Freud sanoi lesboista;
he haluaisivat olla kuin mies jolla on peli.
Eipä tiedemiesten yksi ihannekaan todennut asiaa tavalliseksi.
Raamattu sanoo selvästi asian Room. 1., se on synti josta tulee tehdä parannus.
Naiset naisten kanssa
18
608
Vastaukset
- joku vaan
Kerroin juuri poikalapselle eräästä lesbosta jonka Jumala paransi Arkenissa. Tuntuu että sinä haluat vain päteä ja loistaa toisten kustannuksella.
Muuten-en ole luopio-olen käynyt kasteella ja uudestisyntynyt.
En silti lyö ahdasmielisesti ihmisiä Raamatulla päähän. Mitä se hyödyttää sinuakaan?
Armosta meidät on pelastettu.- Eroe
Sinä olet kiusaaja sekä fariseus.
Anna elämäsi Jeesukselle niin saat syntyä uudesti ylhäältä. Tee myös parannus farisealaisuudestasi. - joku vaan
Eroe kirjoitti:
Sinä olet kiusaaja sekä fariseus.
Anna elämäsi Jeesukselle niin saat syntyä uudesti ylhäältä. Tee myös parannus farisealaisuudestasi.Yritä vaan päättää. Sulla ei oo kenestäkään mitään hyvää sanottavaa.
Sun arviosi minusta meni kyllä ohi.
Mulla on Pyhän Hengen rauha sydämessä ja se ettet pidä minusta ei tee musta helvetin omaa. Et edes tunne mua.
Sä tässä tuomitset ja lasket toisille taakkoja vaikka lainopettajat ovat saaneet siitä Jeesukselta Sanan.
Olet armoton. Ilkeä ja paha.
Viestisi sen jälleen kerran todisti-muillekkin.
Jättäisit palstan kun joku(muu kuin mä
inä)sua niin kehotti. Saatanaa, pahuutta ja toivottomuutta kylvät. Armoa susta ei löydy.
Ja jos ei muille anna anteeksi niin ei sitä itsekkään sitten saa. - joku vaan
joku vaan kirjoitti:
Yritä vaan päättää. Sulla ei oo kenestäkään mitään hyvää sanottavaa.
Sun arviosi minusta meni kyllä ohi.
Mulla on Pyhän Hengen rauha sydämessä ja se ettet pidä minusta ei tee musta helvetin omaa. Et edes tunne mua.
Sä tässä tuomitset ja lasket toisille taakkoja vaikka lainopettajat ovat saaneet siitä Jeesukselta Sanan.
Olet armoton. Ilkeä ja paha.
Viestisi sen jälleen kerran todisti-muillekkin.
Jättäisit palstan kun joku(muu kuin mä
inä)sua niin kehotti. Saatanaa, pahuutta ja toivottomuutta kylvät. Armoa susta ei löydy.
Ja jos ei muille anna anteeksi niin ei sitä itsekkään sitten saa.Oot aina heikompien kimpussa. Miksi? Lisääkö se sun ylemmyydentuntoa? Mä taas joudun puolustamaan heitä-sua vastaan. Yritän ainakin.Mä en ole fariseus, sinä olet.
- oletko lukenut?
hehheehhee, nykytiede tyrmää Freudin analyysit naisesta täysin.
Lesbo on nainen, joka haluaa olla nainen eikä mies.
Androgyynit ovat välimaastossa, jos tiedät keitä he ovat?
Ei homokaan halua olla nainen vain ja ainoastaan mies.
sulla on paljon oppimista....rakkauden monista kasvoista.- Eroe
Sinä tiedät minunkin edestä,
omasta mielestäsi. - umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
kun aikamies yhtyy sanotaan vaikka 10 vuotiseen tyttöön,rakkautta...
turhan korkeita. homot ovat homoja ynnä lesbot ovat lesboja ihan omasta halustaan ja tekevät omia juttujaan. sen sijaan se kymmenen vuotias tyttö ei taatusti tee "juttua" omasta halustaan. koeta nyt tajuta edes tämä verran...
- on ilmeisesti
aksu521 kirjoitti:
kun aikamies yhtyy sanotaan vaikka 10 vuotiseen tyttöön,rakkautta...
heterosuhde, eli helluntaiaisten mielestä täysin ookoo. mitä oon katellu, niin aika nuoriin naisiin meneväisiä nämä helluntailaiset tuntuu olevan. vissiin välillä pitää käydä oikein kuulusteluissa asti.
umpi-hetero kirjoitti:
turhan korkeita. homot ovat homoja ynnä lesbot ovat lesboja ihan omasta halustaan ja tekevät omia juttujaan. sen sijaan se kymmenen vuotias tyttö ei taatusti tee "juttua" omasta halustaan. koeta nyt tajuta edes tämä verran...
kohta varmaan pedofiili on sallittu,nyt jo ameriikka ajetaan eläinmeen sekaantuminen sallituksi,sekin kun on "rakkautta"kyllä sillekin löydetään peruste että lapsi tykkää kun iso setä rakastaa häntä.
- umpi-hetero
aksu521 kirjoitti:
kohta varmaan pedofiili on sallittu,nyt jo ameriikka ajetaan eläinmeen sekaantuminen sallituksi,sekin kun on "rakkautta"kyllä sillekin löydetään peruste että lapsi tykkää kun iso setä rakastaa häntä.
tahto. aikuiset ihmiset saavat keskenään sen tiimoilta puuhata keskenään mitä haluavat. sen sijaan lapsi ei taatusti halua että häntä käytetään seksuaalisesti hyväksi. jo yksinkertaisesti siksi että seksi kuuluu aikuisille. koeta nyt tajuta edes tämän verran...
- pahalta
aksu521 kirjoitti:
kun aikamies yhtyy sanotaan vaikka 10 vuotiseen tyttöön,rakkautta...
...lukea sinun viesti ja vertaus. Niin ääliömäinen ja julma vertaus..vielä "uskovaiselta", Kuin tulee tuollainen vertaus edes mieleen?
- DENTATA.
Homoista Freud totesi, että he pelkäävät laittaa elintään naisen sisään, koska heillä on alitajuinen kammo (fobia), että naisen vaginassa on raateluhampaat jotka napsauttavat jorman poikki. Hampaallinen vagina = Vagina dentata, sillä nimellä homojen fobia tunnetaan.
http://www.goddesscafe.com/yoni/ytattoo.gif- umpi-hetero
kuule ei täällä saa sanoa että freud on puhunut homofobiasta. siitä tulee "lunta tupaan" semmoisesta väitteestä...
- ha ha ha!
umpi-hetero kirjoitti:
kuule ei täällä saa sanoa että freud on puhunut homofobiasta. siitä tulee "lunta tupaan" semmoisesta väitteestä...
Nyt ei kyllä ollut kyse HOMOFOBIASTA, vaan HOMOJEN FOBIASTA naisen vaginaa kohtaan! :D :D :D
Pöljä! Pöljä! Pöljä! - umpi-hetero
ha ha ha! kirjoitti:
Nyt ei kyllä ollut kyse HOMOFOBIASTA, vaan HOMOJEN FOBIASTA naisen vaginaa kohtaan! :D :D :D
Pöljä! Pöljä! Pöljä!enkö mä nyt pääsekkään taivaaseen?
- jännä juttu
että kun eroe palasi palstalle, tuli takaisn myös kaaleppi(eroen alter ego).. oliko posessa kivaa?
- joku vaan
evankelista?
http://www.youtube.com/watch?v=4eJ1gLjvH70
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399