Etsimme päähenkilöä dokumenttielokuvaan, jonka teemana on perhe. Tarkoituksenamme on tarkastella yhteiskunnan ja ympäristön suhtautumista vanhempien luona asuvaan aikuiseen. Haluamme seurata tällaisen ihmisen elämää ottamatta aiheeseen sen enempää kantaa. Etsimämme henkilön tulee asua Etelä-Suomessa.
Kyseessä on omakustanne-elokuva, jota mahdollisesti esitetään dokumenttifestivaaleilla. Myös televisioesitys on mahdollinen. Kuvaukset ajoittuvat loka- ja marraskuulle 2008. Kuvausajat ovat sovittavissa.
Jos kiinnostuit, ota rohkeasti yhteyttä sähköpostitse. Kerro viestissä lyhyesti itsestäsi ja elämäntilanteestasi.
Lisätietoja:
[email protected]
Yhteistyöterveisin,
Mete Sasioglu
Katja Nykänen
Etsitään aikamiespoikaa dokumenttiin
Dokumentin tekijät
1
439
Vastaukset
- alsdfld
mua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661