hahhahhaa

gyrus

Terve, järjen soturit. Onko kukaan enää valveilla?

Sain viime jouluna joulukukan yhdeltä helluntailaisperheeltä, ja sen mukana tuli sellainen lehtinen, jossa oli sarjakuvan muodossa kuvattu, miten uskosta osattomalle käy, kun elon päivät käyvät vähiin ja kuolema saapuu. Ukkeli joutui siinä sitten exoduksen jälkeiseen olotilaan, jossa hän istui kauhusta vavisten jonkinlaisessa odotushuoneessa, ja seinille oli kirjoitettu hänen syntejään: epärehellisyys, murha, viha, kateus, avioero, irtosuhteet, avoliitto jne.

Tuli sitten viimeinen tuomio ja jeesus-hahmo julisti ukkelille, ettei voi tätä enää auttaa. Helvetin lieskat löivät portilta vastaan ja kauheat tuskanhuudot kaikuivat - sinne vaan, mokoma avoliittoilija, sai mitä oli pyytänytkin, kun ei eläessään ottanut kristusta sydämeensä, vitun tyhmä.

Ja nyt tulee se "hahhahhaa"-kohta.

Kuulin juuri, että tämän perheen äiti on ollut avioton äiti ennen kuin mies "pelasti" hänet itärajamme takaa, otti avioeron silloisesta vaimostaan ja nai tämän uuden ihan laillisesti täällä Suomessa. Kaksi vanhinta lasta, joiden isä on ties kuka, otettiin siinä sitten perheen lapsiksi ja ruvettiin tekemään lisää. Ja ryhdyttiin helluntailaisiksi, koska siellä luvataan niin hyvät kuolemanjälkeiset edut.

Nyt on otsaa tulla kertomaan meikäläiselle, joka elää avoliitossa, että hyvää joulua, ja tervemenoa helvettiin.

9

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Sama se on entisten juoppojen kanssa. Sinne ne hyökkäävät pubeihin kiusaamaan ihmisiä, jotka ihan rauhassa ovat nautiskelemassa oluttaan ja alkavat arvostella ihan laillista alkoholin käyttöä. Ja varsin vähäistäkin. Siis sellaiset entiset alkoholistit, jotka itse ovat makoilleet pubin edustalla sammuneena kuset housuissa.

• Valkoparta

Eipä ole tuommoinenkaan tapaus vastaan koskaan tullut. Missäpäin tuommoista tapahtuu ?

• Kössönöm
        Valkoparta kirjoitti:

Eipä ole tuommoinenkaan tapaus vastaan koskaan tullut. Missäpäin tuommoista tapahtuu ?

ettet olisi kuullut ketkä ovat suurimpia julistajia. Entiset alkoholistit ja myös entiset tupakoitsijat. He ovat löytäneet totuuden ja sitä pitää sitten muittenkin kuunnella.

Sitten on vielä niitä entisiä narkkareita ja linnankundeja, jotka ovat löytäneet jeesuksen. Sitä sitten täytyy ihmisille selittää suureen äänen ja julistaa siinä samalla helvetin uhkaa, jos ei tee parannusta.

Kerran eräs tuttuni, joka oli armoton tuurijuoppo, tuli selvänä kautenaan sanomaan, että minun pitäisi miettiä alkoholinkäyttöäni. Istuin baaritiskillä ensimmäistä tuoppiani nautiskelemassa ja sanoin häh!

Äijä oli itse männä viikolla ollut pää puskassa sammuneena ja sitten oli kanttia tulla minulle tuollaista sanomaan.

• Valkoparta
        Kössönöm kirjoitti:

ettet olisi kuullut ketkä ovat suurimpia julistajia. Entiset alkoholistit ja myös entiset tupakoitsijat. He ovat löytäneet totuuden ja sitä pitää sitten muittenkin kuunnella.

Sitten on vielä niitä entisiä narkkareita ja linnankundeja, jotka ovat löytäneet jeesuksen. Sitä sitten täytyy ihmisille selittää suureen äänen ja julistaa siinä samalla helvetin uhkaa, jos ei tee parannusta.

Kerran eräs tuttuni, joka oli armoton tuurijuoppo, tuli selvänä kautenaan sanomaan, että minun pitäisi miettiä alkoholinkäyttöäni. Istuin baaritiskillä ensimmäistä tuoppiani nautiskelemassa ja sanoin häh!

Äijä oli itse männä viikolla ollut pää puskassa sammuneena ja sitten oli kanttia tulla minulle tuollaista sanomaan.

Ei ole koskaan kukaan tullut minun tuoppiani arvostelemaan. Joskus, kerran tai pari on Pelastusarmeijalaiset käyneet pyytämässä rahaa. Eivät ole kritisoineet, ja aina olen jonkun markan tai euron antanut.

• Kössönöm
        Valkoparta kirjoitti:

Ei ole koskaan kukaan tullut minun tuoppiani arvostelemaan. Joskus, kerran tai pari on Pelastusarmeijalaiset käyneet pyytämässä rahaa. Eivät ole kritisoineet, ja aina olen jonkun markan tai euron antanut.

No minä olen joutunut tuollaisten arvosteluitten kohteeksi ja aivan varmasti moni muukin.

• hemmo

Pistä menemään takaisin kortti tyyliin "mennään sitten yhdessä." Tai pistä jonkun muun uskonnon helvettikuvaus.

• gyrus

... toisessa ketjussa jo kirjoiteltiin, on se sen "pelastuksen" kanssa niin tai näin, raamatun mukaan hyvien tekojen puute voi sen taivaaseen pääsyn täysin yksiselitteisesti estää (Matt. 25).

Aloituksellani tarkoitin sitä, että tuntuu tuskastuttavalta, miten johdonmukaisesti monet kristityt ovat valmiita tuomitsemaan toisten elämäntavat ja lähettämään kyseiset ihmiset helvetin tuleen, mutta itse he saavat tehdä vaikka millaista jälkeä elämässään ja ihmissuhteissaan.

• Bubastis.tm

Sinun kannattaisi uskovaisena lukea raamattua, eikä uskoa video eksytyksiä.

Hesekiel 24:14
        "Minä, Herra, olen puhunut. Niin käy, niin minä teen, minä en päätöstäni muuta, en sääli enkä säästä. Tekojesi mukaan saat tuomiosi. Näin sanoo Herra Jumala."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5107
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      24
      3446
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      34
      2785
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1800
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1586
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1362
    7. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      243
      1347
    8. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1058
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      955
    Aihe