Valtion tilintarkastajat huomauttivat pääministeri Matti Vanhasta virka-auton väärinkäytöstä jo kerran aikaisemmin.
Nyt Vanhanen on taas väärinkäyttänyt kuljettajan ajamaa virka-autoa. Vanhasen rakastajatar käytti virka-autoa ilman, että Vanhanen oli itse paikalla.
Virka-auton käyttö tällaiseen on ehdottomasti kielletty.
Vanhaselle huomautus virka-auton väärinkäytöstä
6
281
Vastaukset
- oivahärkönen
... ovat huomauttaneet Vanhasta virka-auton käytöstä. Minun mielestäni niin virka-autoa kuin työsuhdeautoa saa kaäyttää mihin tarkoitukseen vain eli kaikkiin tarkoituksiin, joihin ihmiset autoaan käyttävät.
- Totuudentuoja
Virka-auton kanssa homma toimii eri tavalla kuin työsuhdeauton kanssa. Esimerkiksi poliisiylijohtajan virka-auton käyttöä tutkitaan parhaillaan.
Virka-autoa saa käyttää vain ja ainoastaan virkatehtävien hoitoon liittyvissä matkoissa. Sillä ei esimerkiksi saa ajeluttaa itseään kesämökille tms.
Sirkka Mertalan ajelu pääministerin virka-autolla ei kuulu pääministerin virkatehtävien hoitamiseen. Samoin virkatehtävien hoitamiseen eivät kuulu Matti Vanhasen kampanjamatkat, jos hän markkinoi itseään Nurmijärven kunnanvaltuustoon. - Otsikossa hymiö
....
- Sinun mielestäsi noin
Siksipä sinun ei tarvitsekaan laittaa linkkiä mihinkään asiaan liittyvään, kun kyse on vain sinun mielipiteestäsi, joka on taas niin pösilö kuin olla ja voi.
Tässäpä tämä linkki tuohon juttuun jossa myös todetaan väärinkäytös.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200809228305131_uu.shtml- Ymmärryksesi ei riitä
Mistä lähtien ip-lehti on toiminut laillisuusvalvojana ?
Ei meillä ole toverituomioistuinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607