Ovatko Päivien viemää hahmot katolilaisia? Ainakin he kutsuvat pappia isäksi eli siitä päätellen ovat. Mutta eikös ohjelmassa ole ero ja uudelleen naimisiin meno tapauksia? Ja katolinen kirkkohan ei sellaista hyväksy?
Ovatko...?
justme´..
3
409
Vastaukset
- ...
mutta nykyisin tietääkseni katolisessa kirkossakin voi erota.. Että näin :)
- justme..
Mutta eikö Päivien viemäässä ole myös saman henkilön uudelleen naimisiin menoja ollut? Ja näitä ei kai hyväksytä katolisessa kirkossa.
- ...
justme.. kirjoitti:
Mutta eikö Päivien viemäässä ole myös saman henkilön uudelleen naimisiin menoja ollut? Ja näitä ei kai hyväksytä katolisessa kirkossa.
Siitä en ole varma hyväksytäänkö niitä katolisessa kirkossa.. Netistä varmasti löytyisi siitä tietoa esim. wikipediasta, jos kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983413
- 623107
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802403
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402056Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil401634