirjoitti:

        että näitä sivuja lueskelevat muutkin kuin fanit. Jos Annaa fanittaisin, minä kyllä faniuteni tunnustaisin. Ei tarvitse olla fani, puuttuakseen epäasiallisiin kirjoituksiin.
        Ymmärrätkö, no kenties ymmärrät kunhan korvantakusesi kuivavat...

        se ja sama mitä noille ilkeilijöille vastaa. Ei ne mitään tajuu, ei ees sitä kuinka naurettavaa skeidaa kirjoittavat.


      • kiitos, kaada
        on puuttua kirjoitti:

        joka juttuun, haeppa vaikka itsellesi elämää muualta.

        ittelles vaan.


      • "faneille"
        se on ihan kirjoitti:

        se ja sama mitä noille ilkeilijöille vastaa. Ei ne mitään tajuu, ei ees sitä kuinka naurettavaa skeidaa kirjoittavat.

        mitä oma idoli tekee jne...


    • hohhohhh

      Ootko aivan idiootti?Ei niitä Anna Abreu haukkujia tarvitse finninaamaisiksi haukkua, kaikki eivät sitä ole.Itse sinulla on naamasi täynnä isoja finnejä hemmetin kotkottaja.

      • ANNA<3ON<3IHANA<3

        eivät pidä Annasta, mutta ravaavat täällä vähän väliä kirjoittamassa herjoja hänestä.
        Mitä kivaa siinä on?
        EN ymmärrä miksi joku joka ei pidä jostain, jaksaa uudelleen ja uudelleen ravata keskustelemassa henkilöstä josta ei pidä JA ihan eri asia jos vain keskustelisi ystävällisesti, mutta täällä todella monet haukkuvat Annaa, ja se on meistä faneista inhottavaa. En minäkään ole Tokio Hotelin tai 30 seconds to marsia haukkumassa vaikka en heidän musiikkejaan kuntelekkaan.
        Pysytään kaikkia vaan omien idoliemme keskustelupalstoilla kiitos!:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe