Vanhaselle huomautus virka-auton väärinkäytöstä

Valtion tilintarkastajat huomauttivat pääministeri Matti Vanhasta virka-auton väärinkäytöstä jo kerran aikaisemmin.

Nyt Vanhanen on taas väärinkäyttänyt kuljettajan ajamaa virka-autoa. Vanhasen rakastajatar käytti virka-autoa ilman, että Vanhanen oli itse paikalla.

Virka-auton käyttö tällaiseen on ehdottomasti kielletty.

6

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oivahärkönen

... ovat huomauttaneet Vanhasta virka-auton käytöstä. Minun mielestäni niin virka-autoa kuin työsuhdeautoa saa kaäyttää mihin tarkoitukseen vain eli kaikkiin tarkoituksiin, joihin ihmiset autoaan käyttävät.

• Totuudentuoja

Virka-auton kanssa homma toimii eri tavalla kuin työsuhdeauton kanssa. Esimerkiksi poliisiylijohtajan virka-auton käyttöä tutkitaan parhaillaan.

Virka-autoa saa käyttää vain ja ainoastaan virkatehtävien hoitoon liittyvissä matkoissa. Sillä ei esimerkiksi saa ajeluttaa itseään kesämökille tms.

Sirkka Mertalan ajelu pääministerin virka-autolla ei kuulu pääministerin virkatehtävien hoitamiseen. Samoin virkatehtävien hoitamiseen eivät kuulu Matti Vanhasen kampanjamatkat, jos hän markkinoi itseään Nurmijärven kunnanvaltuustoon.

• Otsikossa hymiö

....

• Sinun mielestäsi noin

Siksipä sinun ei tarvitsekaan laittaa linkkiä mihinkään asiaan liittyvään, kun kyse on vain sinun mielipiteestäsi, joka on taas niin pösilö kuin olla ja voi.

• Ymmärryksesi ei riitä

Mistä lähtien ip-lehti on toiminut laillisuusvalvojana ?

Ei meillä ole toverituomioistuinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5760
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5475
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5117
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      31
      3051
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2541
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2528
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2220
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1960
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1691
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1672
    Aihe