Osaisiko joku kertoa, millainen paikka on Kivihaka? Onko rauhaton vai uskaltaisiko sinne asettua asumaan?
Kivihaka?
4
489
Vastaukset
- Nimetön
Ennenkin olen sulle keronut, etä Helsinki on turvallinen paikka asua, ihan joka puolella.
- vaarallista on
Poliisi ei ilmoita edes puolia väkivalta rikoksia julkisuuteen , sillä putsataan kaupungin mainetta nääs.
- Nimetön
vaarallista on kirjoitti:
Poliisi ei ilmoita edes puolia väkivalta rikoksia julkisuuteen , sillä putsataan kaupungin mainetta nääs.
Ihan tuurilla olen tähän asti selvinnyt varmaankin, vaikka oikeasti rikokset ovat jokapäiväisiä kaikille.
- siru
kivihaka - helsingin rauhallisin paikka, uskoisin. Asuin siellä 5 vuotta ja 2 vuotta sitten erehdyin muuttamaan pikku huopalahteen, joka kai on kuin jakomäki ennen. Palvelut puuttuvat kivihaasta, mutta etelä-haaga on vieressä. Parasta helsinkiä, keskuspuiston vieressä ja todella rauhallinen paikka, ilmalasta kävelin kotiin iltavuorosta puolen yön aikaan, ei mitään häiriötä koskaan. Lapseni olivat samaa mieltä. Muutin, kun jäin itsekseni asumaan ja harkitsen muuttoa takaisin. Olen syntyperäinen hesalainen ja asunut monessa kaupunginosassa puukäpylästä pakilaan, mutta kivihaka on paras ja pikku huopalahti pahin. Että muuta rauhassa kivihakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734416- 332511
- 402324
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211815Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401672Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251552- 811536
- 1491346
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221243Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901145