Millllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..........
Milla,Lahti
16
1621
Vastaukset
- milla
niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin???
- Kari kylläkin
eli oletkos SE Milla. Miteen saan yhteyttä sinuun JOS olet hän.Taikka jos ei kiinosta se niin kerro....
- milla
Kari kylläkin kirjoitti:
eli oletkos SE Milla. Miteen saan yhteyttä sinuun JOS olet hän.Taikka jos ei kiinosta se niin kerro....
jokin tunnistusta helpottava seikka
- kari
milla kirjoitti:
Se Milla oli kaunis, vaaleet hiukset, parhaassa iässa, "se" viikko.Entäs mitäs minusta::::
- Kari
milla kirjoitti:
Olen västerååsista ja työkaverit on sveduja.....Dannekin oli mukana
- milla
ulkoiset merkit ja nimi minun, mutta muuten ei ei ei
- Kari pettynyt
Ett siis ollut risteilyllä 3-4.10, Ms Gabriellalla.
..ja minä jo rupesin uskomaan.....Perkele...anteeksi. No, minä jatkan ettimistä. - milla
Kari pettynyt kirjoitti:
Ett siis ollut risteilyllä 3-4.10, Ms Gabriellalla.
..ja minä jo rupesin uskomaan.....Perkele...anteeksi. No, minä jatkan ettimistä.SIINÄ Millassa oli että noin kiroiluttaa??
saati ettei toinen Milla voisi korvata ?? - Kari
milla kirjoitti:
SIINÄ Millassa oli että noin kiroiluttaa??
saati ettei toinen Milla voisi korvata ??Kiroiluttaa kun kerran sattuu....sori.Mulla kun jo on sambo(ruottiks) mutta kun nyt olen suomalainen niin vaikuttaa siltä että jotenkin mua kiinostaa -ainakin jotkut- SUOMALAISET naiset. En minä tiedä, en ole ollut "muilla teillä" aikaisemmin...en kyllä ole ollut suomessa intti-reissun jälkeen (89)...jotenkin se Milla jäi kolhimaan mun sydäntä...sielua. Kukas se sinä sitten olet? Milla ja suomalainen????Hyvä alku meikäläisen makuun.
- Kari
milla kirjoitti:
saati ettei toinen Milla voisi korvata ??Kiroiluttaa kun kerran sattuu....sori.Mulla kun jo on sambo(ruottiks) mutta kun nyt olen suomalainen niin vaikuttaa siltä että jotenkin mua kiinostaa -ainakin jotkut- SUOMALAISET naiset. En minä tiedä, en ole ollut "muilla teillä" aikaisemmin...en kyllä ole ollut suomessa intti-reissun jälkeen (89)...jotenkin se Milla jäi kolhimaan mun sydäntä...sielua. Kukas se sinä sitten olet? Milla ja suomalainen????Hyvä alku meikäläisen makuun.
- kari vaan
milla kirjoitti:
- kari
milla kirjoitti:
saati ettei toinen Milla voisi korvata ??tää cyberspace rupes isottelee...en siis ole lyhytmuistonen....
- kari
to..to...toimiiko...
- milla
harmi vaan kun et oikeaa tai siis just sitä Millaa löydä !!
olen samaa ikää samasta paikasta ja ulkonälötäni varmaankin ihan ok - KAri...kohta annan periks
milla kirjoitti:
harmi vaan kun et oikeaa tai siis just sitä Millaa löydä !!
olen samaa ikää samasta paikasta ja ulkonälötäni varmaankin ihan okJa et siis ole tää oikea......lähetä edes kuva....oottehan kaikki upeita...siis te suomalaiset naiset......
- milla
KAri...kohta annan periks kirjoitti:
Ja et siis ole tää oikea......lähetä edes kuva....oottehan kaikki upeita...siis te suomalaiset naiset......
taida olla etsimäsi, vaikka niin kuvauksiisi sopisin.. risteillyt en ole ko aikana, voi olla että on paras anttaa periksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539