Hei taas kaikki hihhulit ja muut kuuppajumit!
Mulla olisi teille kysymys. Miksi kukaan
ei tee lähetystyötä Israelissa? Katsokaas, kun
kaikki juutalaiset joutuvat helvettiin
grillattavaksi, ihan kuin puolivuosisataa sitten,
jos eivät ota mekko-jeesusta jumalaksi.
Vai haluatteko te uutta holokaustia? Nykypäivänä
kun ei onnistu tuo oldskool-holokausti, olette
kehittääneet uuden version, jossa polttaminen
suoritetaan vasta kuoleman jälkeen? Häh?
Nyt jos rupeatte mussuttamaan, että juutalaisilla
on kikkelinsilvontaliitto jumalan kanssa, niin
väärin meni. Eikö "uusi liitto" kumonnutkaan
vanhaa? Mikä vitun etuoikeus on juutalaisilla
omiin sääntöihin? Juutalainen eroaa minusta
geneettisesti ehkä 0,00001%. Miksei minulla
ole juutalaisten sääntöjä, miksi minun
pitäisi palvoa juuri jeesusta? Miksi en voi
palvoa vanhan liiton väkivalta/fallos-jumalaa
ja kasvattaa typeriä pulareita?
Entäpä sitten vaikka muslimi, joka kääntyy
juutalaiseksi? Tuleeko hänellekin juutalaisten
pelisäännöt (cheatit?) käyttöön vai joutuuko hän
helvettiin? Raamatussa ei puhuta mitään
koko aiheesta, joten selitys olisi kiva. Eikä
mitään raamattu copy/paskaa, kiitos.
Käännytetäänkö juutalaisia?
22
597
Vastaukset
- vajakinkin.
heippa hintti. vastaus on ei.
- Retrohetero
liittyykin aivan vitusti aiheeseen. Jouduitko
pinnistelemään, että sait tuon aivopierun ulos? - sdafdbfdbf
Retrohetero kirjoitti:
liittyykin aivan vitusti aiheeseen. Jouduitko
pinnistelemään, että sait tuon aivopierun ulos?oot aika mäntti
- Miuku Mauku Niuku Nauku
sdafdbfdbf kirjoitti:
oot aika mäntti
sieltä aluskasvillisuudesta huhuilee. Tule ihan rohkeasti esiin... Emo lupas rinkelin, sille joka voittaa.
- vajakinkin.
Mä oon uskovainen, ja nimimerkkinkin on
"vajakinkin. "
Jeesus laitetaan paistiksi, jos ilmestyy ,mhjAmn :P - vajakinkin.
sdafdbfdbf kirjoitti:
oot aika mäntti
..sanoo tyyppi, joka ei uskalla edes laittaa nimmariaan tukeksi.
Oot aika pelkuri: sdafdbfdbf
Vaikka OLEN vajavainen Jeesusmies, laitan sentään sen rohkeasti ylös, nimimerkikseni asti!
- Ole rohkea, usk - Jeesus pelastaa
Miuku Mauku Niuku Nauku kirjoitti:
sieltä aluskasvillisuudesta huhuilee. Tule ihan rohkeasti esiin... Emo lupas rinkelin, sille joka voittaa.
Ei uskovaiset ole niin rohkeita, kuten tuo vajakki-uskovainen nikillä kirjoittava tiistää asian.
- .-----.
Jeesus pelastaa kirjoitti:
Ei uskovaiset ole niin rohkeita, kuten tuo vajakki-uskovainen nikillä kirjoittava tiistää asian.
hän on homo
- Miuku Mauku Niuku Nauku
.-----. kirjoitti:
hän on homo
tule tänne leilkkiin.
- Ja näin
Pentuna kun porsailta leikattiin pallit.
Ja pojat sano notta juutalaisille tehään samon. - konna
on pyritty ja pyritään käännyttämään jesse-uskovaisiksi. Aika ahkerasti, mutta vähän samanlaisella, tai jos mahdollista, vielä huonommalla tuloksella kuin ateistejakin.
Syynä on raamatun ennustukset, joiden mukaan Israelin kansan pitää tunnustaa jesse herrakseen, ennenkuin herra saapuu uudestaan.
Joten tätäkin juttua vasten, voimme nukkua yömme suht. rauhallisesti:)- Retrohetero
nykyään, Israelia pidetään "pyhänä" maana,
ja sen kansalaisia joinain jumalina. Näkeehän
sen kristillisen USAn avustuspakettien
suuruudesta.
Eikä Lutherkaan niitä meinannut käännyttää,
vaan ajaa pois kristittyjen tieltä maanpakoon.
Mutta nukutaan yö rauhallisesti, ja annetaan
kuuppajumien pyöriä harhoissaan...
- oikeasti tietää,
niin syy piilee siinä että Jumala vihastui kansaansa ja näki antaa hyväksi julistaa sanaa pakanoille, koska juutalaiset ei ottaneet vastaan uskoa Jeesukseen, joka kuoli heidän puolestaan. Juutalaisen kansan tuli olla mallivaltio kaiken kansan keskellä, mutta nyt se on jotakin muuta kuin se.
Loppujen lopuksi kun tulee ylöstempaus, jonka jälkeen 7 vuoden vaivanaika jolloin uskova joutuu maksamaan uskosta hengellään, tuolloin pakanoiden täysi luku tulee täyteen ja arvatenkin heidän ansiostaan, jos niistä raportoidaan niin juutalaisetkin vakuuttuvat, nimittäin marttyyriydestä ja aikojen lopulla kun juutalainen kansa on ahdingosta ja enää yksi kolmasosa(kai) kansasta on jäljellä, tapahtuu näin kuten Raamattu ilmoittaa:
Sak. 12:9-14: "Sinä päivänä minä hävitän kaikki kansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.(tässä kai viitataa Harmageddonin taisteluun)
Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen. Ja he kohottavat katseensa minuun, kohottavat katseensa häneen, jonka ovat lävistäneet. He surevat häntä, niin kuin surraan ainoaa poikaa, ja valittavat häntä katkerasti, niin kuin esikoista valitetaan.
Silloin Jerusalemissa itketään yhtä äänekkäästi kuin itkettiin Hadad- Rimmonia Megiddon laaksossa.
Koko maa on täynnä valitusta. Kukin suku valittaa erikseen, ja erikseen niiden miehet ja naiset: Daavidin suku, Natanin suku,
Leevin suku, Simein suku
ja kaikki muutkin suvut, jokainen niistä erikseen ja erikseen niiden miehet ja naiset."
Näin helppoa kaikki on, Jumala sen meille ilmoittaa. Silloin tulee Jeesuksen rauhanvaltakunta, kun nuo viholliset on tuhonnut ja tuhatvuotinen rauhanvaltakunta alkaa. Toisaalta onhan niitä messiaanisia juutalaisia aika ajoin ollut ja nytkin juutalaisia seurakuntia, jotka tunnustavat Jeesuksen messiaaksi, mutta(älä kysy) eivät kuitenkaan tunnusta Jeesusta Jumalaksi, kuten Raamattu meille siis ilmoittaa. Ja tässä muuten myös eräs vähemmän tunnettu juutalainen: http://www.youtube.com/watch?v=Ra4HWj1jrJA
Merkillepantavaa on myös se Jumalan siunaus joka on Jaakobin, eli Israelin kansan yllä koska nobeleistakin suurin osa on juutalaisilla, ja varmasti enemmänkin löytyy jos katsoo tarkkaan. Mutta Jumala rankaisee kansaansa tottelemattomuudesta; tästä on ennustus Pihonkin sivuilla.- ertert
Et sitten vastannut kysymyksiin.
- Retrohetero
joutuvat uuniin, kunnes "ylöstempaus" (johon
tyhmä sana) tapahtuu..? Mitä vitun järkeä
tuossa on? - oikeasti tietää,
ertert kirjoitti:
Et sitten vastannut kysymyksiin.
Keksi oikea nimimerkki, älä änkytä.
- Bubastis.tm
Raamattua saa tulkita niin kuin se parhaiten soveltuu tilanteeseen.
Jeesuskultti luotiin ilmeisesti kumoamaan juutalaisten lemmikkiasema jahven silmissä.
Koska ennen jeesusta kaikki muut olivat pakanoita.
Jeesuksen kumotessa jahven ikuiset lupaukset, hänestä tuli kingjumala joka johtaa kristittyjä taivaaseen.
Joutuuko jeesus vaikeuksiin tästä asiasta lopulta jahven kanssa? Jos jahve haluaa taivaaseensa vain 144 000 juutalaista, mihin jesse aikoo viedä kaikki kristityt? No onhan se toinenkin paikka... - asia on yksinkertainen
Kun Jumala lunasti israelilaiset egyptista, han teki sen niin vaikuttavalla tavalla ettei se onohdu.
Vaikka Messiaasta on eri tulkintoja, niin peruslinja pysyy.
Jos sinulla on allasi suora tie, niin miksi menisit metsan kautta?- konna
on ollut tosiaan "suora tie" kaasukammion kautta polttouuniin. Ihan Jahvensa asian hyväksyen.
Juutalaisuuteen ei muuten kuulu mitään uskoa taivaisiin, tms.
Kyllähän Israelissa tehdään lähetystyötä. Tosin en tiedä missä mittakaavassa, mutta kuitenkin.
http://www.irrtv.fi niin pääset ajantasalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297