Mitkä luulette olevan päällimmäiset syyt siihen että Pelsut on tällä kaudella jo alkukaudesta se tuttu heittopussi mitä se oli viime kaudella vasta joulukuusta alkaen?
Ja nyt kun alkulento on se tuttu vuosien takaa niin ei voi kuin toivottaa onnea kevään karsintoihin, heh! Tänään taitaa tulla kylmää kyytiä Pelsupojille, hrrrrrrrrrrrrr!
Pelsujen alamäki
Pohjan ÄIJÄ
4
272
Vastaukset
- Hah hah!
Ei pitäs aukoo päätä kun voi tulla itelle paskat housuun. Niinhän sulle kävi..hyh hyh...ps. pistä hame päälles!
- poika.
Taas se alkaa pohjanpojan vollotus.
kärpät tappio putkessa ja vielä se kehtaa ..
itke ittesi uneen... - mulle
Mikä lienee päällimäinen syy siihen, että jo alkukaudesta esität jatkuvasti virheellisiä arvioita. Lisäksi kysyn, että mikä on päällimmäinen syy siihen, että kannatamasi joukkueet eivät pärjää edes auttavasti?
- Pohjan ÄIJÄ
Kaksi kuukautta on mennyt näistä viesteistä aikaa ja kenen ennuste on pitänyt paikkansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482