Ihmisten energiakentät

Hän näkee numerosi

Monet näkijät kykenevät havaitsemaan ihmisten energiakentät. Voisivatko nämä energiakentät olla heijastumia sieluista? Ehkäpä ristiriidat perinteisen kristinuskon ja nykyajan selvänäkijöiden oppien kanssa eivät olekaan niin suuret kuin on annettu ymmärtää.

16

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • energiakenttä,

tunget tänne astraaliasioita. Näitä ei ole tieteellisesti todistettu, joten uskontojen puolelle menevät.

• Hän näkee numerosi

..sanoo tyyppi, jonka nimimerkkikin on

"energiakenttä, "

• Bubastis.tm

havaitsin tämän jo lapsena mökillä missä oli paljon kyykäärmeitä. Niitä oli niin paljon että toisinaan tuli melkein astuttua päälle. Käärmeistä säteili kirkas valkoinen valo.

Valkoista auraa en ole nähnyt kuin eläimillä, ihmisillä ne ovat värillisiä johtuen siitä että aurat kuvastavat tunnekehoa. Erilaiset ajatukset ja mielentilat tuottavat lämpöä jonka voin havaita värinä.

Viha ja kiihtymys on väriltään punaista. Keltainen on ajattelevan ihmisen väri. Kaikki värisävyt ovat tulkittavissa.
      Kuolleilla ei ole auroja koska he eivät tunne ja ajattele enää mitään.

• e.k.v_

Naapuri tuossa öljysi lumiauraansa pihalla kun mennyt jumiin kesäteloilla.
        Itse asiassa kävin häntä jopa hieman auttamassa.

• Suki Jaki Intiasta

tietylle pyhyyden tasolle nousseet ihmiset pystyvät halutessaan muuttumaan käärmeksi milloin halauvat. Näin ollen käärmeen aura ei voi poiketa ihmisen aurasta.

• etkös sinä olekaan

ateisti, ei kai ateisti auroja näe, idän uskontoihin tuo viittaa.

• Eräs epileptikko..
        etkös sinä olekaan kirjoitti:

Kohtauksia edeltäviä oireita sanotaan auroiksi. Minä näen ennen migreenikohtausta auroja. Epilepsiakohtausta ennen on myös auroja, joten minulla on ns. aurallinen epilepsia.
        Mikä tässä nyt on outoa. Olen ateisti.

• Bubastis.tm
        etkös sinä olekaan kirjoitti:

vaan näkemisen asia. Raamatusta huokuu pimeää energiaa joka saa karvani nousemaan pystyyn.
        Silmissäni raamattu näyttää likaiselta valheelta.

Asiasta ei ole mussuttamista, olen nähnyt auroja syntymästä lähtien.

Värien näkeminen ei millään lailla todista että jahve olisi olemassa. Se on luonnollista, mutta sen voi myös oppia harjoittelemalla.

• Esim. psyyken ja persoonallisuudensairaustiloissa ihmisen omat energiakentät ovat epävireessä.
      Terveellistä ja hyvää elämää vietettäessä ne yleensä toimivatkin tasapainossa.

Myös eläimillä on omat energiakenttänsä. Mm koti -ja lemmikkieläimet nauttivat
      silminnähden energisten ihmisten hoidosta ja jopa läsnäolosta.
      Ne eivät osaa näytellä tai teoretisoida hyvänolonsa syytä.

• Retrohetero

Siis niitä samoja euroja, joilla Juha Af Gran
      ja muut huuhaa-ihmiset rahoittavat elämänsä.

• Huhhahhei

Kohta joku alkaa jauhamaan reikihoidoista. Voi hyvänen aika.

• Retrohetero

Olen hoitanut reikiä jo useamman vuoden. Potilaat
        ovat olleet erittäin tyytyväisiä. Mielestäni se
        on selvä todiste reikähoidon toimivuudesta.

• Bubastis.tm

jostain syystä reiki vetää puoleensa miehiä. Kävin kerran reikihoidossa, makasin selälläni siinä pöydällä ja mies alkoi reikihoidon. Keskeytin hoidon kun huomasin että sillä seisoi ja hieroi munaansa käsivarteeni.

Myöhemmin tapasin oikean parantajan joka näkee edelleen euroja. Hänen mottonsa on että jos ihminen joutuu maksamaan 50 dollaria hoidosta hän uskoo sen tehoavan. Ja hoito toimii...

Sain vähän aikaa sitten Hermannilta postia (asuu Dandenong vuorella Victoriassa) hän sanoi että "dirty money keeps coming" näin vielä melkein 20 vuoden jälkeen.

Herman antoi minullekin reikisiirron. Hän laittoi etusormensa ohimolleni ja sanoi "here comes reiki 1, 2, and 3" se oli siinä, ei maksanut kursseja ja todistuksia ja olen osannut antaa reikihoitoja siitä lähtien. Homma on vain typerää hiplausta, ja sen osaa tehdä kuka vain.

• Bubastis.tm
        Retrohetero kirjoitti:

Olen hoitanut reikiä jo useamman vuoden. Potilaat
        ovat olleet erittäin tyytyväisiä. Mielestäni se
        on selvä todiste reikähoidon toimivuudesta.

veloita hoidosta 50 euroa ja he uskovat parantuneensa kaikesta.

• Retrohetero
        Bubastis.tm kirjoitti:

jostain syystä reiki vetää puoleensa miehiä. Kävin kerran reikihoidossa, makasin selälläni siinä pöydällä ja mies alkoi reikihoidon. Keskeytin hoidon kun huomasin että sillä seisoi ja hieroi munaansa käsivarteeni.

Myöhemmin tapasin oikean parantajan joka näkee edelleen euroja. Hänen mottonsa on että jos ihminen joutuu maksamaan 50 dollaria hoidosta hän uskoo sen tehoavan. Ja hoito toimii...

Sain vähän aikaa sitten Hermannilta postia (asuu Dandenong vuorella Victoriassa) hän sanoi että "dirty money keeps coming" näin vielä melkein 20 vuoden jälkeen.

Herman antoi minullekin reikisiirron. Hän laittoi etusormensa ohimolleni ja sanoi "here comes reiki 1, 2, and 3" se oli siinä, ei maksanut kursseja ja todistuksia ja olen osannut antaa reikihoitoja siitä lähtien. Homma on vain typerää hiplausta, ja sen osaa tehdä kuka vain.

Ehkä se se oli jotain uutta runk... eiku
        reikihoitoa?

Kaverilla on muuten ihan kiva ammatti:
        runkkaa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista sisään.

Mutta on tuollakin hoidolla placebo-vaikutuksensa,
        kuten kaikilla.

• Bubastis.tm
        Retrohetero kirjoitti:

Ehkä se se oli jotain uutta runk... eiku
        reikihoitoa?

Kaverilla on muuten ihan kiva ammatti:
        runkkaa ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista sisään.

Mutta on tuollakin hoidolla placebo-vaikutuksensa,
        kuten kaikilla.

on paras reikihoitaja jota olen tavannut. Eikä se ole edes saanut ohimosiirtoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      268
      9653
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      307
      6836
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      74
      1705
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1421
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      94
      1297
    6. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1161
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1079
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      41
      882
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      756
    10. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      313
      748
    Aihe