Löytäisinköhän sut näin?
Olet tumma ja mukavan oloinen kaveri. Tapaamisesta on aikaa, oli vuosi 1996 muistelen kun törmättiin Ilosaaren juhannuksessa sateisena päivänä. Asuit Joensuussa ja kerroit aloittavasi äidinkielen tai historian opinnot.
Sitä ennen olimme tavanneet Willyssä samaisena vuonna istuneet iltaa. Muistona tästä kyseisestä illasta mulla on edelleen piirtämäsi pilakuva itsestäsi.
Syntymävuottasi en muista tarkkaan olisiko -74- kun näytit ajokorttisi, joten ikäeroa on meillä 4 vuotta.
Ajatuksissain olet ja toivottavasti joku sinut tunnistais tästä tai jopa sinä itse:)
t. K
Mikko Vuorinen
etsijä 78
0
1788
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661398- 63916
- 83870
- 115864
- 55760
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.55575Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112524