Lauantaina saunan jälkeen menimme kahden eri naapuripariskunnan kanssa pihalle lonkerolle jossa istuttiin pitkään ja sitten he tulivat hetkeksi meille.
Ajoissa menin nukkumaan ja aikaisin kotiutuivat myös likka serkkunsa kanssa poikakavereineen ja menivät samantien nukkumaan.
Tänään mummi kotiutettu sairaalasta jossa oli keuhkokuumeen takia ja tehollakin lähes viikon.
Katsomassa käytiin.
ja eilen vierailtiin mummin pojalla eli hän asuu mummin eli äitinsä kanssa.
Saatiin sen tytön uusia vaatteita likoille kun osatnut itselleen liian pieniä.
mietteitä tapahtumia ajatuksia
8
695
Vastaukset
- blondeistablondein72hki
känny ei ottanut vastaan nimimerkkiä.
Kohta ois töihin lähdettävä.
Kamala olo,hirvee flunssa.
Eilen ukko osti hupparin nuorimmalle likalle ja mulle kahdet housut.
Kaveripariskunta kävi pikapika käynnillä illalla.- blondeistablondein72hki
murharyhmä ja iso liuta poliiseja työpaikan pihalla tänään..
Kamalaa myös tuo Kauhajoen ampumistapaus. - blondeistablondein72hki
blondeistablondein72hki kirjoitti:
murharyhmä ja iso liuta poliiseja työpaikan pihalla tänään..
Kamalaa myös tuo Kauhajoen ampumistapaus.chinaman.fi ruokaa nami nami suosittelen kaikille.
- blondeistablondein72hki
chinaman.fi ruokaa nami nami suosittelen kaikille.
mennä lenkkisaunaan. Naapuri oli ostanut saunalonkeron mutta säästää sen ensi tiistaiksi;)
Ukko osti mulle kahdet housut,nuorimmille likoille verkkariasut ja hupparit,nuorimmalle kännyn ja hupparin,isommille antoi 5e rahaa.. - blondeistablondein72hki
mennä lenkkisaunaan. Naapuri oli ostanut saunalonkeron mutta säästää sen ensi tiistaiksi;)
Ukko osti mulle kahdet housut,nuorimmille likoille verkkariasut ja hupparit,nuorimmalle kännyn ja hupparin,isommille antoi 5e rahaa..naapurin kanssa pihakahvilla.
11v likka kävi 9v siskonsa kanssa shoppailemassa ja 11v osti itselleen housut ja nuorempi hupparin.
Kaverin poika jäi kiinni pöllimisestä.Poliisit toi himaan.Ei ollut itse varastanut mutta mukana kun oli ollut niin aivan yhtä syyllinen kuin itse tekijät. - blondeistablondein72hki mie...
naapurin kanssa pihakahvilla.
11v likka kävi 9v siskonsa kanssa shoppailemassa ja 11v osti itselleen housut ja nuorempi hupparin.
Kaverin poika jäi kiinni pöllimisestä.Poliisit toi himaan.Ei ollut itse varastanut mutta mukana kun oli ollut niin aivan yhtä syyllinen kuin itse tekijät.ukko aloittaa toisessa,paremmassa,varmemmassa työpaikassa.
Mulla huomenna vapaa päivä ja fysioterapia jalasta. Täytyy mennä ostamaan illaksi pari rentouttavaa lonkeroa.
Kylläpä piristää työpaikalla pieni flirtti asiakkaan kanssa;)
En tiedä koska näen taas sen jätkän jota tapaillut...
Tilasin velkaneuvojalle ajan ja se vasta tammikuussa mutta soitinpahan ainakin.
Tytär pyysi meille yöksi lauantaina sen ja serkkunsa poikakavereineen yöksi mutta koska oon töissä niin sanoin ei.
Tulkoot mieluiten kun mulla vapaa viikonloppu. - blondeistablondein72hki
naapurin kanssa pihakahvilla.
Kaverin poika jäi kiinni pöllimisestä.Poliisit toi himaan.Ei ollut itse varastanut mutta mukana kun oli ollut niin aivan yhtä syyllinen kuin itse tekijät.taaskaan äsken känny ottanut vastaan nimimerkkiäni.
Odotan autossa kun ukko töissä noin vajaa 1t. - blondeistablondein72hki
taaskaan äsken känny ottanut vastaan nimimerkkiäni.
Odotan autossa kun ukko töissä noin vajaa 1t.yöksi serkulleen.
Vei sitä ennen koirat ulos poikakaverinsa kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764