Rick & Phoebe

ihana pari!

Olen korviani myöten rakastunut Nick&Phoebe-pariin... mitä mieltä muut ovat?

6

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kamalia..................

      Rick on kuin kirveesti veistetty, hirveä peikko hirveinen boheemihiuksineen. Ja ne sen ilmeet....!!!! Siis eikä, ollako vai eikö olla...siis hää mitä toi taas sanokaan? Koko ajan sellainen ärsyttävä virneilmehölmistys kasvoilla...

      Ja sitten ihanaihana prinsessa Phoebe jonka aika olis se neitsyytensä jo menettää..... mistäs Ridge tietää mitä Phoebe on kokenut ja missä....ai niin isukki on ollut vahtimassa ettei vaan saa liian isoa patukkaa..... säälittävää moraalinvartiointia...

    • ..^^..

      Nick&Phoebe??

      • ei ei

        Onneks ei Nick & Phoebe oo koskaan ollutkaan yhdessä eikä tule olemaankaan! Ei toi Rickin & Phoeben onni kestä ikuisesti kun Rick rakastuu toiseen naiseen (kahteenkin), Rick kun pitää vanhemmista naisista. Nick taas tulee pyörittämään naisia vähän liikaakin.


      • sarjaa jenkkivauhtiin seura...
        ei ei kirjoitti:

        Onneks ei Nick & Phoebe oo koskaan ollutkaan yhdessä eikä tule olemaankaan! Ei toi Rickin & Phoeben onni kestä ikuisesti kun Rick rakastuu toiseen naiseen (kahteenkin), Rick kun pitää vanhemmista naisista. Nick taas tulee pyörittämään naisia vähän liikaakin.

        Rick EI pyöritä toisia naisia! On totta, että hänellä on lyhyt suhde Ashleyn kanssa, mutta Phoebe&Rick eivät ole yhdessä silloin! Heillä on pieni ero siinä välissä. Ja Phoebe jättää Rickin - Rick olisi halunnut jatkaa Phoeben kanssa. Niin ja anteeksi tuo kirjoitusvirhe, Nick on niin samankaltainen nimi. ;)


      • Käsittääkseni tapahtuu jota...
        sarjaa jenkkivauhtiin seura... kirjoitti:

        Rick EI pyöritä toisia naisia! On totta, että hänellä on lyhyt suhde Ashleyn kanssa, mutta Phoebe&Rick eivät ole yhdessä silloin! Heillä on pieni ero siinä välissä. Ja Phoebe jättää Rickin - Rick olisi halunnut jatkaa Phoeben kanssa. Niin ja anteeksi tuo kirjoitusvirhe, Nick on niin samankaltainen nimi. ;)

        En ole seurannut kaunareita nyt ollenkaan mutta huomattuani taannoin että Kyle Lowder esittää nyt Rickiä niin kävin hieman youtubessa katsomassa pätkiä ja niistä käsitin jotain tälläistä...Rick ilmeisesti jättää Phoeben jossakin vaiheessa sillä Rick rupeaa kai uudelleen pelehtimään Ashleyn kanssa ja nyt amerikassa menevissä jaksoissa Rick on Taylorin eli Phoeben äidin kanssa!
        Ensin Taylor yrittää pysyä erossa Rickistä juuri tyttärensä takia ja he salaavat tunteensa Phoebelta (Taylor myös itseltään!).Phoebe ei tiedä suhteesta mitään ja haluaa itse Rickin takaisin mutta sitten hänelle selviää äitinsä ja Rickin suhde ja ajan myötä hän oppii jopa hyväksymään sen.


      • spoiler!!!
        Käsittääkseni tapahtuu jota... kirjoitti:

        En ole seurannut kaunareita nyt ollenkaan mutta huomattuani taannoin että Kyle Lowder esittää nyt Rickiä niin kävin hieman youtubessa katsomassa pätkiä ja niistä käsitin jotain tälläistä...Rick ilmeisesti jättää Phoeben jossakin vaiheessa sillä Rick rupeaa kai uudelleen pelehtimään Ashleyn kanssa ja nyt amerikassa menevissä jaksoissa Rick on Taylorin eli Phoeben äidin kanssa!
        Ensin Taylor yrittää pysyä erossa Rickistä juuri tyttärensä takia ja he salaavat tunteensa Phoebelta (Taylor myös itseltään!).Phoebe ei tiedä suhteesta mitään ja haluaa itse Rickin takaisin mutta sitten hänelle selviää äitinsä ja Rickin suhde ja ajan myötä hän oppii jopa hyväksymään sen.

        Rick & Taylor eivät ole enää yhdessä, koska Taylor huomasi että hänellä on yhä tunteita Ridgeä kohtaan. Rick syytti Ridgeä hänen ja Taylorin erosta, siitä syntyi tappelu ja Rick putosi Forresterien kattotasanteella ja halvaantui väliaikaisesti. Nyt Rick on jälleen kunnossa ja yrittää vikitellä Steffyä (Phoeben kaksoissisko siis). Phoebe on tällä hetkellä Euroopassa kiertueella Constantinen (tulee pian mukaan meillä nähtäviin jaksoihin) kanssa.

        Nyt tulee iso spoiler, joten jos et halua tietää mitä ensi viikolla sarjassa tulee USAssa tapahtumaan, lopeta lukeminen tähän!
        *
        *
        *
        *
        *
        *
        *
        SPOILER: TRAAGINEN ONNETTOMUUS!

        Phoebe palaa kotiin osallistuakseen Ridgen ja Brooken häihin. Hän on yhä vihainen Rickille siitä että tämä jätti hänet hänen äitinsä, siis Taylorin, vuoksi. Rick on lähdössä Brooken ja Ridgen häiden harjoitusillalliselle, mutta Phoebe haluaa puhua asiat selviksi. Hän hyppää mukaan Rickin kyytiin ja turhautuneena siitä että Rick ei kuuntele häntä, Phoebe tarttuu auton rattiin kohtalokkain seurauksin. Rick menettää auton hallinnan ja he suistuvat ulos tieltä. Phoebe, jolla ei todennäköisesti ole turvavyö kiinni, loukkaantuu vakavasti ja kuolee myöhemmin isänsä käsivarsille.

        lähde: http://i35.tinypic.com/5vrww7.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      784
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe