Aimo - mitä kummaa sinä opetat !?!

JEESUKSEN TULEMINEN OLIKIN MENEMISTÄ ...(HUH, HUH!)

Tuommoisen käsitysken adventisti saa media7
sivustolta!!! (Aimo Helmsien valtakuntaa se)

A###A Jeesus saapui 1844
Kirjoittanut: adventisti. 22.9.2008 klo 21.56

Tämä on yksi Jeesuksen uskon perustotuus.
Daniel ilmoitti tämän tapahtuman jotta tietäisimme missä ajassa elämme.
Tuhannet Jeesuksen paluun odottajat julistivat eri puolilla maailmaa tuota ilosanomma: "Jeesus on pian saapuva".

Ja Jeesus saapui todella,
ei maan päälle, vaan taivaaseen - kaikkein pyhimpään -
Jumalan valatistuimen ja Vanhaikäisen eteen ja kirjat avattiin!
Nämä voit lukea Danielin kirjasta. Hämmästyttävää rakkautta Jumalalta meitä ihmisiä kohtaan,
että hän ilmoitti ajankohdan jolloin tutkiva tuomio meidän hyväksemme alkaisi! A###A

HAISKAHTAA VERKONPAIKKAAJAN BISNEKSELLE !

Että Jeesusta odotettiin kuten Sana kehottaa.
Ja saapuikin - mutta oli käsitetty väärin - hänen
ei pitänytkään tänne alas saapua, vaan täältä
alhaalta ylös!
Missäs Herramme ja Jumalamme täällä Maan päällä
sitten asui tuon n. 1800 vuotta? Vai manalassako
asusteli?
Sanooko Raamattu, että Jeesuksen pitää 1844 vasta
astua taivaisiin ja valtaistuimelle?

Sillä kyllä Raamattu kertoo Jeesuksen ilmestyneen
40 päivän aikana muutamalle sadalle uskovalle,
ennen ylös kirkkauteen astumsitaan. Siksi Häneen
ei saanut vielä koskea. Uskotko, Aimo, Johannesta,
Ilmestyskirjan kirjoittajaa?

Joh. 20:17
Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös Isäni tykö;
mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun Isäni tykö ja teidän Isänne tykö, ja minun Jumalani tykö ja teidän Jumalanne tykö".

Apt 1:3
ja joille hän myös kärsimisensä jälkeen moninaisten epäämättömien todistusten kautta osoitti elävänsä,
ilmestyen heille neljänkymmenen päivän aikana ja puhuen Jumalan valtakunnasta.

Sitten Hän nousi kirkakuteen:
Apt 1:8-12
8
Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."
[Luuk. 24:48 | Ap. t. 23:11 | Ap. t. 13:47 ]
9
Kun hän oli sanonut tämän, he näkivät, kuinka hänet otettiin ylös, ja pilvi vei hänet heidän näkyvistään.
[Mark. 16:19; Luuk. 24:51]
10
Ja kun he Jeesuksen etääntyessä vielä tähysivät taivaalle, heidän vieressään seisoi yhtäkkiä kaksi valkopukuista miestä. [Luuk. 24:4]
11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
[Ap. t. 2:7 | Ap. t. 3:21]
12
Silloin he lähtivät tuolta vuorelta, jota kutsutaan Öljymäeksi ja joka on lähellä Jerusalemia, sapatinmatkan* päässä. He palasivat Jerusalemiin.
[Matka, joka sapattina oli lupa kulkea, noin kilometri.] [Luuk. 24:52]

Ei tuohon mitään pyhäkköoppia mahdu väliin,
niin että Jeesus olisi saapunut jonnekin eri paikkaan siellä täydellisessä kirkkaudessa vuonna 1844 !

Miksi adventisti - Jeesuksen odottaja - taas
doottaisi Jeesusta tulevaksi, jos hän muka
jo tuli lupauksensa mukaan! Pötyä, että olisi
johonkin pyhäkkötoimitukseen saapumista se ollutkin, se kun Hän lupasi pilvissä saapua
tänne alas, noutamaan seurakunnan ylös.
Te vain paikkaatte vuoden 1844 pettymystä.

Kun 50. päivä tuli (The Pentecost, helluntai),
niin Jeesushan toki tuli taas ja puhalsi heidän
päälleen Pyhän Hengen. Kun sitten epäileväinen
Tuomas sai tätä taivaallisessa pyhäkössä jo
asiansa suorittanutta Mestaria koskea, niin
sekin todistaa, että kaikki tarvittava - olkootpa
sitten vaikka taivaallinen pyhäkköpalvelus -
oli loppuun suoritettu ja sovituksen virka
niin täydellisesti ihmistä puolustava, että
tosiaan epäilyn synnistäkään ei Tuomasta tuomittu.

Joh 20:
22
Sanottuaan tämän hän puhalsi heitä kohti ja sanoi: "Ottakaa Pyhä Henki.
23
Jolle te annatte synnit anteeksi, hänelle ne ovat anteeksi annetut. Jolta te kiellätte anteeksiannon, hän ei saa syntejään anteeksi." [Matt. 16:19 ]
24
Yksi kahdestatoista opetuslapsesta, Tuomas, josta käytettiin myös nimeä Didymos, ei ollut muiden joukossa, kun Jeesus tuli.

25
Toiset opetuslapset kertoivat hänelle: "Me näimme Herran." Mutta Tuomas sanoi: "En usko. Jos en itse näe naulanjälkiä hänen käsissään ja pistä sormeani niihin ja jos en pistä kättäni hänen kylkeensä, minä en usko."
26
Viikon kuluttua Jeesuksen opetuslapset olivat taas koolla, ja Tuomas oli toisten joukossa. Ovet olivat lukossa, mutta yhtäkkiä Jeesus seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
27
Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi: tässä ovat käteni. Ojenna kätesi ja pistä se kylkeeni. Älä ole epäuskoinen, vaan usko!" [Ap. t. 1:3]
28
Silloin Tuomas sanoi: "Minun Herrani ja Jumalani!"

Voi meitä heikkouskoisia! Vasta viikko Hengen
vuodatusken jälkeen Tuomas uskoi. Jos sitä sitten
uskoksi voi sanoakaan, kun ensin täytyy saada
ihan koskeakin.

Toki moni muukin apostoli aluksi epäili ...

Matt 28:16-20
16
Kaikki yksitoista opetuslasta lähtivät Galileaan ja nousivat vuorelle, minne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
[28:16-20: Mark. 16:14-18; Luuk. 24:36-49; Joh. 20:19-23; Ap. t. 1:6-8 : Matt. 26:32]
17
Kun he näkivät hänet, he kumarsivat häntä, joskin muutamat epäilivät.
18
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
[Dan. 7:14; Matt. 11:27 ]
19
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
[Mark. 13:10 | 2. Kor. 13:13; 1. Piet. 1:2]
20
ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

Jeesus siis 40 päivän kuluttua nousi taivaisiin
ja 10 pv siitä eteenpäin tuli antamaan Pyhän Hengen. Nyt totellaan lähetyskäskyä loppuun asti.
Sitten seurakunta temmataan ylös.
Mitään EGW:n ja adventtiliikkeen hössöttämää
Jeesuksen tulemista ei alas vaan ylös - sitä
pyhäkköpalvelusoppia ei totuuteen saa mahtumaan.

KRSITITTYJEN USKONTUNNUSTUS

Minä uskon Jumalaan,
Isään, Kaikkivaltiaaseen,
taivaan ja maan Luojaan,

ja Jeesukseen Kristukseen,
Jumalan ainoaan Poikaan,
meidän Herraamme,
joka sikisi Pyhästä Hengestä,
syntyi neitsyt Mariasta,
kärsi Pontius Pilatuksen aikana,
ristiinnaulittiin, kuoli ja haudattiin,
astui alas tuonelaan,

nousi kolmantena päivänä kuolleista,
astui ylös taivaisiin,
istuu Jumalan, Isän, Kaikkivaltiaan,
oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan
eläviä ja kuolleita,

ja Pyhään Henkeen,
pyhän yhteisen seurakunnan,
pyhäin yhteyden,
syntien anteeksiantamisen,
ruumiin ylösnousemisen
ja iankaikkisen elämän.

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirje Heprealaisille 7.

24 Mutta tällä on katoamaton pappeus, sentähden että hän pysyy iankaikkisesti,
      25 jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

26 Senkaltainen ylimmäinen pappi meille sopikin: pyhä, viaton, tahraton, syntisistä erotettu ja taivaita korkeammaksi tullut,

Tämmöinen pappi meille kristityille kelpaa vallan
      mainiosti; ei mitään tuomion ilosanomaa, vaan
      Hän puolustaa ja puolustaa meitä Isän edessä.
      Jos Isällä olisi jotain tutkimisen aihetta, niin
      Poika tokaisisi: mutta ... muista minun haavani!
      Minä maksan, mitä vielä puuttuu tuon ihmisen
      täydelliseksi saattamisesta ...

Hän aina elää rukoillakseen meidän puolestamme.
      Ei suinkaan tutkiakseen mitä tekoa olemme.
      Hän jo Edenissä näki, mitä tekoa olemme, kaikki.

Ps. 103:14
      Sillä hän tietää, minkäkaltaista tekoa me olemme: hän muistaa meidät tomuksi.

• Ihan oikeasti todellisuudeksi

Tämä tulemus ei tapahtunut 1844 vaan n. 34 jKr.

Jesaja 53.

1 Kuka uskoo meidän saarnamme, kenelle Herran käsivarsi ilmoitetaan?
        2 Hän kasvoi Herran edessä niinkuin vesa, niinkuin juuri kuivasta maasta. Ei ollut hänellä vartta eikä kauneutta; me näimme hänet, mutta ei ollut hänellä muotoa, johon me olisimme mielistyneet.
        3 Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

4 Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana,
        5 mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
        6 Me vaelsimme kaikki eksyksissä niinkuin lampaat, kukin meistä poikkesi omalle tielleen. Mutta Herra heitti hänen päällensä kaikkien meidän syntivelkamme.

7 Häntä piinattiin, ja hän alistui siihen eikä suutansa avannut; niinkuin karitsa, joka teuraaksi viedään, niinkuin lammas, joka on ääneti keritsijäinsä edessä, niin ei hän suutansa avannut.
        8 Ahdistettuna ja tuomittuna hänet otettiin pois, mutta kuka hänen polvikunnastaan sitä ajatteli? Sillä hänet temmattiin pois elävien maasta; minun kansani rikkomuksen tähden kohtasi rangaistus häntä.
        9 Hänelle annettiin hauta jumalattomain joukossa; mutta rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa, sillä hän ei ollut vääryyttä tehnyt eikä petosta ollut hänen suussansa.

10 Mutta Herra näki hyväksi runnella häntä, lyödä hänet sairaudella. Jos sinä panet hänen sielunsa vikauhriksi, saa hän nähdä jälkeläisiä ja elää kauan, ja Herran tahto toteutuu hänen kauttansa.
        11 Sielunsa vaivan tähden hän saa nähdä sen ja tulee ravituksi. Tuntemuksensa kautta hän, minun vanhurskas palvelijani, vanhurskauttaa monet, sälyttäen päällensä heidän pahat tekonsa.
        12 Sentähden minä jaan hänelle osan suurten joukossa, ja väkevien kanssa hän saalista jakaa; sillä hän antoi sielunsa alttiiksi kuolemaan, ja hänet luettiin pahantekijäin joukkoon, hän kantoi monien synnit, ja hän rukoili pahantekijäin puolesta.

Ihmisen Poika

• Rehellinen*

Syytät On todellista totta. Oi Antti kirjoittaistpas sinäkin yhdenkin esimerkin mukaan totta. Antti K sinut on valheista löydetty, siksi ei kukaan koskaan pysty uskomaan, että sinun kirjoitteluistasi löytyisi pätkääkään totta.

Sanotaanhan tässä Raamatussa, että me kaikki joudumme tuomiolle Herran eteen. Minulla on jo valittuna aivan oma tuomari joka hoitaa minun asiani.Tämän Tuomari tunnetaan Monella kymmenellä nimellä Raamatun mukaan. Hänet tunnetaan tämän Nazarealaisen Lakon päämeihenä.
      Hän käytti täällä maan päällä eläessään nimeä Barabbas.

Voisitkos nyt viimenkin kertoa meille oletko sinä Ihan oikea Jesuiitta? Kirjoitus tyylisi vaikuttaa Jesuiittamaiselta?

Koeta muistaa Antti. Sinäkin joudut Kristuksen Tuomioistuimen eteen vastaamaan omista kolttosistasi. Koeta pitää tämä mielessäsi! Tässä asiassa et livahda, niinkuin koira veräjästä!

• Tuo Maria, Kelvoton

Koskas olet vaihtanut tuomarisi pois Riberasta?
        Koskas olet alkanut valehdella Vapahtajastamme väittäen Hänen vaihtaneen tilalleen ristille Juudaksen??

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1535
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      921
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      900
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      743
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76