Naiset naisten kanssa

Eroe

Freud sanoi lesboista;
he haluaisivat olla kuin mies jolla on peli.

Eipä tiedemiesten yksi ihannekaan todennut asiaa tavalliseksi.

Raamattu sanoo selvästi asian Room. 1., se on synti josta tulee tehdä parannus.

18

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Kerroin juuri poikalapselle eräästä lesbosta jonka Jumala paransi Arkenissa. Tuntuu että sinä haluat vain päteä ja loistaa toisten kustannuksella.
      Muuten-en ole luopio-olen käynyt kasteella ja uudestisyntynyt.
      En silti lyö ahdasmielisesti ihmisiä Raamatulla päähän. Mitä se hyödyttää sinuakaan?
      Armosta meidät on pelastettu.

• Eroe

Sinä olet kiusaaja sekä fariseus.
        Anna elämäsi Jeesukselle niin saat syntyä uudesti ylhäältä. Tee myös parannus farisealaisuudestasi.

• joku vaan
        Eroe kirjoitti:

Sinä olet kiusaaja sekä fariseus.
        Anna elämäsi Jeesukselle niin saat syntyä uudesti ylhäältä. Tee myös parannus farisealaisuudestasi.

Yritä vaan päättää. Sulla ei oo kenestäkään mitään hyvää sanottavaa.
        Sun arviosi minusta meni kyllä ohi.
        Mulla on Pyhän Hengen rauha sydämessä ja se ettet pidä minusta ei tee musta helvetin omaa. Et edes tunne mua.
        Sä tässä tuomitset ja lasket toisille taakkoja vaikka lainopettajat ovat saaneet siitä Jeesukselta Sanan.
        Olet armoton. Ilkeä ja paha.
        Viestisi sen jälleen kerran todisti-muillekkin.
        Jättäisit palstan kun joku(muu kuin mä
        inä)sua niin kehotti. Saatanaa, pahuutta ja toivottomuutta kylvät. Armoa susta ei löydy.
        Ja jos ei muille anna anteeksi niin ei sitä itsekkään sitten saa.

• joku vaan
        joku vaan kirjoitti:

Yritä vaan päättää. Sulla ei oo kenestäkään mitään hyvää sanottavaa.
        Sun arviosi minusta meni kyllä ohi.
        Mulla on Pyhän Hengen rauha sydämessä ja se ettet pidä minusta ei tee musta helvetin omaa. Et edes tunne mua.
        Sä tässä tuomitset ja lasket toisille taakkoja vaikka lainopettajat ovat saaneet siitä Jeesukselta Sanan.
        Olet armoton. Ilkeä ja paha.
        Viestisi sen jälleen kerran todisti-muillekkin.
        Jättäisit palstan kun joku(muu kuin mä
        inä)sua niin kehotti. Saatanaa, pahuutta ja toivottomuutta kylvät. Armoa susta ei löydy.
        Ja jos ei muille anna anteeksi niin ei sitä itsekkään sitten saa.

Oot aina heikompien kimpussa. Miksi? Lisääkö se sun ylemmyydentuntoa? Mä taas joudun puolustamaan heitä-sua vastaan. Yritän ainakin.Mä en ole fariseus, sinä olet.

• oletko lukenut?

hehheehhee, nykytiede tyrmää Freudin analyysit naisesta täysin.

Lesbo on nainen, joka haluaa olla nainen eikä mies.
      Androgyynit ovat välimaastossa, jos tiedät keitä he ovat?

Ei homokaan halua olla nainen vain ja ainoastaan mies.

sulla on paljon oppimista....rakkauden monista kasvoista.

• Eroe

Sinä tiedät minunkin edestä,
        omasta mielestäsi.

• kun aikamies yhtyy sanotaan vaikka 10 vuotiseen tyttöön,rakkautta...

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

kun aikamies yhtyy sanotaan vaikka 10 vuotiseen tyttöön,rakkautta...

turhan korkeita. homot ovat homoja ynnä lesbot ovat lesboja ihan omasta halustaan ja tekevät omia juttujaan. sen sijaan se kymmenen vuotias tyttö ei taatusti tee "juttua" omasta halustaan. koeta nyt tajuta edes tämä verran...

• on ilmeisesti
        aksu521 kirjoitti:

heterosuhde, eli helluntaiaisten mielestä täysin ookoo. mitä oon katellu, niin aika nuoriin naisiin meneväisiä nämä helluntailaiset tuntuu olevan. vissiin välillä pitää käydä oikein kuulusteluissa asti.

• umpi-hetero kirjoitti:

turhan korkeita. homot ovat homoja ynnä lesbot ovat lesboja ihan omasta halustaan ja tekevät omia juttujaan. sen sijaan se kymmenen vuotias tyttö ei taatusti tee "juttua" omasta halustaan. koeta nyt tajuta edes tämä verran...

kohta varmaan pedofiili on sallittu,nyt jo ameriikka ajetaan eläinmeen sekaantuminen sallituksi,sekin kun on "rakkautta"kyllä sillekin löydetään peruste että lapsi tykkää kun iso setä rakastaa häntä.

• umpi-hetero
        aksu521 kirjoitti:

kohta varmaan pedofiili on sallittu,nyt jo ameriikka ajetaan eläinmeen sekaantuminen sallituksi,sekin kun on "rakkautta"kyllä sillekin löydetään peruste että lapsi tykkää kun iso setä rakastaa häntä.

tahto. aikuiset ihmiset saavat keskenään sen tiimoilta puuhata keskenään mitä haluavat. sen sijaan lapsi ei taatusti halua että häntä käytetään seksuaalisesti hyväksi. jo yksinkertaisesti siksi että seksi kuuluu aikuisille. koeta nyt tajuta edes tämän verran...

• pahalta
        aksu521 kirjoitti:

...lukea sinun viesti ja vertaus. Niin ääliömäinen ja julma vertaus..vielä "uskovaiselta", Kuin tulee tuollainen vertaus edes mieleen?

• DENTATA.

Homoista Freud totesi, että he pelkäävät laittaa elintään naisen sisään, koska heillä on alitajuinen kammo (fobia), että naisen vaginassa on raateluhampaat jotka napsauttavat jorman poikki. Hampaallinen vagina = Vagina dentata, sillä nimellä homojen fobia tunnetaan.
      http://www.goddesscafe.com/yoni/ytattoo.gif

• umpi-hetero

kuule ei täällä saa sanoa että freud on puhunut homofobiasta. siitä tulee "lunta tupaan" semmoisesta väitteestä...

• ha ha ha!
        umpi-hetero kirjoitti:

kuule ei täällä saa sanoa että freud on puhunut homofobiasta. siitä tulee "lunta tupaan" semmoisesta väitteestä...

Nyt ei kyllä ollut kyse HOMOFOBIASTA, vaan HOMOJEN FOBIASTA naisen vaginaa kohtaan! :D :D :D
        Pöljä! Pöljä! Pöljä!

• umpi-hetero
        ha ha ha! kirjoitti:

Nyt ei kyllä ollut kyse HOMOFOBIASTA, vaan HOMOJEN FOBIASTA naisen vaginaa kohtaan! :D :D :D
        Pöljä! Pöljä! Pöljä!

enkö mä nyt pääsekkään taivaaseen?

• jännä juttu

että kun eroe palasi palstalle, tuli takaisn myös kaaleppi(eroen alter ego).. oliko posessa kivaa?

• joku vaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      13
      2537
    2. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      76
      2358
    3. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      202
      1334
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      117
      1194
    5. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      75
      1142
    6. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      266
      1099
    7. Martina ja Matias

Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      939
    8. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      7
      936
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      11
      894
    10. Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa

Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta
      Suhteen aloittaminen
      54
      816
    Aihe