No niin viimein sitten rohkenin kokeilla koko alapäänkarvoituksen poistoa epilaattorilla. Herkimmille alueille sivelin emla puudutusvoidetta ja annoin sen vaikuttaa n.45min.
Tunsin että alue oli jo tunnoton. Ei kun pyyhin voiteet pois ja pieni pesu vielä tuolle alueelle ja eikun epilaattori käyntiin.
No AUH...ei kyllä aine ihan tuntoa ollut vienyt sillä kyllä nipisteli sen verran kivasti, mutta kun hommaan ryhdyin niin eikun jatkoin loppuun asti. Tuli tosi siisti jälki..mutta yksin, tuon homman teko oli melko urakan takana. Toiselta puolelta oli helpompaa ajella kuin toiselta ja tähän kun vaikuttaa tämä kumpi kätinen olet.
Mutta kyllä epilaattori aina tuon nyppimisen ja sheivailun voittaa. :)
emla voide kokeilu tulos
10
1817
Vastaukset
- JustMe
Emla voiteen tarkoitus ei ole poistaa tuntoa, vaan kipu.
- utelias
Voitko ystävällisesti kertoa, että miksi halusit poistaa karvat. Oliko ympäristön paineet niin kovat(poikaystävä, tyttöystävä, kaverit vai jokin muu: trendi ja "nykyaikaisuus?").
Eikö tuollainen kipu ja tuska ja siihen kuuluva ajankäyttö tunnu turhamaiselta? Teetkö sen itsesi takia, että olisi muka helpompi olla vai jotakin miellyttääksesi? Olisipa kiva kerrankin tietää, ja että joku vastaisi kerrankin rehellisesti näihin kysymyksiin eikä aina liittäisi mukaan jotain historia hömpötyksiä ja ympäristöllisiä ongelmia. Miksi kukaan ei tunnusta sitä todellista syytä?- tekijä...;)
Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, se on huomattavasti parempi olla karvattomana. Kuukautisten aikana ei jää karvat kiinni, ei haise läheskään niin paljon kun karvaisena, siis kaikki puoltaa nykyaikaisuutta.
- utelias
tekijä...;) kirjoitti:
Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, se on huomattavasti parempi olla karvattomana. Kuukautisten aikana ei jää karvat kiinni, ei haise läheskään niin paljon kun karvaisena, siis kaikki puoltaa nykyaikaisuutta.
Huomasit varmaan, että kysymys oli lähinnä tarkoitettu "autsille?"
Sitäpaitsi mukavuustekijä on aika suppea selitys tähän kysymykseen.
Kuukautisten aikana karvat eivät todellakaan ole sen epähygiieenisempiä kuin karvattomallakaan. Kuukautisten aikana vaaditaan naiselta erityistä puhtautta ja pesua. Karvattomuus ei ole ratkaisu siihen, verta tulee jokatapauksessa. Useampi alapesukerta on lääke siihen ja karvat eivät jää kiinni pimppakarvoihin. - jasmiini
utelias kirjoitti:
Huomasit varmaan, että kysymys oli lähinnä tarkoitettu "autsille?"
Sitäpaitsi mukavuustekijä on aika suppea selitys tähän kysymykseen.
Kuukautisten aikana karvat eivät todellakaan ole sen epähygiieenisempiä kuin karvattomallakaan. Kuukautisten aikana vaaditaan naiselta erityistä puhtautta ja pesua. Karvattomuus ei ole ratkaisu siihen, verta tulee jokatapauksessa. Useampi alapesukerta on lääke siihen ja karvat eivät jää kiinni pimppakarvoihin.kyllä se kuukautisten haju just niihin karvoihin tarttuu. äklöä! itse mieluiten epiloin
- Emla
Annoit Emlan vaikuttaa liian kauan aikaa. Voiteen vaikutus alkoi jo loppua kun aloit epiloimaan. Siis 45min on liian pitkä aika. Sopiva aika on n. 15 - 25min. :)
- auts
Tein sen oikeastaan omasta tahdostani,sillä karvattomampi on mukavampi.
Mieheni pitää siitä, eikä hän todellakaan pakottanut minua siihen vaan tahdoin sen olla yllätys hänelle.
Sori että vastaus tuli näin myöhään,mutta olin viikon lomalla turkissa - utelias
auts kirjoitti:
Tein sen oikeastaan omasta tahdostani,sillä karvattomampi on mukavampi.
Mieheni pitää siitä, eikä hän todellakaan pakottanut minua siihen vaan tahdoin sen olla yllätys hänelle.
Sori että vastaus tuli näin myöhään,mutta olin viikon lomalla turkissaKiitos vastauksestasi. Teit sen "epävarmana", oikeastaan omasta tahdostasi, miellyttääksesi miestäsi, yllättääksesi hänet, ja karvattomana on mukavampaa.(Onko se mukavampaa vai onko se pelkkä oletus?) Mutta onhan se mukavaa, kun aviomies pitää karvattomista päinvastoin jos ei pitäisi.
Oletetaan, ei siis toivota, että eroatte ja löydät miehen, joka tykkää karvaisista, niin aikoisitko kasvattaa karvat takaisin hänen takiaan? Eikö ole hassua miten paljon me teemme toisiamme miellyttääksemme, jotta toinen hyväksyisi?
Täällä eräs nelikymppinen nainen valitteli itku kurkussa, että kun oli aikasemman ukkelin kanssa ajellut karvojaan alapäästä, oli nyt tavannut pojan nulkin, joka tykkää karvapimpoista, niin kenelle hän saa myytyä kaikki aineet. Erittäin surkuhupaisaa!!
Tähän ei tarvitse vastata. - auts
utelias kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Teit sen "epävarmana", oikeastaan omasta tahdostasi, miellyttääksesi miestäsi, yllättääksesi hänet, ja karvattomana on mukavampaa.(Onko se mukavampaa vai onko se pelkkä oletus?) Mutta onhan se mukavaa, kun aviomies pitää karvattomista päinvastoin jos ei pitäisi.
Oletetaan, ei siis toivota, että eroatte ja löydät miehen, joka tykkää karvaisista, niin aikoisitko kasvattaa karvat takaisin hänen takiaan? Eikö ole hassua miten paljon me teemme toisiamme miellyttääksemme, jotta toinen hyväksyisi?
Täällä eräs nelikymppinen nainen valitteli itku kurkussa, että kun oli aikasemman ukkelin kanssa ajellut karvojaan alapäästä, oli nyt tavannut pojan nulkin, joka tykkää karvapimpoista, niin kenelle hän saa myytyä kaikki aineet. Erittäin surkuhupaisaa!!
Tähän ei tarvitse vastata.Itse asiassa jo edellisen miehen aikana olin posliini, mutta en pitänyt sitä posliinina koko aikaa. Ja nyt vain kerroin tuon emla-voiteen koetuloksesta, että helpottiko epilaattorilla ajoa vai ei, koska ennen olen poistanut karvat voiteilla tai nyppimällä.
Ja todellakin ei toivota että eroamme, mutta kutenkin jos uusi mies ei siitä pidä niin okei kasvatetaan karvat.Ei se minulle nyt niin suuri probleema ole.Ihmisten mielihän muuttuu ajan kuluessa.
Mutta toisen hyväksyminen ei pitäisi olla karvoista kiinni...onko se muka todellista rakkautta, jos ei hyväksy toista sellaisena kuin hän on?
Myöskään minä en ostele aineita varastoon vaan vain putkilon kerrallaan.
=) - posliini
Jaa? Tuossa paketissa luki että pitäisi käyttää tuntia aikaisemmin, vaikutus kestää peräti neljä tuntia! En vielä kokeillut, mutta eiköhän sitten seuraavalla epilointikerralla.
Ainakin tuossa käymässäni apteekissa väittivät että ilman reseptiä saa vain 5 g tuubeja. Saako jostain niitä isompia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216665Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562285- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971042- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.87942Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767