emla voide kokeilu tulos

auts

No niin viimein sitten rohkenin kokeilla koko alapäänkarvoituksen poistoa epilaattorilla. Herkimmille alueille sivelin emla puudutusvoidetta ja annoin sen vaikuttaa n.45min.
Tunsin että alue oli jo tunnoton. Ei kun pyyhin voiteet pois ja pieni pesu vielä tuolle alueelle ja eikun epilaattori käyntiin.
No AUH...ei kyllä aine ihan tuntoa ollut vienyt sillä kyllä nipisteli sen verran kivasti, mutta kun hommaan ryhdyin niin eikun jatkoin loppuun asti. Tuli tosi siisti jälki..mutta yksin, tuon homman teko oli melko urakan takana. Toiselta puolelta oli helpompaa ajella kuin toiselta ja tähän kun vaikuttaa tämä kumpi kätinen olet.
Mutta kyllä epilaattori aina tuon nyppimisen ja sheivailun voittaa. :)

10

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustMe

      Emla voiteen tarkoitus ei ole poistaa tuntoa, vaan kipu.

    • utelias

      Voitko ystävällisesti kertoa, että miksi halusit poistaa karvat. Oliko ympäristön paineet niin kovat(poikaystävä, tyttöystävä, kaverit vai jokin muu: trendi ja "nykyaikaisuus?").

      Eikö tuollainen kipu ja tuska ja siihen kuuluva ajankäyttö tunnu turhamaiselta? Teetkö sen itsesi takia, että olisi muka helpompi olla vai jotakin miellyttääksesi? Olisipa kiva kerrankin tietää, ja että joku vastaisi kerrankin rehellisesti näihin kysymyksiin eikä aina liittäisi mukaan jotain historia hömpötyksiä ja ympäristöllisiä ongelmia. Miksi kukaan ei tunnusta sitä todellista syytä?

      • tekijä...;)

        Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, se on huomattavasti parempi olla karvattomana. Kuukautisten aikana ei jää karvat kiinni, ei haise läheskään niin paljon kun karvaisena, siis kaikki puoltaa nykyaikaisuutta.


      • utelias
        tekijä...;) kirjoitti:

        Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita, se on huomattavasti parempi olla karvattomana. Kuukautisten aikana ei jää karvat kiinni, ei haise läheskään niin paljon kun karvaisena, siis kaikki puoltaa nykyaikaisuutta.

        Huomasit varmaan, että kysymys oli lähinnä tarkoitettu "autsille?"

        Sitäpaitsi mukavuustekijä on aika suppea selitys tähän kysymykseen.

        Kuukautisten aikana karvat eivät todellakaan ole sen epähygiieenisempiä kuin karvattomallakaan. Kuukautisten aikana vaaditaan naiselta erityistä puhtautta ja pesua. Karvattomuus ei ole ratkaisu siihen, verta tulee jokatapauksessa. Useampi alapesukerta on lääke siihen ja karvat eivät jää kiinni pimppakarvoihin.


      • jasmiini
        utelias kirjoitti:

        Huomasit varmaan, että kysymys oli lähinnä tarkoitettu "autsille?"

        Sitäpaitsi mukavuustekijä on aika suppea selitys tähän kysymykseen.

        Kuukautisten aikana karvat eivät todellakaan ole sen epähygiieenisempiä kuin karvattomallakaan. Kuukautisten aikana vaaditaan naiselta erityistä puhtautta ja pesua. Karvattomuus ei ole ratkaisu siihen, verta tulee jokatapauksessa. Useampi alapesukerta on lääke siihen ja karvat eivät jää kiinni pimppakarvoihin.

        kyllä se kuukautisten haju just niihin karvoihin tarttuu. äklöä! itse mieluiten epiloin


    • Emla

      Annoit Emlan vaikuttaa liian kauan aikaa. Voiteen vaikutus alkoi jo loppua kun aloit epiloimaan. Siis 45min on liian pitkä aika. Sopiva aika on n. 15 - 25min. :)

      • auts

        Tein sen oikeastaan omasta tahdostani,sillä karvattomampi on mukavampi.
        Mieheni pitää siitä, eikä hän todellakaan pakottanut minua siihen vaan tahdoin sen olla yllätys hänelle.
        Sori että vastaus tuli näin myöhään,mutta olin viikon lomalla turkissa


      • utelias
        auts kirjoitti:

        Tein sen oikeastaan omasta tahdostani,sillä karvattomampi on mukavampi.
        Mieheni pitää siitä, eikä hän todellakaan pakottanut minua siihen vaan tahdoin sen olla yllätys hänelle.
        Sori että vastaus tuli näin myöhään,mutta olin viikon lomalla turkissa

        Kiitos vastauksestasi. Teit sen "epävarmana", oikeastaan omasta tahdostasi, miellyttääksesi miestäsi, yllättääksesi hänet, ja karvattomana on mukavampaa.(Onko se mukavampaa vai onko se pelkkä oletus?) Mutta onhan se mukavaa, kun aviomies pitää karvattomista päinvastoin jos ei pitäisi.

        Oletetaan, ei siis toivota, että eroatte ja löydät miehen, joka tykkää karvaisista, niin aikoisitko kasvattaa karvat takaisin hänen takiaan? Eikö ole hassua miten paljon me teemme toisiamme miellyttääksemme, jotta toinen hyväksyisi?

        Täällä eräs nelikymppinen nainen valitteli itku kurkussa, että kun oli aikasemman ukkelin kanssa ajellut karvojaan alapäästä, oli nyt tavannut pojan nulkin, joka tykkää karvapimpoista, niin kenelle hän saa myytyä kaikki aineet. Erittäin surkuhupaisaa!!

        Tähän ei tarvitse vastata.


      • auts
        utelias kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Teit sen "epävarmana", oikeastaan omasta tahdostasi, miellyttääksesi miestäsi, yllättääksesi hänet, ja karvattomana on mukavampaa.(Onko se mukavampaa vai onko se pelkkä oletus?) Mutta onhan se mukavaa, kun aviomies pitää karvattomista päinvastoin jos ei pitäisi.

        Oletetaan, ei siis toivota, että eroatte ja löydät miehen, joka tykkää karvaisista, niin aikoisitko kasvattaa karvat takaisin hänen takiaan? Eikö ole hassua miten paljon me teemme toisiamme miellyttääksemme, jotta toinen hyväksyisi?

        Täällä eräs nelikymppinen nainen valitteli itku kurkussa, että kun oli aikasemman ukkelin kanssa ajellut karvojaan alapäästä, oli nyt tavannut pojan nulkin, joka tykkää karvapimpoista, niin kenelle hän saa myytyä kaikki aineet. Erittäin surkuhupaisaa!!

        Tähän ei tarvitse vastata.

        Itse asiassa jo edellisen miehen aikana olin posliini, mutta en pitänyt sitä posliinina koko aikaa. Ja nyt vain kerroin tuon emla-voiteen koetuloksesta, että helpottiko epilaattorilla ajoa vai ei, koska ennen olen poistanut karvat voiteilla tai nyppimällä.
        Ja todellakin ei toivota että eroamme, mutta kutenkin jos uusi mies ei siitä pidä niin okei kasvatetaan karvat.Ei se minulle nyt niin suuri probleema ole.Ihmisten mielihän muuttuu ajan kuluessa.
        Mutta toisen hyväksyminen ei pitäisi olla karvoista kiinni...onko se muka todellista rakkautta, jos ei hyväksy toista sellaisena kuin hän on?
        Myöskään minä en ostele aineita varastoon vaan vain putkilon kerrallaan.
        =)


      • posliini

        Jaa? Tuossa paketissa luki että pitäisi käyttää tuntia aikaisemmin, vaikutus kestää peräti neljä tuntia! En vielä kokeillut, mutta eiköhän sitten seuraavalla epilointikerralla.

        Ainakin tuossa käymässäni apteekissa väittivät että ilman reseptiä saa vain 5 g tuubeja. Saako jostain niitä isompia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe