Aurealianus-setä asuu Turussa. Ja sieltä on pitkä matkaa Joroisten gulagiin. Mutta minusta vain tuntuu, että Aurealianus-setä asuu yhtä lähellä kuin setä lm sisu.
Aurealianuksella on niin suuri otsa, että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin. Ja Aurealianus-setä hymyilee ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä lm sisu.
Aurealianus-setä asuu Turussa. Minä kutsun hänet kylään tänne Joroisiin. Hän rakastaa meitä. Meille hän on yhtä kultainen kuin setä lm sisu.
Minä olen pikku neohumanisti. Ja vähäinen on vielä minun voimani. Mutta pienikin voi taistella, Neohumanismin puolesta kuin Auralianus ja setä lm sisu. Neohumanismin puolesta kuin Aurealianus ja setä lm sisu.
Aurealianus-setä asuu Turussa
lauluntekijä
7
236
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaunista.
- Anonyymi00002
Onko nyt kyse menninkäistalkkarista?
- Anonyymi00003
Kyse on mystisellä koodinimellä Rankaisija toimivasta Talkkatineuvoston puheenjohtajasta.
Rankaisija tunnetaan myös nimillä Turun Rupu, Menninkäinen, Ruputalkkari, Menninkäistalkkari, ET, Robespierre, Aurelianus, Hyljemies
- Anonyymi00004
Tästä on ehdottomasti saatava musiikkivideo, missä menninkäiset steppailevat.
- Anonyymi00005
Jonkun pitäisi tehdä jotain!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jonkun pitäisi tehdä jotain!
Ruskeassa Talossa tehdään "jotain".
Se mitä "jotain" tarkoittaa ei kestä tarkastelua päivänvalossa
- Anonyymi00007
Aah...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607512Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745