Menny vähä ohi et mikä ihme se juttu on et cristian on oikeesti joku gregor vai mikä olikaan :D ja on lääkäri oikeesti. voisko joku valottaaa mua vähä mitä on tapahtunu:D
Helen ja Cristian mitä tehny?
lempiviemöö
3
610
Vastaukset
- selitän nyt kumminkin!
Eli Helen on Christianin kuolleen vaimon sisko ja Helen on rakastunut tähän tyyppiin. Se uhkaili kai sitä joskus et se kertoo Lauralle sen oikeen nimen ja sen elämän. Siis se ei oo oikeesti Christian vaan George. Ja be on tappanut jonkun tyypin.
En osaa muuta selittää... =P- lempiviemöö
miks vart ne on sitte niinku tappanu sen jonku ihmisen ja miks sillä on sit sen henkilöllisyys ? hirvee kysely
- ei ole
oikeasti George vaan GREGOR!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1313099- 2232971
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791926Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 114972
- 58968
- 11880