tällä palstalla on useasti vaadittu että opettajan tulisi olla uskovainen. no, kysytäänpä teiltä sitten seuraavaa:
veisitkö lapsesi sellaiseen kouluun jossa lapsesi opettajina toimisivat Mohikaani, Tomumaja ja Aksu, Eroe, Savonarola ja Psalmi50.15?
saisiko vastauksia? kiitos...
mohikaani opettajaksi?
51
873
Vastaukset
- todé
kotitalousopettajana. Hän osaa keittää hyvää kaurapuuroa. Teistä muista en mene takuuseen.
- umpi-hetero
ruokarukousta?
- sivustaseurannut..
umpi-hetero kirjoitti:
ruokarukousta?
silloin ei syödä, ennenkuin ruokarukous on rukoiltu. Jos ei joku halua rukoilla, niin siitähän koituu säästöä kun ruokaa menee vähenmän. Näin ollen voidaan korottaa open palkkaa, eli säästyneet varat siirretään hyvään tarkoitukseen, siis opelle. :)
Saanko ääniä kuntavaaleis? - umpi-hetero
sivustaseurannut.. kirjoitti:
silloin ei syödä, ennenkuin ruokarukous on rukoiltu. Jos ei joku halua rukoilla, niin siitähän koituu säästöä kun ruokaa menee vähenmän. Näin ollen voidaan korottaa open palkkaa, eli säästyneet varat siirretään hyvään tarkoitukseen, siis opelle. :)
Saanko ääniä kuntavaaleis?voisi jatkaa vielä pitempään. eli ruokailun jälkeen kerätään kolehti, joka sekin lisää opettajien tuloja. hienoa! alamme pääsemään asiassa eteenpäin....
- toinen sivustaseurannut
sivustaseurannut.. kirjoitti:
Saanko ääniä kuntavaaleis?ja jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on. Tämä ei ole Raamatun repostelua, vaan elävää elämää tämän päivän Suomessa ja ehkä muuallakin.
Missä kunnassa olet ehdokkaana? - todé
umpi-hetero kirjoitti:
ruokarukousta?
osaa kuunnella sujuvasti.
- umpi-hetero
todé kirjoitti:
osaa kuunnella sujuvasti.
aksu vaiko ei ruokarukousta lukeva oppilas?
- todé
umpi-hetero kirjoitti:
aksu vaiko ei ruokarukousta lukeva oppilas?
Tässähän ei ole kysymys aksun fiksuudesta, vaan oppilaan, tai oikeammin sanottuna hänen vanhempiensa asenteesta toisinajattelevia kohtaan.
- umpi-hetero
todé kirjoitti:
Tässähän ei ole kysymys aksun fiksuudesta, vaan oppilaan, tai oikeammin sanottuna hänen vanhempiensa asenteesta toisinajattelevia kohtaan.
"fiksu osaa kuunnella sujuvasti". oliko näin? lisäksi haluaisin kuulla että kumpiko siellä luokassa on: oppilas vaiko hänen vanhempansa?
- umpi-hetero
todé kirjoitti:
oli siitä, että oppilas ei suostu lukemaan ruokarukousta. miten sitä voi lukea, jos on vaiti?
- todé
umpi-hetero kirjoitti:
"fiksu osaa kuunnella sujuvasti". oliko näin? lisäksi haluaisin kuulla että kumpiko siellä luokassa on: oppilas vaiko hänen vanhempansa?
harvempi 1-10 -vuotias on itse kykenevä kiinnostumaan ruokarukouksen ohittamisesta.
Luetaanko sitä ruokarukousta vielä kouluissa, vai miksi siellä vaahtoat? - todé
umpi-hetero kirjoitti:
oli siitä, että oppilas ei suostu lukemaan ruokarukousta. miten sitä voi lukea, jos on vaiti?
Ei sitten lue sitä rukousta, jos ei halua, JA fiksu opettaja antaa tuppisuun olla omissa oloissaan.
- umpi-hetero
todé kirjoitti:
harvempi 1-10 -vuotias on itse kykenevä kiinnostumaan ruokarukouksen ohittamisesta.
Luetaanko sitä ruokarukousta vielä kouluissa, vai miksi siellä vaahtoat?ja jos olet noin tietämätön tämän päivän koulumaailmasta niin sillehän en voi mitään.
- todé
umpi-hetero kirjoitti:
ja jos olet noin tietämätön tämän päivän koulumaailmasta niin sillehän en voi mitään.
luetaanko vai ei lueta?
Sitä en tiedä, miksi sinä vaahtoat asiasta. - umpi-hetero
todé kirjoitti:
Ei sitten lue sitä rukousta, jos ei halua, JA fiksu opettaja antaa tuppisuun olla omissa oloissaan.
aksu sinusta riittävän fiksu tähän. mitä sinä teet tällöin? vastaan aloittamalla että "taas olet heikompasi kimpussa". eli mitä siis tuolla tarkoitit?
- todé
umpi-hetero kirjoitti:
aksu sinusta riittävän fiksu tähän. mitä sinä teet tällöin? vastaan aloittamalla että "taas olet heikompasi kimpussa". eli mitä siis tuolla tarkoitit?
riittävän fiksu toimiakseen köksän opettajana. Hän ei tosin kopioi dario foota, mikä puutostauti pudottanee pisteitä.
- umpi-hetero
todé kirjoitti:
riittävän fiksu toimiakseen köksän opettajana. Hän ei tosin kopioi dario foota, mikä puutostauti pudottanee pisteitä.
kun kysyin että mitä tarkotti "taas olet heikompasi kimpussa"? kuka muuten määritteli minut vahvaksi ja aksun heikoksi?
aika hyvä kokki, leipuri, teen monien mielestä tosi hyvää täytekakkua, ja voileipä kakkuja.
* Lättyjen paistossa suorastaan mestari, pannari on vertaansa vailla, lihapullat on joka kerta yhä vaan parempia, riisipuuro ja sekahedelmä kiisseli ovat aivan omaa luokkaansa.
* Tavallisista lotina ja lihaperunoista puhumattakaan.
* Luulenpa pärjääväni Aksulle ;)- vai syötkö elääksesi?
Mohikaani_27 kirjoitti:
aika hyvä kokki, leipuri, teen monien mielestä tosi hyvää täytekakkua, ja voileipä kakkuja.
* Lättyjen paistossa suorastaan mestari, pannari on vertaansa vailla, lihapullat on joka kerta yhä vaan parempia, riisipuuro ja sekahedelmä kiisseli ovat aivan omaa luokkaansa.
* Tavallisista lotina ja lihaperunoista puhumattakaan.
* Luulenpa pärjääväni Aksulle ;)Mitenkäs ne kolesteroliarvot ja verensokerit ja paino? Onko syytä laittaa hakaneulalla suu kiinni?
- todé
aksu521 kirjoitti:
osaan tehdä kaurapuuroa ja hyvää meksikonpataa,että on hyvää.
:-)
- Ope.
Jos on vain huonoja vaihtoehtoja, siis umpihetero ja poikalapsi vs mohikaani, tomumaja, aksu, eroe... niin ehdottomasti valitisin jälkimmäiset vaihtoehdot. Mieluummin uskisfundamentalisti kuin homofundamentalisti, vaikka vaarallisia lapsen kehitykselle ovat molemmat.
- umpi-hetero
todella syvästi. ainoa ero asiaan on se, että meikäläinen (ja ilmeisesti myös poikalapsi) on opettaja. tehnyt tuota työtä hyvällä menestyksellä jo yli 20 vuotta.
ja edelleen teen. ja edelleen hyvällä menetyksellä. ja edelleen ei yhtäkään uskovaisen valitusta meikäläisestä tai muista ateistiopettajista eduskunnan oikeusapumiehelle. ja edelleen ole sitä mieltä että puupäähihhuli ei sovellu opettajaksi. kun hän ei osaa edelleenkään pitää omaa oppiaan erossa opettetavasta aineesta. - hiukkasen opetusta
umpi-hetero kirjoitti:
todella syvästi. ainoa ero asiaan on se, että meikäläinen (ja ilmeisesti myös poikalapsi) on opettaja. tehnyt tuota työtä hyvällä menestyksellä jo yli 20 vuotta.
ja edelleen teen. ja edelleen hyvällä menetyksellä. ja edelleen ei yhtäkään uskovaisen valitusta meikäläisestä tai muista ateistiopettajista eduskunnan oikeusapumiehelle. ja edelleen ole sitä mieltä että puupäähihhuli ei sovellu opettajaksi. kun hän ei osaa edelleenkään pitää omaa oppiaan erossa opettetavasta aineesta.>>edelleen ei yhtäkään uskovaisen valitusta meikäläisestä tai muista ateistiopettajista eduskunnan oikeusapumiehelle.
- umpi-hetero
hiukkasen opetusta kirjoitti:
>>edelleen ei yhtäkään uskovaisen valitusta meikäläisestä tai muista ateistiopettajista eduskunnan oikeusapumiehelle.
mutta mitä tulee niihin "kanteluhin" tai valituksiin niin kerroppas nyt sitten kuka ateistiope on suomessa saanut varoituksen tai potkut sen takia että olisi esim. antanut uskovaiselle oppilaalle huonomman numeron kuin tämä olisi ansainnut?
- poikalapsi
Mitä olen muuten tehnyt työssäni väärin? Kerro ja todista, kun vihjaat.
- poikalapsi
umpi-hetero kirjoitti:
mutta mitä tulee niihin "kanteluhin" tai valituksiin niin kerroppas nyt sitten kuka ateistiope on suomessa saanut varoituksen tai potkut sen takia että olisi esim. antanut uskovaiselle oppilaalle huonomman numeron kuin tämä olisi ansainnut?
Tuon tahtoisin minäKIN tietää. Uskisopettajia sen sijaan on ollut julkisuudessa mm. lasten kurittamisen ja helvetillä pelottelun takia. Muistelkaapa Muhoksen tapausta vaikka.
- monestako
umpi-hetero kirjoitti:
helluntailaisopettajasta on tehty kantelu? Montako SINÄ tiedät? Ei tarvitse nimiä mainita, määrä riittää.
- Ope.
poikalapsi kirjoitti:
Mitä olen muuten tehnyt työssäni väärin? Kerro ja todista, kun vihjaat.
En tiedä mitä olet tehnyt työssäsi väärin, miten voisinkaan tietää kun en tiedä edes missä työskentelet.
Mutta...jos vihamielinen asenteesi tiettyä ihmisryhmää (helluntailaisia) kohtaan välittyy tunneillasi, niin en haluaisi lapsiani sinun opetukseen. - umpi-hetero
monestako kirjoitti:
helluntailaisopettajasta on tehty kantelu? Montako SINÄ tiedät? Ei tarvitse nimiä mainita, määrä riittää.
muhoksen tapauksesta. lisäksi kotkan puolessa oli toissa kesänä rippikoulu jossa paukuteltiin lapsiin sen verran kovaa herran pelkoa, että siihen puututtiin kirkonkin puolesta. tosi sitä en muista minkä "lahkon" edustaja oli kyseessä. pariskunta kuitenkin oli kyseessä ja ihan kuvan kanssa puollustivat oppiaan jommassa kummassa iltapäiuvälehdessä.
lisäksi jos olet vähäänkään tutustunut kirjallisuuteen niin sitä kautta tulee vastaan useita puupäähihhuleiden kauhutapauksia. enkä tarkoita tällä vain helluntailaisia vaan monia muita "lahkolaisia". siihen myös viittaisin aloituksellani. en puhunut siinä mitään hellareista vaan mainitsit vain nimellä muutamia tälle palstalle kirjoittelevia puupäähihhuleita.
taannoin esim. hesarin kuukausiliitteessä oli pitkä tarina eräästä yrittäjästä, jonka lapsuus oli ollut täynnä hakkaamista ja perkeleillä peloittelua. syntiä oli ajettu ulos välillä oikein urakalla pikku pojasta hyvinkin julmilla toimilla. ja kaikki tämä oli tietysti tapahtunut jumalan nimeen. - poikalapsi
Ope. kirjoitti:
En tiedä mitä olet tehnyt työssäsi väärin, miten voisinkaan tietää kun en tiedä edes missä työskentelet.
Mutta...jos vihamielinen asenteesi tiettyä ihmisryhmää (helluntailaisia) kohtaan välittyy tunneillasi, niin en haluaisi lapsiani sinun opetukseen.Ammattitaitoinen opettaja ei esitä omia mielipiteitään maailmasta oppilailleen, kuten krisselit tekevät aivopestessään lapsia.
Oikeasti Kristilliset koulut ovat ihan yhtä paha asia maailmassa kuin Koraanikoulut. Molemmissa opitaan rakentamaan kaunaa. Krisselikoulun tuottamia kipuja ihmislapsille olen jo nähnytkin.
Minulla on viahmielinen asenne järjenvastaisiin väitteisiin, ei ihmisiin. Jos olet oikeasti opettaja, niin luulisi olevan sinullakin työssäsi. Jos ei ole, toivon, ettet olekaan opettaja. - hiukkasen opetusta
umpi-hetero kirjoitti:
Tuskin kukaan. Ei ainakaan tietämäni mukaan.
Minulle itselleni on annettu ansioitani huonompia numeroita helluntailaisuuteni vuoksi. Opettaja ei ollut ateisti, vaan luterilainen, joka ei sietänyt helluntailaisuuttani. Luterilaisena olin aina kympin oppilas ja luokan priimuskin. Helluntailaisuus teki minusta epäkelvon hänen silmissään. En ole hänelle katkera enkä muistele pahalla. Ymmärrän enkä siksi tuomitse häntä, vaan toivon hänelle hyvää. Tekoa en tietenkään voi hyväksyä enkä itse toimisi hänen tavallaan. Vanhempanikaan eivät kannelleet tai valittaneet, vaikka olisi totisesti ollut aihetta.
Alempana olevat vastaukset eivät ole minun, mutta voisin kysyä samoin.
Puolustuskyvyttömiin kohdistuva henkinen tai fyysinen väkivalta on tuomittavampaa kuin muihin kohdistuva, mikä sekin on tuomittavaa.
Se näistä. - hiukkasen opetusta
Minulle itselleni on annettu ansioitani huonompia numeroita helluntailaisuuteni vuoksi. Opettaja ei ollut ateisti, vaan luterilainen, joka ei sietänyt helluntailaisuuttani. Luterilaisena olin aina kympin oppilas ja luokan priimuskin. Helluntailaisuus teki minusta epäkelvon hänen silmissään. En ole hänelle katkera enkä muistele pahalla. Ymmärrän enkä siksi tuomitse häntä, vaan toivon hänelle hyvää. Tekoa en tietenkään voi hyväksyä enkä itse toimisi hänen tavallaan. Vanhempanikaan eivät kannelleet tai valittaneet, vaikka olisi totisesti ollut aihetta.
Puolustuskyvyttömiin kohdistuva henkinen tai fyysinen väkivalta on tuomittavampaa kuin muihin kohdistuva, mikä sekin on tuomittavaa.
Se näistä. - poikalapsi
Se näistä.Tarttis olla jotain TODISTEITA, ei vain omia tuntemuksia. Suuntaan tai toiseen. En tarkoita, ettet ole voinut KOKEA asiaa noin. Mikä saa sinut niin varmaksi siitä, ettei opettajasi sietänyt helluntailaisuutta. Kerro lisää.
- Oikaisija.
poikalapsi kirjoitti:
Ammattitaitoinen opettaja ei esitä omia mielipiteitään maailmasta oppilailleen, kuten krisselit tekevät aivopestessään lapsia.
Oikeasti Kristilliset koulut ovat ihan yhtä paha asia maailmassa kuin Koraanikoulut. Molemmissa opitaan rakentamaan kaunaa. Krisselikoulun tuottamia kipuja ihmislapsille olen jo nähnytkin.
Minulla on viahmielinen asenne järjenvastaisiin väitteisiin, ei ihmisiin. Jos olet oikeasti opettaja, niin luulisi olevan sinullakin työssäsi. Jos ei ole, toivon, ettet olekaan opettaja.Oletko koskaan perehtynyt kristillisten koulujen opetukseen?
Vai mistä TIEDÄT siellä aivopestävän lapsia?
Entä mistä TIEDÄT siellä rakennettavan kaunaa?
Luuletko oikeasti ettei esim. hellariope voi opettaa ilman että tuo omaa vakaumustaan joka käänteessä esille?
Jos niin luulet, olet erehtynyt.
Krisselikoulut eivät tuota sen enempää kipuja kuin muutkaan koulut (ehkä Koraanikoulua lukuunottamatta). Jos tuovatkin, niin se ei johdu krisselismistä. - jotain tässä
poikalapsi kirjoitti:
Tarttis olla jotain TODISTEITA, ei vain omia tuntemuksia. Suuntaan tai toiseen. En tarkoita, ettet ole voinut KOKEA asiaa noin. Mikä saa sinut niin varmaksi siitä, ettei opettajasi sietänyt helluntailaisuutta. Kerro lisää.
Poikalapsi,
Kertomani on totista totta eikä vain minun kokemustani asiasta. Opettaja ilmaisi näkemyksensä suusanallisesti suoraan.
Oppilastoverinikin ihmettelivät opettajan suhtautumisen muuttumista.
Samoin eräs toinen opettaja, joka ei (todettakoon) ollut helluntailainen, vaan ymmärtääkseni ihan tavallinen arkipäivän luterilainen. Hänen uskostaan en tiedä mitään, mutta sain häneltä paljon tukea. Onnekseni mainittu ilkimysopettaja jätti paikkakunnan melko pian noiden tapahtumien jälkeen ja minä pääsin entiseen asemaani. Vieläpä parempaankin, sillä sain monia uusia mahdollisuuksia toisten opettajien myötävaikutuksella.
Opettaja simputti minua mitä katalimmilla tavoilla luokan edessä ja pudotti ainenumeroni kympistä ensin kasiin ja sitten seiskaan, vaikka koenumerot ja tuntiosaamiseni olivat vähintään yhtä hyviä kuin ennenkin.
Päätin, etten itse koskaan toimisi samoin, jos joskus olisin opettaja.
Ymmärrän vaatimuksesi todisteista. Odotan itsekin perusteluja väitteille ja kyselen asioiden todenperäisyyden perään, mutta näin niitä todisteita on mahdotonta ja tarpeetontakin antaa. Tuskin nämäkään riittävät.
Sinusta olen oppinut, että ei kannata kertoa itsestään liikaa, ja siksi jääköön tähän.
Virheitä on tullut elämässä minullekin, mutta en lyö lyötyjä enkä tuomitse näön mukaan. En ainakaan tahallisesti. - umpi-hetero
jotain tässä kirjoitti:
Poikalapsi,
Kertomani on totista totta eikä vain minun kokemustani asiasta. Opettaja ilmaisi näkemyksensä suusanallisesti suoraan.
Samoin eräs toinen opettaja, joka ei (todettakoon) ollut helluntailainen, vaan ymmärtääkseni ihan tavallinen arkipäivän luterilainen. Hänen uskostaan en tiedä mitään, mutta sain häneltä paljon tukea. Onnekseni mainittu ilkimysopettaja jätti paikkakunnan melko pian noiden tapahtumien jälkeen ja minä pääsin entiseen asemaani. Vieläpä parempaankin, sillä sain monia uusia mahdollisuuksia toisten opettajien myötävaikutuksella.
Opettaja simputti minua mitä katalimmilla tavoilla luokan edessä ja pudotti ainenumeroni kympistä ensin kasiin ja sitten seiskaan, vaikka koenumerot ja tuntiosaamiseni olivat vähintään yhtä hyviä kuin ennenkin.
Ymmärrän vaatimuksesi todisteista. Odotan itsekin perusteluja väitteille ja kyselen asioiden todenperäisyyden perään, mutta näin niitä todisteita on mahdotonta ja tarpeetontakin antaa. Tuskin nämäkään riittävät.
Sinusta olen oppinut, että ei kannata kertoa itsestään liikaa, ja siksi jääköön tähän.
Virheitä on tullut elämässä minullekin, mutta en lyö lyötyjä enkä tuomitse näön mukaan. En ainakaan tahallisesti.ja nautin tilanteesta suunattomasti. vielä nykyäänkin muistelen asiaa mies opettajakollegojeni kanssa kun pidämme yhteisiä irstaista homopippaloita. harrastamme härskiä homoseksiä monella eri tavalla. sen jälkeen suunnittelemme uusia kostotoimia tuleville hellarioppilaille.
- itsekseni hiljaa..
umpi-hetero kirjoitti:
ja nautin tilanteesta suunattomasti. vielä nykyäänkin muistelen asiaa mies opettajakollegojeni kanssa kun pidämme yhteisiä irstaista homopippaloita. harrastamme härskiä homoseksiä monella eri tavalla. sen jälkeen suunnittelemme uusia kostotoimia tuleville hellarioppilaille.
Älä viitsi. Ei osu eikä uppoa.
Olet arvioinut minut ja esille tuomani asiat väärin.
Minun näkökulmastani sinulla on lähtökohtaisesti negatiivinen asenne uskovaisia kohtaan. Minulla on neutraali asenne kaikkia kohtaan, myös ateisteja kohtaan. Pyrin ymmärtämään ihmisten erilaisuutta. En tuomitse homoja enkä toisinajattelijoita enkä muitakaan ihmisiä.
Vastustan uskonveljienikin epäeettisiä kannanottoja ja moralisoivaa asennetta. Niillä ei pitkälle pötkitä. - poikalapsi
Oikaisija. kirjoitti:
Oletko koskaan perehtynyt kristillisten koulujen opetukseen?
Vai mistä TIEDÄT siellä aivopestävän lapsia?
Entä mistä TIEDÄT siellä rakennettavan kaunaa?
Luuletko oikeasti ettei esim. hellariope voi opettaa ilman että tuo omaa vakaumustaan joka käänteessä esille?
Jos niin luulet, olet erehtynyt.
Krisselikoulut eivät tuota sen enempää kipuja kuin muutkaan koulut (ehkä Koraanikoulua lukuunottamatta). Jos tuovatkin, niin se ei johdu krisselismistä.Olen perehtynyt. Tiedän aivopesua tapahtuvan ihan vastavaan malliin kuin koraanikouluissa. Mistä ja miten näinkin hyvin tiedän, on pakko jättää sanomatta - minulla kun on työasioissa normaali vaitiolovelvollisuus.
En luule, ettei hellariope voisi opettaa tasapuolisesti - toki VOI, ja varmaan usein niin tekeekin. Sääntö tuokaan ei kuitenkaan ole, ja nimen omaan kristillinen houlu on siitä vaarallinen paikka, että se tukee myös opettajan mahdollista hihhuliutta.
Turhaan nostat krisselikouluja ylemmäs kkuin koraanikoulut: samaa kakkaa eri pakkauksessa vain. Perustelujahan sinun ei tarvitse sinisilmäväitteillesi esittää... - umpi-hetero
itsekseni hiljaa.. kirjoitti:
Älä viitsi. Ei osu eikä uppoa.
Olet arvioinut minut ja esille tuomani asiat väärin.
Minun näkökulmastani sinulla on lähtökohtaisesti negatiivinen asenne uskovaisia kohtaan. Minulla on neutraali asenne kaikkia kohtaan, myös ateisteja kohtaan. Pyrin ymmärtämään ihmisten erilaisuutta. En tuomitse homoja enkä toisinajattelijoita enkä muitakaan ihmisiä.
Vastustan uskonveljienikin epäeettisiä kannanottoja ja moralisoivaa asennetta. Niillä ei pitkälle pötkitä.minä kun olin jo aivan varma että se olin minä. no on hyvä että tässä maassa on joku toinenkin opettaja, joka osaa homotella oikein kunnolla aina välillä ja antaa sitten samalla myös huonoja numeroita niille jotka sen ansaitsevat. eli kaikki uskonnolliset oppilaat saavat heti alkuun aina pitkän miinuksen nimensä eteen.
- poikalapsi
jotain tässä kirjoitti:
Poikalapsi,
Virheitä on tullut elämässä minullekin, mutta en lyö lyötyjä enkä tuomitse näön mukaan. En ainakaan tahallisesti.Se on tietysti fakta, että on olemassa myös väärin toimivia opettajia. Jos noin kuin kerrot on tapahtunut, on tehty väärin. Sekopäitä on kaikissa launoissa ja ammateissa - ikävä kyllä myös opettajissa, lääkäreissä, sairaanhoitajissa, poliiseissa jne.
Opettajana ajattelen tuollaisesta toiminnasta samoin kuin sinä. Ja tuossa olen täysin ehdoton - vaikka mohikaanit ja muut helluntailaispaskiaiset muuta minusta kuinka väittäisivät. Heidän rasismiaan ei sovi kenenkään lapsille kostaa. Ja eiköhän heillekin tilinteon aika joskus koita. - Ei jaksais...
poikalapsi kirjoitti:
Olen perehtynyt. Tiedän aivopesua tapahtuvan ihan vastavaan malliin kuin koraanikouluissa. Mistä ja miten näinkin hyvin tiedän, on pakko jättää sanomatta - minulla kun on työasioissa normaali vaitiolovelvollisuus.
En luule, ettei hellariope voisi opettaa tasapuolisesti - toki VOI, ja varmaan usein niin tekeekin. Sääntö tuokaan ei kuitenkaan ole, ja nimen omaan kristillinen houlu on siitä vaarallinen paikka, että se tukee myös opettajan mahdollista hihhuliutta.
Turhaan nostat krisselikouluja ylemmäs kkuin koraanikoulut: samaa kakkaa eri pakkauksessa vain. Perustelujahan sinun ei tarvitse sinisilmäväitteillesi esittää..."Turhaan nostat krisselikouluja ylemmäs kkuin koraanikoulut: samaa kakkaa eri pakkauksessa vain."
Aivopieruja päästelet. Etkö oikeasti tiedä niissä mitään eroja? Helppo se on huudella puskasta paskaa, kun ei mitään aiheesta ymmärrä. - poikalapsi
Ei jaksais... kirjoitti:
"Turhaan nostat krisselikouluja ylemmäs kkuin koraanikoulut: samaa kakkaa eri pakkauksessa vain."
Aivopieruja päästelet. Etkö oikeasti tiedä niissä mitään eroja? Helppo se on huudella puskasta paskaa, kun ei mitään aiheesta ymmärrä.Niinpä: älä huutele puskasta. Et tunnu tosiaankaan juuri asiaa ymmärtävän.
Minkä tahansa aatteen kannattajaksi aivopeseminen on ihan yhtä paha asia. Uskonnolliseen fundamentalismiin kasvattaminen on ihan samaa kakkaa, oli se uskonto sitten mikä tahansa.
- olisikin
hyvä opettaja, varmaan tulisi lapset uskoon ja vieläpä lasten vanhemmatkin. Mohikaani kun räväyttäisi vanhemmille, että menkää siitä saatanan haltuun. Kyllä sitä kovasydämisemmätkin vanhenmat alkais ajatella, että tottatosiaan tässä taitaa täytyykkin tehdä parannus. ja niin he ottavat Jeesuksen vastaan.
Joten tässä perusteluni, miksi Mohikaani olisi hyvä opettaja. Mohikaanille siunausta!- umpi-hetero
omia lapsia. minusta mohikaanille tulisi antaa oikeuden päätöksellä lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan. hänen oppinsa on "henkistä pedolifiaan".
- lapsia
umpi-hetero kirjoitti:
omia lapsia. minusta mohikaanille tulisi antaa oikeuden päätöksellä lähestymiskielto kaikkia lapsia kohtaan. hänen oppinsa on "henkistä pedolifiaan".
on lapsia. On 3 poikaa ja niillä kullakin on kaksi siskoo. :)
- umpi-hetero
lapsia kirjoitti:
on lapsia. On 3 poikaa ja niillä kullakin on kaksi siskoo. :)
tytöt poikien kautta. mielenkiintoinen ja paljastava freudinen lipsahdus.
- Mohikaanin ystävä
Mohikaani opettaa oikein sanaa.
Muut listassasi mainitut ovat epämääräisempiä, varsinkin yksi siellä mainittu.- umpi-hetero
siis sopisi opettajaksi ja olisit valmis viemään lapsesi hänen oppilaaksi 5-6 tunniksi päivässä? ymmärsinkö oikein?
- opet ajax
sellaista henkilöä joka kuvittelee että on vain yksi tapa tulkita tai ymmärtää Jumalaa tai raamattua.Ja kaikki on väärin joka poikkeaa omasta ymmärtämisestä.Ei kanna hedelmää.
- Ei!
Mulla ei kylläkään ole lapsia mutta jos olisi niin lapset eivät kävisi sellaista koulua jossa tuo mainittu kööri opettaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1492816Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272744- 1801587
- 2051465
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3101381- 971353
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,591154Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151138Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711108Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi2111029