WinCapitaan on saatu houkuteltua suosittelijoiksi arvostettuja kansalaisia. Kuopiossa mukana on ollut muun muassa erään vakuutusyhtiön myyntihenkilökuntaa.
http://yle.fi/poliisitv/raportit.php?sivu=raportti_capita
Miksi Kuopijon WC-vakuutusyhtiö
47
7146
Vastaukset
- että ette
Uskokkaan ja siksi listoja ei koskaan myöskään julkaista.:)
Mutta tässä vähän tuosta toimittajan logiikasta;
> Esimerkiksi rakennusyrittäjä on voinut sijoittaa vuosikaudet pimeästi tienaamansa rahat WinCapitaan. Kun hämäräraha on kiertänyt aikansa klubin ulkomaisilla tileillä, sen voi nostaa ikään kuin puhtaana käteen - sijoitustuottona. Tämä voi olla yksi selitys sille, miksi jäsenet ovat niin haluttomia tekemään rikosilmoituksia. Poliisille ei ole kiva selvittää kuulustelussa, mistä sijoitettu raha on peräisin.<
Voisi edes hieman miettiä, mitä suustaan päästää, jos on toimittajaksi ryhtynyt?
Sillä jokainen nyt osaa sormituntumallakin miettiä montako % esim. 15000-jäsenestä on toimittajan kuvaamia "yrittäjiä/rahanpesijöitä"?
Ja voi tästä päätellä, että tällä ei ole kuin pieni markinaalinen merkitys rikosilmoituksien vähyyteen. Että voi hyvää päivää!
Sitäpaitsi rikosilmoituksien tekijät ovat 99% jäseniä, jotka eivät vielä ole saaneet kotiutettua itseään omilleen.
Ja vielä, että tutkintapyyntöjä on suurinosa ja vain pieni osa on rikosilmoituksia.- 500.000 euroa
"Sitäpaitsi rikosilmoituksien tekijät ovat 99% jäseniä, jotka eivät vielä ole saaneet kotiutettua itseään omilleen. "
Mikä olisi ollut ohjeesi sille uudelle sijoittajalla, joka tuttavansa suosituksesta sijoitti 500.000 euroa klubiin? Vastaatko vain että malttia, malttia?
Otathan huomioon, että varsinkaan uudet jäsenet eivät tiedä klubin toiminnasta hölkäsenpöläystä. Eikä taida tietää vanhatkaan jäsenet. Hekään eivät voi olla varmoja, mistä raha on tullut. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää siltä, että rahat ovat tulleet uusilta jäseniltä.
Siis se helppo kysymys, mitä vastaat? - vastaajana
500.000 euroa kirjoitti:
"Sitäpaitsi rikosilmoituksien tekijät ovat 99% jäseniä, jotka eivät vielä ole saaneet kotiutettua itseään omilleen. "
Mikä olisi ollut ohjeesi sille uudelle sijoittajalla, joka tuttavansa suosituksesta sijoitti 500.000 euroa klubiin? Vastaatko vain että malttia, malttia?
Otathan huomioon, että varsinkaan uudet jäsenet eivät tiedä klubin toiminnasta hölkäsenpöläystä. Eikä taida tietää vanhatkaan jäsenet. Hekään eivät voi olla varmoja, mistä raha on tullut. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää siltä, että rahat ovat tulleet uusilta jäseniltä.
Siis se helppo kysymys, mitä vastaat?>Mikä olisi ollut ohjeesi sille uudelle sijoittajalla, joka tuttavansa suosituksesta sijoitti 500.000 euroa klubiin? Vastaatko vain että malttia, malttia?
Tuskin on tehnyt tuttavansa suosituksesta?
Itse olen toiminut niin, että olen kirjannut minimisummalla kaikki sponsoroimani jäsenet sisään ja kertonut, että tästä alkavat sitten itseopiskelut/opastus, mutta rahan lisääminen on oma päätöksenne ja monet ovat lisänneet paljonkin, kunhan ovat tutustuneet systeemiin.
Siis minä olen toitottanut malttia, jo heti sponsorointivaiheessa ja siksi meillä onkin keskenämme edelleen hyvät välit, jos ei vain jopa paremmat välit kuin ennen, koska tämä kaikki on
tavallaan lähentänyt meitä.
Toki kaikki uskomme myöskin, että säätiö jatkaa
toimintaa ja aikataulussa edetään eli 6-9kk kiinni ja sitten homma jatkuu, eli voi jatkua vaikka huomenna?
>Otathan huomioon, että varsinkaan uudet jäsenet eivät tiedä klubin toiminnasta hölkäsenpöläystä. Eikä taida tietää vanhatkaan jäsenet. Hekään eivät voi olla varmoja, mistä raha on tullut. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää siltä, että rahat ovat tulleet uusilta jäseniltä.
Monet vanhat jäsenet ovat nähneet kuinka Wincapita on käynyt valuuttakauppaa ja on treidannut itse peesaten ja tehden lähes yhtähyvää tulosta parhaimmat jopa kaksi vuotta.
Nyt tulokset ovat huomattavasti huonontuneet, vaikka treidauskokemus on kasvanut?
Mistäs arvelet moisen johtuvan?;)
Toki näistä täälä on aivan turha puhua, mutta tulipahan nyt sanottua. - helppoja
vastaajana kirjoitti:
>Mikä olisi ollut ohjeesi sille uudelle sijoittajalla, joka tuttavansa suosituksesta sijoitti 500.000 euroa klubiin? Vastaatko vain että malttia, malttia?
Tuskin on tehnyt tuttavansa suosituksesta?
Itse olen toiminut niin, että olen kirjannut minimisummalla kaikki sponsoroimani jäsenet sisään ja kertonut, että tästä alkavat sitten itseopiskelut/opastus, mutta rahan lisääminen on oma päätöksenne ja monet ovat lisänneet paljonkin, kunhan ovat tutustuneet systeemiin.
Siis minä olen toitottanut malttia, jo heti sponsorointivaiheessa ja siksi meillä onkin keskenämme edelleen hyvät välit, jos ei vain jopa paremmat välit kuin ennen, koska tämä kaikki on
tavallaan lähentänyt meitä.
Toki kaikki uskomme myöskin, että säätiö jatkaa
toimintaa ja aikataulussa edetään eli 6-9kk kiinni ja sitten homma jatkuu, eli voi jatkua vaikka huomenna?
>Otathan huomioon, että varsinkaan uudet jäsenet eivät tiedä klubin toiminnasta hölkäsenpöläystä. Eikä taida tietää vanhatkaan jäsenet. Hekään eivät voi olla varmoja, mistä raha on tullut. Tällä hetkellä kuitenkin näyttää siltä, että rahat ovat tulleet uusilta jäseniltä.
Monet vanhat jäsenet ovat nähneet kuinka Wincapita on käynyt valuuttakauppaa ja on treidannut itse peesaten ja tehden lähes yhtähyvää tulosta parhaimmat jopa kaksi vuotta.
Nyt tulokset ovat huomattavasti huonontuneet, vaikka treidauskokemus on kasvanut?
Mistäs arvelet moisen johtuvan?;)
Toki näistä täälä on aivan turha puhua, mutta tulipahan nyt sanottua.Muutama kaveri on sijoittanut median mukaan puoli miljoonaa. Vaikea on tuolla summalla olla tekemättä rikosilmoitusta. Luultavasti ovat lähteneet sijoitusmielessä, ei siinä mielessä että tulevat kusetetuiksi. Yritys voi mennä vaikka konkurssiin, jolloin on aihetta epäillä konkurssirikosta. Tai sitten ei ole rikosta. Klubi pisti sivut kiinni ja on syytä epäillä jotakin rikosta. Rahat ovat kateissa ja uusilla jäsenillä on vain juuri sinun sanomasi viesti, että homma jatkuu, vastaan koko media ja KRP. Kumpaako uutena jäsenenä uskoisit?
Sinä uskot että homma jatkuu, hyvä niin. Et kuitenkaan tunne johtoa, olet kuullut siitä vain huhuja. Uusi jäsen on kuullut myös johdosta pelkkiä huhuja, tosin vähemmän kuin sinä.
KRP ei ole löytänyt merkkejä treidauksesta. Mistä sinä arvelet sen johtuvan? Jos vanhat jäsenet ovatkin treidanneet ohjeiden mukaan, niin se ei tarkoita sitä että klubi on käynyt. Tuloksetkin ovat pelkkiä huhuja.
Minä toivon todellakin, että homma on rehellisellä pohjalla. Enemmän hyvinvointia se loisi kuin tämä nykyinen tilanne. - vastalijana
helppoja kirjoitti:
Muutama kaveri on sijoittanut median mukaan puoli miljoonaa. Vaikea on tuolla summalla olla tekemättä rikosilmoitusta. Luultavasti ovat lähteneet sijoitusmielessä, ei siinä mielessä että tulevat kusetetuiksi. Yritys voi mennä vaikka konkurssiin, jolloin on aihetta epäillä konkurssirikosta. Tai sitten ei ole rikosta. Klubi pisti sivut kiinni ja on syytä epäillä jotakin rikosta. Rahat ovat kateissa ja uusilla jäsenillä on vain juuri sinun sanomasi viesti, että homma jatkuu, vastaan koko media ja KRP. Kumpaako uutena jäsenenä uskoisit?
Sinä uskot että homma jatkuu, hyvä niin. Et kuitenkaan tunne johtoa, olet kuullut siitä vain huhuja. Uusi jäsen on kuullut myös johdosta pelkkiä huhuja, tosin vähemmän kuin sinä.
KRP ei ole löytänyt merkkejä treidauksesta. Mistä sinä arvelet sen johtuvan? Jos vanhat jäsenet ovatkin treidanneet ohjeiden mukaan, niin se ei tarkoita sitä että klubi on käynyt. Tuloksetkin ovat pelkkiä huhuja.
Minä toivon todellakin, että homma on rehellisellä pohjalla. Enemmän hyvinvointia se loisi kuin tämä nykyinen tilanne.>vastaan koko media ja KRP. Kumpaako uutena jäsenenä uskoisit?
No kumpaako uskoivat, kun median ja Krp:n ensimmäisen mylläkän jälkeen sivut aukesivat 10pv. niin tuli n.4000-jäsentä lisää ja ainakin itseni kautta suorastaan yrittivät rukoilla, että pääsevät mukaan, mutta en silloin enään huolinut varsinkin kun olivat aiemmin haukkuneet minut tyhmäksi, kuin olin lähtenyt mukaan huijaukseen.
>KRP ei ole löytänyt merkkejä treidauksesta. Mistä sinä arvelet sen johtuvan? <
"Tutkinnallisista syisistä"! Heillä on materiaalia
treidauksesta farmariautollinen.;)
>>Jos vanhat jäsenet ovatkin treidanneet ohjeiden mukaan, niin se ei tarkoita sitä että klubi on käynyt. Tuloksetkin ovat pelkkiä huhuja. <
Siis ovat kehitelleet signaalijärjestelmän jolla
tehdään valtavia voittoja, mutta eivät halua itse
käyttää sitä???? Ei IHAN mene läpi mulle.;)
Tuloksista kts. edellinen vastaus - enää toiveet
helppoja kirjoitti:
Muutama kaveri on sijoittanut median mukaan puoli miljoonaa. Vaikea on tuolla summalla olla tekemättä rikosilmoitusta. Luultavasti ovat lähteneet sijoitusmielessä, ei siinä mielessä että tulevat kusetetuiksi. Yritys voi mennä vaikka konkurssiin, jolloin on aihetta epäillä konkurssirikosta. Tai sitten ei ole rikosta. Klubi pisti sivut kiinni ja on syytä epäillä jotakin rikosta. Rahat ovat kateissa ja uusilla jäsenillä on vain juuri sinun sanomasi viesti, että homma jatkuu, vastaan koko media ja KRP. Kumpaako uutena jäsenenä uskoisit?
Minä toivon todellakin, että homma on rehellisellä pohjalla. Enemmän hyvinvointia se loisi kuin tämä nykyinen tilanne.auta.
Tiedoksi kaikille jäsenille:
Homma oli 100% varmasti huijaus ja Hannu on sen iteskin tunnustanut. Myös Ripa ja Timppa ovat tietoisia tästä Hannun tunnustuksesta. Ja moni muukin on sen nähnyt, myös KRP. Myös rahaliikenne MB:stä eteen päin on selvitetty ja se ei koskaan ole päätynyt forex-alustoille. Ei miltään osin. Myöskään forex-alusoilta ei ole tileille tullut mitään. Huomaattehan, että WTC-iskujen jälkeen kaikki pankit ovat erittäin yhteistyöhaluisia. Myös ne Sveitsiläiset, vaikka toista yritättekin väittää. Kaikki nostetut "voitot" on pystytty kevyesti maksamaan sisään tulleesta rahasta. Sen näkee selkeästi pankkien toimittamista yhteenvedoista.
Homma ei tule koskaan jatkumaan. Klubilla ei ole enää minkäänlaista varallisuutta vaan tilit on tyystin tyhjennetty.
Moni sponsori on jo joutunut katkerasti toteamaan tulleensa törkeästi hyväksikäytetyksi Hannun tanholta. Varallisuutta on takavarikoitu.
Ensimmäiset oikeudenkäynnit alkavat tämän vuoden puolella ja huomaa, jos oman linjasi sponsorit ovat syytettyinä jo tässä alkuvaiheessa, ei omaa vahingonkorvausvaadetta pystytä enää sen jälkeen ajamaan valtion toimesta. Siksi kannatta todellakin kiirehtiä niiden rikosilmoitusten kanssa. Myös niiden jotka ovat voitolla, koska voitot tullaan tuomitsemaan valtiolle. Korvausta alkuperäisestä sijoituksestasi ja alemmille jäsenille maksamaan jouduttavista rahoista voit hakea vain itsesi yläpuolelta. Joten miksi jättää käyttämättä valtion ilmainen oikeusapu tässä tilanteessa. - valehtelee?
vastalijana kirjoitti:
>vastaan koko media ja KRP. Kumpaako uutena jäsenenä uskoisit?
No kumpaako uskoivat, kun median ja Krp:n ensimmäisen mylläkän jälkeen sivut aukesivat 10pv. niin tuli n.4000-jäsentä lisää ja ainakin itseni kautta suorastaan yrittivät rukoilla, että pääsevät mukaan, mutta en silloin enään huolinut varsinkin kun olivat aiemmin haukkuneet minut tyhmäksi, kuin olin lähtenyt mukaan huijaukseen.
>KRP ei ole löytänyt merkkejä treidauksesta. Mistä sinä arvelet sen johtuvan? <
"Tutkinnallisista syisistä"! Heillä on materiaalia
treidauksesta farmariautollinen.;)
>>Jos vanhat jäsenet ovatkin treidanneet ohjeiden mukaan, niin se ei tarkoita sitä että klubi on käynyt. Tuloksetkin ovat pelkkiä huhuja. <
Siis ovat kehitelleet signaalijärjestelmän jolla
tehdään valtavia voittoja, mutta eivät halua itse
käyttää sitä???? Ei IHAN mene läpi mulle.;)
Tuloksista kts. edellinen vastausTutkinnallista syistä kertovat, että valuuttakauppaa ei ole käyty vaikka todisteita on farmariautollinen.
Väitätkö, että KRP suomeksi sanottuna valehtelee? - Dirikka
Kirjoittaja pyrkii ilmeisesti olemaan jollain tavalla "hauska", mutta muutamiin kohtiin on tuossakin höpötyksessä syytä puuttua.
Mitä tulee kirjoittajan kritiikkiin toimittajan esityksestä rakennusyrittäjien kikkailuista, voitaneen todeta, ettei kyseisen toimittajan tekstissä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Rakennusyrittäjäthän ovat iät ja ajat keksineet keinoja kiertää veroja ja WinCapitan kaltaiset viritelmät ovat suorastaan kuin rahanpesuun ja veronkiertoon suunniteltuja.
Kuittikauppojen lisäksi kuutamokeikat työllistävät poliisia hyvin paljon, koska valtaosa rakennusyrittäjistä on valmiina tekemään hommat pimeänä.
Aamulehti 23.9.2008
"Aamulehden selvityksessä paljastuneet rakennusyritykset ovat valmiita rikolliseen toimintaan jopa yli 10 000 euron urakoissa. Tutkitusta kolmestakymmenestä yrityksestä vain yksitoista olisi tehnyt työnsä rehellisin keinoin."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/106255.shtml
YLEn jutussa esiintyvän KRP:n rikostarkastaja Markku Ranta-Ahon lisäksi myös Wincapita-jutun tutkintaa johtava KRP:n rikoskomisario Seppo Rautava on todennut, että pelihullujen lisäksi WinCapitaan sijoittaneissa on rikollisia ja rahaongelmaisia. Jonkin verran on sijoitettu rahanpesumielessa ja mukana on myös ylivelkaantuneita, jotka eivät voi pitää rahojaan pankissa ulosoton takia.
Näiden rikollisessa tarkoituksessa sijoittaneiden prosentuaalinen määrä jäsenistöstä ei itsessään ole läheskään niin kiinnostava, kuin rahanpesumielessä sijoitetun rahan prosentuaalinen osuus koko WinCapita-potista.
No, ainakin viimeinen lause kirjoittajan tekstissä on vitsi, joskaan ei kovin hauska:
"Ja vielä, että tutkintapyyntöjä on suurinosa ja vain pieni osa on rikosilmoituksia."
Mistähän tämä henkilö nimim. "että ette" osaa kertoa suhdeluvun tutkintapyyntöjen ja rikosilmoitusten välillä? Kirjoittajalle tulee tietenkin KRP:ltä tekstiviestinä puhelimeen ilmoitus siitä, onko kukin kuulusteltu WinCapita-sijoittaja tehnyt rikosilmoituksen vai tutkintapyynnön? Tai sitten ei, eli turha jaella täälläkään täysin hatusta vedettyjä letkautuksia tietona.
Mikä taas on tietoa, on esimerkiksi KRP:n rikostarkastaja Maria Vuorivirta-Heikkisen kommentti, että rikosilmoituksen ja vahingonkorvausvaatimuksen tekeminen on ainoa keino saada menettämänsä raha takaisin tässä oikeudenkäsittelyssä. Jos rahansa menettänyt ei tee rikosilmoitusta vahingonkorvausvaatimuksineen nyt esitutkinnan aikana, kukaan ei niitä rahoja tule tarjoamaan oikeuden päätöksen jälkeenkään. Jos asianomaista alkaa rahojen takaisinsaaminen kiinnostamaan vasta tämän käsittelyn jälkeen, hänen on itse aloitettava uusi oikeusprosessi.
-Dirikka - sitähän sinä
enää toiveet kirjoitti:
auta.
Homma oli 100% varmasti huijaus ja Hannu on sen iteskin tunnustanut. Myös Ripa ja Timppa ovat tietoisia tästä Hannun tunnustuksesta. Ja moni muukin on sen nähnyt, myös KRP. Myös rahaliikenne MB:stä eteen päin on selvitetty ja se ei koskaan ole päätynyt forex-alustoille. Ei miltään osin. Myöskään forex-alusoilta ei ole tileille tullut mitään. Huomaattehan, että WTC-iskujen jälkeen kaikki pankit ovat erittäin yhteistyöhaluisia. Myös ne Sveitsiläiset, vaikka toista yritättekin väittää. Kaikki nostetut "voitot" on pystytty kevyesti maksamaan sisään tulleesta rahasta. Sen näkee selkeästi pankkien toimittamista yhteenvedoista.
Homma ei tule koskaan jatkumaan. Klubilla ei ole enää minkäänlaista varallisuutta vaan tilit on tyystin tyhjennetty.
Moni sponsori on jo joutunut katkerasti toteamaan tulleensa törkeästi hyväksikäytetyksi Hannun tanholta. Varallisuutta on takavarikoitu.
Ensimmäiset oikeudenkäynnit alkavat tämän vuoden puolella ja huomaa, jos oman linjasi sponsorit ovat syytettyinä jo tässä alkuvaiheessa, ei omaa vahingonkorvausvaadetta pystytä enää sen jälkeen ajamaan valtion toimesta. Siksi kannatta todellakin kiirehtiä niiden rikosilmoitusten kanssa. Myös niiden jotka ovat voitolla, koska voitot tullaan tuomitsemaan valtiolle. Korvausta alkuperäisestä sijoituksestasi ja alemmille jäsenille maksamaan jouduttavista rahoista voit hakea vain itsesi yläpuolelta. Joten miksi jättää käyttämättä valtion ilmainen oikeusapu tässä tilanteessa.Et tietenkään kerro.;)
Mutta minäpä kerro totuuden, joka on tullut suoraan Timolta tuntemalleni jäsenelle, eli hän EI KOSKAAN ole kuullut, että Hannu olisi kertonut Wincapitan olevan huijausta.(kumoaa väittämäsi)
Ristoonkin on yritetty yhteyttä, mutta ei ole vielä saatu.
>>Homma ei tule koskaan jatkumaan. Klubilla ei ole enää minkäänlaista varallisuutta vaan tilit on tyystin tyhjennetty.
Tämäkin tietosi perustuu tietämättömyyteen, kun taasen minun jäsenen tietoni kertovat, että palaaminen ei ole edes kaukana.(palataanpa tähän väittämääsi jonkun ajan kuluttua);)
>Moni sponsori on jo joutunut katkerasti toteamaan tulleensa törkeästi hyväksikäytetyksi Hannun tanholta. Varallisuutta on takavarikoitu.
Oikeimmin sanottuna varallisuutta on jäädytetty n.0,1% jäsenistä ja monet jäädytykset tulevat palautumaan aiheettomina, mutta varmaan eräissä tapauksissa on myös tapahtunut ihan oikeaa syyllistymistä rikolliseen toimintaan.
>Ensimmäiset oikeudenkäynnit alkavat tämän vuoden puolella ja huomaa, jos oman linjasi sponsorit ovat syytettyinä jo tässä alkuvaiheessa, ei omaa vahingonkorvausvaadetta pystytä enää sen jälkeen ajamaan valtion toimesta. Siksi kannatta todellakin kiirehtiä niiden rikosilmoitusten kanssa. Myös niiden jotka ovat voitolla, koska voitot tullaan tuomitsemaan valtiolle. Korvausta alkuperäisestä sijoituksestasi ja alemmille jäsenille maksamaan jouduttavista rahoista voit hakea vain itsesi yläpuolelta. Joten miksi jättää käyttämättä valtion ilmainen oikeusapu tässä tilanteessa.
No eipä koske minua tuo hätäily ja kovin harvoja muitakaan, jotka ovat tuon 0,1% sponsoroimia.
Eräillä tuo suhteellisuuden tajua säätelevät geenit tuntuvat olevan rappeutuneet? - tuubaa
sitähän sinä kirjoitti:
Et tietenkään kerro.;)
Mutta minäpä kerro totuuden, joka on tullut suoraan Timolta tuntemalleni jäsenelle, eli hän EI KOSKAAN ole kuullut, että Hannu olisi kertonut Wincapitan olevan huijausta.(kumoaa väittämäsi)
>>Homma ei tule koskaan jatkumaan. Klubilla ei ole enää minkäänlaista varallisuutta vaan tilit on tyystin tyhjennetty.
Tämäkin tietosi perustuu tietämättömyyteen, kun taasen minun jäsenen tietoni kertovat, että palaaminen ei ole edes kaukana.(palataanpa tähän väittämääsi jonkun ajan kuluttua);)
>Moni sponsori on jo joutunut katkerasti toteamaan tulleensa törkeästi hyväksikäytetyksi Hannun tanholta. Varallisuutta on takavarikoitu.
Oikeimmin sanottuna varallisuutta on jäädytetty n.0,1% jäsenistä ja monet jäädytykset tulevat palautumaan aiheettomina, mutta varmaan eräissä tapauksissa on myös tapahtunut ihan oikeaa syyllistymistä rikolliseen toimintaan.
>Ensimmäiset oikeudenkäynnit alkavat tämän vuoden puolella ja huomaa, jos oman linjasi sponsorit ovat syytettyinä jo tässä alkuvaiheessa, ei omaa vahingonkorvausvaadetta pystytä enää sen jälkeen ajamaan valtion toimesta. Siksi kannatta todellakin kiirehtiä niiden rikosilmoitusten kanssa. Myös niiden jotka ovat voitolla, koska voitot tullaan tuomitsemaan valtiolle. Korvausta alkuperäisestä sijoituksestasi ja alemmille jäsenille maksamaan jouduttavista rahoista voit hakea vain itsesi yläpuolelta. Joten miksi jättää käyttämättä valtion ilmainen oikeusapu tässä tilanteessa.
No eipä koske minua tuo hätäily ja kovin harvoja muitakaan, jotka ovat tuon 0,1% sponsoroimia.
Eräillä tuo suhteellisuuden tajua säätelevät geenit tuntuvat olevan rappeutuneet?tunnut työntävän. Tuo Hannun viesti on todellakin olemassa ja joutunut sattuneesta syystä myös KRP:n haltuun.
Tuon klubin varallisuuden haihtumisen tiedän syistä, joita valitettavasti ammatillisista syistä en voi paljastaa. Samoin nuo pankkien toimittamat asiakirjat rahan siirroista ovat paikkaansapitäviä.
Homman laittomuudesta todellakin on 100% todisteet ja ensimmäisten oikeudenkäyntien yhteydessä niistä tulee osittain julkisia.
Todellakin alkaa olla viimeiset hetket lähteä poliiisin puheille. Myös sponsoreiden etu on se että heitä koskevat vahingonkorvausoikeudenkäynnit käydään samalla. Silloin he pystyvät vähentämään sponsoroiduille maksamansa korvaukset niistä valtiolle maksettavista. Erillisissä oikeudenkäynneissä valtiolle menisi kaikki ja lisäksi vielä korvaukset sponsoroiduille.
Siis herää pahvi. Eräillä tuo älykkyyttä säätelevät geenit tuntuvat rappeutuneet pahasti. - syistä
tuubaa kirjoitti:
tunnut työntävän. Tuo Hannun viesti on todellakin olemassa ja joutunut sattuneesta syystä myös KRP:n haltuun.
Tuon klubin varallisuuden haihtumisen tiedän syistä, joita valitettavasti ammatillisista syistä en voi paljastaa. Samoin nuo pankkien toimittamat asiakirjat rahan siirroista ovat paikkaansapitäviä.
Homman laittomuudesta todellakin on 100% todisteet ja ensimmäisten oikeudenkäyntien yhteydessä niistä tulee osittain julkisia.
Todellakin alkaa olla viimeiset hetket lähteä poliiisin puheille. Myös sponsoreiden etu on se että heitä koskevat vahingonkorvausoikeudenkäynnit käydään samalla. Silloin he pystyvät vähentämään sponsoroiduille maksamansa korvaukset niistä valtiolle maksettavista. Erillisissä oikeudenkäynneissä valtiolle menisi kaikki ja lisäksi vielä korvaukset sponsoroiduille.
Siis herää pahvi. Eräillä tuo älykkyyttä säätelevät geenit tuntuvat rappeutuneet pahasti."Tuo Hannun viesti on todellakin olemassa ja joutunut sattuneesta syystä myös KRP:n haltuun."
Ja sinua pitäisi uskoa asiassa. Aika moni vannoo, että tuo samainen viesti ei ole Hannun ja toisekseen viesti on tuubaa. Ammatillisista syistä en voi paljastaa enempää, koska samalla paljastuisi muutakin oleellista. - he voivat
valehtelee? kirjoitti:
Tutkinnallista syistä kertovat, että valuuttakauppaa ei ole käyty vaikka todisteita on farmariautollinen.
Väitätkö, että KRP suomeksi sanottuna valehtelee?Valehdella tutkinnallisista syistä ja siitähän ei ole esimerkeistä pulaa muissakaan tapauksissa.
He nimittäin itsekin ovat kertoneet, että esitutkinnan aikana heillä on mahdollista valehdella "tutkinnallisista syistä" ja tämä tulee sinullekin selviämään jatkossa aivan varmasti. - toinen meistä
syistä kirjoitti:
"Tuo Hannun viesti on todellakin olemassa ja joutunut sattuneesta syystä myös KRP:n haltuun."
Ja sinua pitäisi uskoa asiassa. Aika moni vannoo, että tuo samainen viesti ei ole Hannun ja toisekseen viesti on tuubaa. Ammatillisista syistä en voi paljastaa enempää, koska samalla paljastuisi muutakin oleellista.tietää 100% tuon viestin olevan olemassa ja myös sen sisällön ja toinen heittää täyttä tuubaa. Ja se tuuban soittaja olet sinä. Tulet sen vielä huomaamaan. Kuten monet teistä on huomanneet monen aikaisemmankin ennustukseni toteutuneen 100% tarkasti. Mm. eräs jäsen, joka pitkään vakuutti homman jatkuvat on jo alistunut kohtaloonsa. No vakuustakavarikoidulla kesämökillä saunominen ei ole samaa kuin omalla. Mutta varoitin häntä ennakkoon. Ja hän tietää sen.
- Totuus voittaa!
tuubaa kirjoitti:
tunnut työntävän. Tuo Hannun viesti on todellakin olemassa ja joutunut sattuneesta syystä myös KRP:n haltuun.
Siis herää pahvi. Eräillä tuo älykkyyttä säätelevät geenit tuntuvat rappeutuneet pahasti.>>uskomatonta
tuubaa 23.9.2008 klo 13.57
Ei pidä paikkaansa ja tuolla "tunnustusasiakirjalla" ei ole mitään tekemistä Hannun kanssa ja jos KRP niin väittäisi, niin se valehtelisi, mutta ei edes väitä sellaista, vaan sen mielikuvan luominen on annettu HS.lle yms.
Tuo ns. "tunnustusasiakirja" on erään jäsenen muutamalle jäsenelle lähettämä sähköposti, joka joutui erään pidätyksen yhteydessä KRP:n haltuun.
Tämä sähköposti on lähetetty Thaimaasta heti sen jälkeen kun sivut sulkeutuivat ja siinä
kylläkin todetaan, että se oli siinä sitten ja huijausta?
Paradoksaalista tässäkin kuitenkin on, että kaveri selvittyään uskoo kuitenkin edelleen capitan paluuseen. - syistä taas
toinen meistä kirjoitti:
tietää 100% tuon viestin olevan olemassa ja myös sen sisällön ja toinen heittää täyttä tuubaa. Ja se tuuban soittaja olet sinä. Tulet sen vielä huomaamaan. Kuten monet teistä on huomanneet monen aikaisemmankin ennustukseni toteutuneen 100% tarkasti. Mm. eräs jäsen, joka pitkään vakuutti homman jatkuvat on jo alistunut kohtaloonsa. No vakuustakavarikoidulla kesämökillä saunominen ei ole samaa kuin omalla. Mutta varoitin häntä ennakkoon. Ja hän tietää sen.
"Kuten monet teistä on huomanneet monen aikaisemmankin ennustukseni toteutuneen 100% tarkasti."
Sinä olet pelkkä nimetön irtonikki. Kuulostat paksu-Jussilta tai muulta höpöltä, mutta irtonikkinä pysyt. Kukaan ei tiedä ennustuksistasi, nimim. "toinen meistä", mitään. En ole aiemmin tekstejäsi lukenut.
Tuo kuvaamasi viesti on monella jäsenellä tiedossa ja se on tuubaa. Ammatillisista syistä en voi paljastaa enempää. - sponssi
tuubaa kirjoitti:
Siis herää pahvi. Eräillä tuo älykkyyttä säätelevät geenit tuntuvat rappeutuneet pahasti.olipa asiallista tietoa. Sponssatut kyllä uhkailevat poliisin puheille menoa, muut odottelevat kuulemma, kun voivat 5 vuotta vetukttaa ja sitten hakea korvauksia minulta. Ja valtiolle menee varmaan kaikki nostamani. Täytynee patistaa heitä poliisin juttusille, niin ei tarvitse kahteen kertaan maksaa. Sillä niinhän tässä kävi, että kusetus oli. Oma sponssini oli samaa mieltä. Hänen etunsa on että teen itsekin ilmoituksen. vielä tänään.
- kyseinen viesti
Totuus voittaa! kirjoitti:
>>uskomatonta
tuubaa 23.9.2008 klo 13.57
Ei pidä paikkaansa ja tuolla "tunnustusasiakirjalla" ei ole mitään tekemistä Hannun kanssa ja jos KRP niin väittäisi, niin se valehtelisi, mutta ei edes väitä sellaista, vaan sen mielikuvan luominen on annettu HS.lle yms.
Tuo ns. "tunnustusasiakirja" on erään jäsenen muutamalle jäsenelle lähettämä sähköposti, joka joutui erään pidätyksen yhteydessä KRP:n haltuun.
Tämä sähköposti on lähetetty Thaimaasta heti sen jälkeen kun sivut sulkeutuivat ja siinä
kylläkin todetaan, että se oli siinä sitten ja huijausta?
Paradoksaalista tässäkin kuitenkin on, että kaveri selvittyään uskoo kuitenkin edelleen capitan paluuseen.ei ole se josta KRP kertoi. Vaan aivan toinen, ja ulkomailta KRP:n haltuun joutunut.
- Pointin opastaja
Dirikka kirjoitti:
Kirjoittaja pyrkii ilmeisesti olemaan jollain tavalla "hauska", mutta muutamiin kohtiin on tuossakin höpötyksessä syytä puuttua.
Mitä tulee kirjoittajan kritiikkiin toimittajan esityksestä rakennusyrittäjien kikkailuista, voitaneen todeta, ettei kyseisen toimittajan tekstissä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Rakennusyrittäjäthän ovat iät ja ajat keksineet keinoja kiertää veroja ja WinCapitan kaltaiset viritelmät ovat suorastaan kuin rahanpesuun ja veronkiertoon suunniteltuja.
Kuittikauppojen lisäksi kuutamokeikat työllistävät poliisia hyvin paljon, koska valtaosa rakennusyrittäjistä on valmiina tekemään hommat pimeänä.
Aamulehti 23.9.2008
"Aamulehden selvityksessä paljastuneet rakennusyritykset ovat valmiita rikolliseen toimintaan jopa yli 10 000 euron urakoissa. Tutkitusta kolmestakymmenestä yrityksestä vain yksitoista olisi tehnyt työnsä rehellisin keinoin."
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/106255.shtml
YLEn jutussa esiintyvän KRP:n rikostarkastaja Markku Ranta-Ahon lisäksi myös Wincapita-jutun tutkintaa johtava KRP:n rikoskomisario Seppo Rautava on todennut, että pelihullujen lisäksi WinCapitaan sijoittaneissa on rikollisia ja rahaongelmaisia. Jonkin verran on sijoitettu rahanpesumielessa ja mukana on myös ylivelkaantuneita, jotka eivät voi pitää rahojaan pankissa ulosoton takia.
Näiden rikollisessa tarkoituksessa sijoittaneiden prosentuaalinen määrä jäsenistöstä ei itsessään ole läheskään niin kiinnostava, kuin rahanpesumielessä sijoitetun rahan prosentuaalinen osuus koko WinCapita-potista.
No, ainakin viimeinen lause kirjoittajan tekstissä on vitsi, joskaan ei kovin hauska:
"Ja vielä, että tutkintapyyntöjä on suurinosa ja vain pieni osa on rikosilmoituksia."
Mistähän tämä henkilö nimim. "että ette" osaa kertoa suhdeluvun tutkintapyyntöjen ja rikosilmoitusten välillä? Kirjoittajalle tulee tietenkin KRP:ltä tekstiviestinä puhelimeen ilmoitus siitä, onko kukin kuulusteltu WinCapita-sijoittaja tehnyt rikosilmoituksen vai tutkintapyynnön? Tai sitten ei, eli turha jaella täälläkään täysin hatusta vedettyjä letkautuksia tietona.
Mikä taas on tietoa, on esimerkiksi KRP:n rikostarkastaja Maria Vuorivirta-Heikkisen kommentti, että rikosilmoituksen ja vahingonkorvausvaatimuksen tekeminen on ainoa keino saada menettämänsä raha takaisin tässä oikeudenkäsittelyssä. Jos rahansa menettänyt ei tee rikosilmoitusta vahingonkorvausvaatimuksineen nyt esitutkinnan aikana, kukaan ei niitä rahoja tule tarjoamaan oikeuden päätöksen jälkeenkään. Jos asianomaista alkaa rahojen takaisinsaaminen kiinnostamaan vasta tämän käsittelyn jälkeen, hänen on itse aloitettava uusi oikeusprosessi.
-Dirikka>Mitä tulee kirjoittajan kritiikkiin toimittajan esityksestä rakennusyrittäjien kikkailuista, voitaneen todeta, ettei kyseisen toimittajan tekstissä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Rakennusyrittäjäthän ovat iät ja ajat keksineet keinoja kiertää veroja ja WinCapitan kaltaiset viritelmät ovat suorastaan kuin rahanpesuun ja veronkiertoon suunniteltuja.
HÖH?
Vaikka kaikki capitassa jäsenenä olevat rakennusyrittäjät olisivat huijanneet, niin niiden määrä on n. 0,1-0,9% koko jäsenmäärästä.
Tajusitkohan vieläkään?;)
Mitä sitten tulee tuohon lopun turhaan löpinään jäsenten profiilista, niin tutkija Melander sanoi
asian suoraan, mihin voin yhtyä kokemukseni mukaankin;
" Wincapitan jäsenet ovat leikkaus kaikista yhteiskuntaluokista ja keskimäärin asiansa hyvin hoitaneita ihmisiä".
Että näillä mennään sinun mussutuksista huolimatta!;)
Sitten minä tiedän, koska tämä on meille kerrottu,että n. kk sitten rikosilmoituksia oli 153 ja loput olivat tutkintapyyntöjä.:)
Ehkä nämä sinullekin joskus selviävät? - ulkomailla
kyseinen viesti kirjoitti:
ei ole se josta KRP kertoi. Vaan aivan toinen, ja ulkomailta KRP:n haltuun joutunut.
vaikka sinne kestää lentää n. 9h? :)
- sen verran
ulkomailla kirjoitti:
vaikka sinne kestää lentää n. 9h? :)
että ulkomaisilta viranomaisilta tuli tuo viesti erään tapahtuman seurauksena. Aikanaan varmaan sekin selviää sinulle.
- PitkähköJussi
syistä taas kirjoitti:
"Kuten monet teistä on huomanneet monen aikaisemmankin ennustukseni toteutuneen 100% tarkasti."
Sinä olet pelkkä nimetön irtonikki. Kuulostat paksu-Jussilta tai muulta höpöltä, mutta irtonikkinä pysyt. Kukaan ei tiedä ennustuksistasi, nimim. "toinen meistä", mitään. En ole aiemmin tekstejäsi lukenut.
Tuo kuvaamasi viesti on monella jäsenellä tiedossa ja se on tuubaa. Ammatillisista syistä en voi paljastaa enempää.Pitkä-Jussi oli kiinnostunut vain veroista, ei hän ole enää ollut palstalla puoleen vuoteen.
- Dirikka
Pointin opastaja kirjoitti:
>Mitä tulee kirjoittajan kritiikkiin toimittajan esityksestä rakennusyrittäjien kikkailuista, voitaneen todeta, ettei kyseisen toimittajan tekstissä ole mitään uutta tai ihmeellistä. Rakennusyrittäjäthän ovat iät ja ajat keksineet keinoja kiertää veroja ja WinCapitan kaltaiset viritelmät ovat suorastaan kuin rahanpesuun ja veronkiertoon suunniteltuja.
HÖH?
Vaikka kaikki capitassa jäsenenä olevat rakennusyrittäjät olisivat huijanneet, niin niiden määrä on n. 0,1-0,9% koko jäsenmäärästä.
Tajusitkohan vieläkään?;)
Mitä sitten tulee tuohon lopun turhaan löpinään jäsenten profiilista, niin tutkija Melander sanoi
asian suoraan, mihin voin yhtyä kokemukseni mukaankin;
" Wincapitan jäsenet ovat leikkaus kaikista yhteiskuntaluokista ja keskimäärin asiansa hyvin hoitaneita ihmisiä".
Että näillä mennään sinun mussutuksista huolimatta!;)
Sitten minä tiedän, koska tämä on meille kerrottu,että n. kk sitten rikosilmoituksia oli 153 ja loput olivat tutkintapyyntöjä.:)
Ehkä nämä sinullekin joskus selviävät?Olet trolli. Ja vieläpä ilmeisesti teini-ikäinen tyttö, ainakin hymiöiden käyttömäärästä tulkittuna.
Edellä en yrittänyt tehdä yleistystä, että kaikki WinCapitaan "sijoittaneet" olisivat mukana rikollisessa tarkoituksessa. Itse WC-peli mahdollistaa sen kyllä. Siksi peräänkuulutinkin tietoa siitä, mikä on suhdeluku välillä "vilpittömässä mielessä tehdyt sijoitukset" kontra "rahanpesutarkoituksessa tehdyt siirrot". Siis euroissa mitattuna.
Lainaus:
"Sitten minä tiedän, koska tämä on meille kerrottu,että n. kk sitten rikosilmoituksia oli 153 ja loput olivat tutkintapyyntöjä.:)"
Mistähän hevosmiesten tietotoimistosta tämä luku mahtaa olla peräisin?
-Dirikka - satuja
sen verran kirjoitti:
että ulkomaisilta viranomaisilta tuli tuo viesti erään tapahtuman seurauksena. Aikanaan varmaan sekin selviää sinulle.
Nimittäin KRP ei ainakaan anna mitään lisätietoja
asiasta ja se on testattu monenkin tahon kautta.
Meillä taasen on tietoa mikä paperi heille on joutunut, koska tunnemme kohteena olevat jäsenet.
Ja se kiertää erijäsenten sähköposteissa parhaillaan.
Eikö sinulle pienenä opetettu, että ei saa valehdella? ;) - on yhteyksiä
satuja kirjoitti:
Nimittäin KRP ei ainakaan anna mitään lisätietoja
asiasta ja se on testattu monenkin tahon kautta.
Meillä taasen on tietoa mikä paperi heille on joutunut, koska tunnemme kohteena olevat jäsenet.
Ja se kiertää erijäsenten sähköposteissa parhaillaan.
Eikö sinulle pienenä opetettu, että ei saa valehdella? ;)niihin ulkomaisiin viranomaisiin. Ja toisilla taas ei.
- Iso-Jussi_itse
PitkähköJussi kirjoitti:
Pitkä-Jussi oli kiinnostunut vain veroista, ei hän ole enää ollut palstalla puoleen vuoteen.
nimimerkillä tulla kommentoimaan, muuten kyllä. Niin paljon on tullut lisätietoa tuosta kusetuksesta että huh huh. Ihmetellä vaan täytyy, miksi koulutuksen saaneet ja ehkä älykkäätkin ihmiset eivät heti tajunneet kysymyksesse ollen pelkka kusetus. Sitähän se 100% varmuudella oli. Ja lopulta se tulee selviämään kaikille. Muistakaa käydä poliisin juttusilla niin jäsenet kuin sponsoritkin. Helpottaa tulevaa asemaanne huomattavasti.
- oli arveltavissa
Iso-Jussi_itse kirjoitti:
nimimerkillä tulla kommentoimaan, muuten kyllä. Niin paljon on tullut lisätietoa tuosta kusetuksesta että huh huh. Ihmetellä vaan täytyy, miksi koulutuksen saaneet ja ehkä älykkäätkin ihmiset eivät heti tajunneet kysymyksesse ollen pelkka kusetus. Sitähän se 100% varmuudella oli. Ja lopulta se tulee selviämään kaikille. Muistakaa käydä poliisin juttusilla niin jäsenet kuin sponsoritkin. Helpottaa tulevaa asemaanne huomattavasti.
Nyt sentään olet omalla nikilläsi täällä.
Edelleenkään se ei muuta sitä tilannetta, että et tiedä asiasta enempää kuin kukaan muukaan. Tai jos tietäisitkin, niin tietäisit sen virkasi puolesta, etkä sitä voisi kommentoida. Tästä kaikesta seuraa umpikuja myöskin uskottavuudellesi tai virallesi. Olet edelleenkin kuka tahansa "meistä".
Mitenkäs veroasiat, onko se ollut tapetilla?
Tuohon Huh Huh-hommaan. Eikö olekin melko helppoa olla jälkiviisas, käy tässä miten tahansa. - Iso-Jussi_itse
oli arveltavissa kirjoitti:
Nyt sentään olet omalla nikilläsi täällä.
Edelleenkään se ei muuta sitä tilannetta, että et tiedä asiasta enempää kuin kukaan muukaan. Tai jos tietäisitkin, niin tietäisit sen virkasi puolesta, etkä sitä voisi kommentoida. Tästä kaikesta seuraa umpikuja myöskin uskottavuudellesi tai virallesi. Olet edelleenkin kuka tahansa "meistä".
Mitenkäs veroasiat, onko se ollut tapetilla?
Tuohon Huh Huh-hommaan. Eikö olekin melko helppoa olla jälkiviisas, käy tässä miten tahansa.kirjoituksiani sekä täältä ja muroista. Huomaat, että en ole jälkiviisas. Tiesin homman olevan kusetusta heti kun ensimmäisen kerran siitä kuulin. Se että ketkä homman takana olivat vahvisti vain käsitystäni asiasta. Lisäksi klubin suhtautuminen Wishforexin löytymiseen oli viimeinen niitti. Forex-scam mika forex-scam.
Ja se mitä aikoinaan veroasioista sanoin piti täysin paikkaansa. Koska alvia ei maksettu ja klubin johto oli sitä mieltä, ettei heidän kuulunutkaan maksaa oli se aivan selkeä merkki rikollisesta toiminnasta. Rikoshyödystähän ei alvia tarvitsekaan maksaa, koska koko hyöty kuuluu valtiolle. Omalla tavallaan tuo osake/lisenssi -sotku alv sekoiluineen vain nopeutti klubin ajautumista viranomaisten silmätikuksi ja lopulta MB:n rahaliikenteen sulkeutumiseen ja koko rakennelman kaatumiseen. Ja tämä tapahtui aikaisemmin kuin mitä vetäjät olivat edes ajatelleet, koska säätiövedätys jäi vähän puolitiehen. Varsin hätäisesti vessa vedettin. - omalla nikilläsi
kirjoituksiani sekä täältä ja muroista. Huomaat, että en ole jälkiviisas. Tiesin homman olevan kusetusta heti kun ensimmäisen kerran siitä kuulin. Se että ketkä homman takana olivat vahvisti vain käsitystäni asiasta. Lisäksi klubin suhtautuminen Wishforexin löytymiseen oli viimeinen niitti. Forex-scam mika forex-scam.
Ja se mitä aikoinaan veroasioista sanoin piti täysin paikkaansa. Koska alvia ei maksettu ja klubin johto oli sitä mieltä, ettei heidän kuulunutkaan maksaa oli se aivan selkeä merkki rikollisesta toiminnasta. Rikoshyödystähän ei alvia tarvitsekaan maksaa, koska koko hyöty kuuluu valtiolle. Omalla tavallaan tuo osake/lisenssi -sotku alv sekoiluineen vain nopeutti klubin ajautumista viranomaisten silmätikuksi ja lopulta MB:n rahaliikenteen sulkeutumiseen ja koko rakennelman kaatumiseen. Ja tämä tapahtui aikaisemmin kuin mitä vetäjät olivat edes ajatelleet, koska säätiövedätys jäi vähän puolitiehen. Varsin hätäisesti vessa vedettin.Mistä tiedät, että on kusetus? Tai pikemminkin kysyn niin, että miksi tuhannet jäsenet eivät tee rikosilmoitusta, vaan uskovat klubin paluuseen?
Ja miten Wishforex liittyy asiaan, veron kyllä ymmärrän.
Kirjoitathan omalla nikilläsi, niin saat pikkasen uskottavuutta asiaan kaikkien puolesta. - Iso-Jussi_itse
omalla nikilläsi kirjoitti:
Mistä tiedät, että on kusetus? Tai pikemminkin kysyn niin, että miksi tuhannet jäsenet eivät tee rikosilmoitusta, vaan uskovat klubin paluuseen?
Ja miten Wishforex liittyy asiaan, veron kyllä ymmärrän.
Kirjoitathan omalla nikilläsi, niin saat pikkasen uskottavuutta asiaan kaikkien puolesta."Mistä tiedät, että on kusetus? Tai pikemminkin kysyn niin, että miksi tuhannet jäsenet eivät tee rikosilmoitusta, vaan uskovat klubin paluuseen?"
Ko. kusetus oli suora lähes kopio vastaavasta forex-scamista USA:ssa. Se miksi rikosilmoituksia ei tehdä johtuu psykologiasta. Tähän sopii nämä surun viisi vaihetta erinomaisesti: "1. Kieltäminen 2. Viha 3. Kaupanteko 4. Masennus ja 5. Hyväksyminen". Ja jostakin syystä suurin osa klubilaisista on jäänyt kohtaan 1. Kieltäminen. Siitä on pitkä matka vielä hyväksymiseen. Toivottasti säästytään turhilta itsemurhilta tämän takia.
"Ja miten Wishforex liittyy asiaan, veron kyllä ymmärrän."
Ymmärrän, jos et ole seurannut näitä keskusteluja kovin kauan, että et tiedä mikä Wishforex oli. Se oli suomalaisten (kenties hannu&co) panamalainen yritys joka kapuppasi sivuillaan "treidausrobottia" sitä täsmälleen samaa, joka klubilla oli käytössä (Powered by W.I.S.H) aivan pilkkahintaan verrattuna klubin hintoihin. Tuon kyseisen firman sivuilta tuli myös signaali klubin "mittariin". Firman sivut hävisivät vauhdilla, kun niitä alettiin spekuloimaan tällä palstalla. Linkkejä http://wincapita.110mb.com/archive/wishforex/etusivu/index.php.htm
http://wincapita.110mb.com/archive/wishforex/demo/preview.php.htm
Tutun näköistä vai mitä? Ainakin klubilaisille.
Ja ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin kysymyksessä oli 100% varmuudella kusetus. Käykää siellä poliisin juttusilla niin sponssit kuin tavan jäsenetkin. Helpottaa oloa nyt ja varsinkin tulevaisuudessa. - nimittäin
on yhteyksiä kirjoitti:
niihin ulkomaisiin viranomaisiin. Ja toisilla taas ei.
Jos ulkomaisilla viranomaisilla olisi Hannun tunnustus, niin hänellä olisi satavarmasti Interpolin haku päällä,tai hänet olisi heti pidätetty Suomen suurimmasta talousrikoksesta epäiltynä, mutta ei vain tunnu olevan ja sen voit itsekin varmistaa heidän sivuiltaan.
Että jatka poika valehtelua, niin tyrmätään taas! - Kansiooni
"Mistä tiedät, että on kusetus? Tai pikemminkin kysyn niin, että miksi tuhannet jäsenet eivät tee rikosilmoitusta, vaan uskovat klubin paluuseen?"
Ko. kusetus oli suora lähes kopio vastaavasta forex-scamista USA:ssa. Se miksi rikosilmoituksia ei tehdä johtuu psykologiasta. Tähän sopii nämä surun viisi vaihetta erinomaisesti: "1. Kieltäminen 2. Viha 3. Kaupanteko 4. Masennus ja 5. Hyväksyminen". Ja jostakin syystä suurin osa klubilaisista on jäänyt kohtaan 1. Kieltäminen. Siitä on pitkä matka vielä hyväksymiseen. Toivottasti säästytään turhilta itsemurhilta tämän takia.
Ymmärrän, jos et ole seurannut näitä keskusteluja kovin kauan, että et tiedä mikä Wishforex oli. Se oli suomalaisten (kenties hannu&co) panamalainen yritys joka kapuppasi sivuillaan "treidausrobottia" sitä täsmälleen samaa, joka klubilla oli käytössä (Powered by W.I.S.H) aivan pilkkahintaan verrattuna klubin hintoihin. Tuon kyseisen firman sivuilta tuli myös signaali klubin "mittariin". Firman sivut hävisivät vauhdilla, kun niitä alettiin spekuloimaan tällä palstalla. Linkkejä http://wincapita.110mb.com/archive/wishforex/etusivu/index.php.htm
Ja ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin kysymyksessä oli 100% varmuudella kusetus. Käykää siellä poliisin juttusilla niin sponssit kuin tavan jäsenetkin. Helpottaa oloa nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.Niin katsotaanpa kuinka Ioso-Jussi itse pienenee tässä lähiaikoina.:)
>Ja ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin kysymyksessä oli 100% varmuudella kusetus. Käykää siellä poliisin juttusilla niin sponssit kuin tavan jäsenetkin. Helpottaa oloa nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.---
Tuossa uhoamisessa on jo sellainen juriidinenkin ongelma, että ei mikään, eikä kukaan ole edes 1%
syyllinen ennenkuin on syylliseksi todistettu ja jos et sitä tiedä niin olet tyhmä juntti, joka käy tuulella.:)
Eikä meidän enemmistön olossa ole mitään valittamista nyt, eikä tulevaisudessakaan, eikä ole pienintäkään aikomusta mennä tekemään rikosilmoitusta. - Iso-Jussi_itse
Kansiooni kirjoitti:
Niin katsotaanpa kuinka Ioso-Jussi itse pienenee tässä lähiaikoina.:)
>Ja ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin kysymyksessä oli 100% varmuudella kusetus. Käykää siellä poliisin juttusilla niin sponssit kuin tavan jäsenetkin. Helpottaa oloa nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.---
Tuossa uhoamisessa on jo sellainen juriidinenkin ongelma, että ei mikään, eikä kukaan ole edes 1%
syyllinen ennenkuin on syylliseksi todistettu ja jos et sitä tiedä niin olet tyhmä juntti, joka käy tuulella.:)
Eikä meidän enemmistön olossa ole mitään valittamista nyt, eikä tulevaisudessakaan, eikä ole pienintäkään aikomusta mennä tekemään rikosilmoitusta.Siitä, että WC kyhäelmänä oli huijaus, olen 100% varma.
Aivan yhtä varma olen myös siitä, että suuri osa, ellei peräi suurin osa sponsoreistakin on ollut mukana vilpittömällä mielellä ja uskoneet todellakin valuuttakauppaan. Osa sponsoreista ei olisi välttämättä sponsoroinut ketään mukaan, mutta jotkut ovat pyytäneet päästä mukaan ja sponsorit ovat taas hyväsydämisyyttään heitä mukaan ottaneet. Tämä selittää osaltaan myös sitä, miksei rikosilmoitusta mennä tekemään. Miksi syyttää sponsoria sellaisesta, mitä hän ei ole tehnyt. Itse klubia ja sen vetäjiä kohtaan toki voisi ilmoituksen tehdä, sillä rahojaan jäsenet eivät klubilta tule enää missään olosuhteissa saamaan.
Ihminen on vain sellainen, että tehtyään ns. "tyhmyyttään" virheen, sitä vain nuolee haavat. Eikä kysymys välttämättä edes ole tyhmyydestä, sen verran taitavasti sumutus oli rakennettu. Vaadittiin edes jonkinverran skeptinen elämänasenne tai elämänkokemuksen mukanaan tuomaa kokemusta huijauksen huomaamiseen heti kättelyssä. Varsinkin, jos ei vastaavia forex-scam virityksiä tuntenut entuudestaan. - asioista tietävä
nimittäin kirjoitti:
Jos ulkomaisilla viranomaisilla olisi Hannun tunnustus, niin hänellä olisi satavarmasti Interpolin haku päällä,tai hänet olisi heti pidätetty Suomen suurimmasta talousrikoksesta epäiltynä, mutta ei vain tunnu olevan ja sen voit itsekin varmistaa heidän sivuiltaan.
Että jatka poika valehtelua, niin tyrmätään taas!että suomalaisten haut eivät lainsäädännöllisistä syistä näy interpolin wanted-listalla. Kyllä Hannua haetaan ihan kansainvälisellä etsintäkuulutuksella, mutta se näkyy vain viranomaiskanavilla ei julkisella puolella. Niin vahva on suomessa yksilön intimiteetisuoja. valitettavasti.
- Jxxx
helppoja kirjoitti:
Minä toivon todellakin, että homma on rehellisellä pohjalla. Enemmän hyvinvointia se loisi kuin tämä nykyinen tilanne.Winclubia / capitaa on myyty valuuttakauppaan sijoittavana rahastotyyppisenä instrumenttina. Koska valuuttakauppaa ei ole tehty ja "voitot" on maksettu ponzityylillä seuraavien liittyjien rahoista, kyseessä on melko varmasti vähintään petos. Poliisille voi tehdä tutkintapyynnön ja kertoa tietonsa. Ei siinä mitään menetä.
- valheet siis
asioista tietävä kirjoitti:
että suomalaisten haut eivät lainsäädännöllisistä syistä näy interpolin wanted-listalla. Kyllä Hannua haetaan ihan kansainvälisellä etsintäkuulutuksella, mutta se näkyy vain viranomaiskanavilla ei julkisella puolella. Niin vahva on suomessa yksilön intimiteetisuoja. valitettavasti.
Jatkuvat, nyt sinun piti jo miettiä pidempään.;)
Nimittäin silloin kun vuoden poliisi/rikollinen Pekka Erkkilä oli paennut ulkomaille, niin hänen
nimensä löytyi Interpolin listoilta.:)
Tyhmäkin myös tajuaa, että jos HK:n haku saadaan
Interpoliin, niin sitä hyödynnetään täysin rinnoin KRP:n tiedotteella ja median täysilaidallisella ALMA-pommilla eihän tästä nyt ole epäilystäkään.
Tästähän HS kertoikin, kuinka hakua oli yritetty saada jo n. pari kuukautta sitten päälle, mutta kun ei ollut todisteita syyllisyydestä, niin tuli suutari.
Kuten sanottu, niin taas oli valheellasi paskainen loppu! PELLE! - mitä sattuu
valheet siis kirjoitti:
Nimittäin silloin kun vuoden poliisi/rikollinen Pekka Erkkilä oli paennut ulkomaille, niin hänen
Interpoliin, niin sitä hyödynnetään täysin rinnoin KRP:n tiedotteella ja median täysilaidallisella ALMA-pommilla eihän tästä nyt ole epäilystäkään.
Tästähän HS kertoikin, kuinka hakua oli yritetty saada jo n. pari kuukautta sitten päälle, mutta kun ei ollut todisteita syyllisyydestä, niin tuli suutari.
Kuten sanottu, niin taas oli valheellasi paskainen loppu! PELLE!siis täyttä tuubaa! Listalle pääsee, kun tuomio tulee ja yhä olet kadoksissa. Ennen oikeudenkäyntiä ei julkiselle listalle pääse.
- asioista tietävä
valheet siis kirjoitti:
Kuten sanottu, niin taas oli valheellasi paskainen loppu! PELLE!ihan helpolla pääse, vaikka haku olisi päälläkin. Vrt. Maija-Liisa Lahtinen, jolla todellakin on kansainvälinen etsintäkuulutus päällä.
- sauma2
"Mistä tiedät, että on kusetus? Tai pikemminkin kysyn niin, että miksi tuhannet jäsenet eivät tee rikosilmoitusta, vaan uskovat klubin paluuseen?"
Ja ettei kenellekään jäisi epäselväksi, niin kysymyksessä oli 100% varmuudella kusetus. Käykää siellä poliisin juttusilla niin sponssit kuin tavan jäsenetkin. Helpottaa oloa nyt ja varsinkin tulevaisuudessa.Olet 100 % varma huijauksesta, edes poliisi ei ole noin varma. Millä vakuutat muut lukijat ja jäsenet asiasta? Yli 9000 jäsentä eli yli 90 % vielä odottaa.
Jussilla olisi nyt elämänsä tilaisuus auttaa monia päätöksen teossa. - Iso-Jussi_itse
sauma2 kirjoitti:
Olet 100 % varma huijauksesta, edes poliisi ei ole noin varma. Millä vakuutat muut lukijat ja jäsenet asiasta? Yli 9000 jäsentä eli yli 90 % vielä odottaa.
Jussilla olisi nyt elämänsä tilaisuus auttaa monia päätöksen teossa.minä olen aikuisia ihmisiä neuvomaan. Kyllä poliisi on 100% varma huijauksesta. Siitä ei kannata kinastella. Syy siihen miksi jäsenet eivät tee rikosilmoituksia on psykologinen. Lainaan tähän vähän wikipediaa Charles Ponzista: "Osa uskoi Ponziin vielä hänen kiinnijäämisensä ja syytteiden jälkeen, että hän oli rehellinen liikemies ja sijoitukset olivat hyvässä turvassa hänen huomassaan. Ponzi tuomittiin lopulta viideksi vuodeksi liittovaltion ja yhdeksäksi vuodeksi osavaltion vankilaan. Hän kuoli myöhemmin köyhissä oloissa Brasiliassa vuonna 1949, vaikka hänen kauttaan oli kiertänyt miljoonia dollareita huijauksen menestysaikana."
- onkii
enää toiveet kirjoitti:
auta.
Ensimmäiset oikeudenkäynnit alkavat tämän vuoden puolella ja huomaa, jos oman linjasi sponsorit ovat syytettyinä jo tässä alkuvaiheessa, ei omaa vahingonkorvausvaadetta pystytä enää sen jälkeen ajamaan valtion toimesta. Siksi kannatta todellakin kiirehtiä niiden rikosilmoitusten kanssa. Myös niiden jotka ovat voitolla, koska voitot tullaan tuomitsemaan valtiolle. Korvausta alkuperäisestä sijoituksestasi ja alemmille jäsenille maksamaan jouduttavista rahoista voit hakea vain itsesi yläpuolelta. Joten miksi jättää käyttämättä valtion ilmainen oikeusapu tässä tilanteessa.ootko nyt onnellinen???
- kannat
sitähän sinä kirjoitti:
Et tietenkään kerro.;)
Eräillä tuo suhteellisuuden tajua säätelevät geenit tuntuvat olevan rappeutuneet?huolta toisten tekemisistä, eikö riitä että jokaisella on oikeus tehdä rahoillaan mitä haluaa, yks tekee yhtä ja toinen toista, kolmas kolmatta asiaa, sukan varteenkin vielä jää, kateelliset pankit hätää kärsimässä pian??!!!!!!!
Siitä eilisestä viestistä tuli poistopyyntö ja perusteluna pienellä paikkakunnalla helposti tunnistettavissa olevia.
- kuopiolainen ennen
Kuopio on Suomen 8. suurin kaupunki. Eli ei siis mikään pieni paikkakunta. Kaupungista löytyy lähes kaikkien vakuutusyhtiöiden konttorit, joten varsin vaikeaa on tietää kenestä on ollut kysymys.
- tiedosta
mutta katoaako tämä ketju taas jos joku valittaa? Kuopio ei ole ihan pieni paikka.
Sama tieto saa kuitenkin olla esillä mm. YLEn sivuilla. tiedosta kirjoitti:
mutta katoaako tämä ketju taas jos joku valittaa? Kuopio ei ole ihan pieni paikka.
Sama tieto saa kuitenkin olla esillä mm. YLEn sivuilla.Tuon aloittajan viestissä on linkki joka vie yleisradion sivulle /poliisi tv, jossa on kirjoitusta kyseisestä asiasta, niin minun puolesta tämä ketju saa olla täällä, jos tulee poistopyyntö niin Eniron ylläpito saa ratkaista asian mitä tekee.
- jatka samaan malliin
meni vähän syväksi tämä hierarkia. Jatka Jussi samaan tyyliin. 10-0 Jussille.
- itseni kanssa
Omalla nimimerkillään Jussi on ihan fiksu ja mukava poika. Sujuvaa tekstiä, eikä koskaan erityisen loukkaavaa.
Ainoa epäilyttävä kohta on se, että hän ei pysty koskaan perustelemaan yhtään väitettään. Hän mm. sanoo, että hän sekä poliisi, tuossa järjestyksessä, ovat 100 % varmoja huijauksesta.
Jussin ongelma on se, että hän on veropuolen viranomaisia lähellä oleva asiantuntija, eikä hän pysty kertomaan lähteitään. Muuten hän joutuu itse syytettyjen penkille. Tämän takia hän joutuu heittämään samoja arvauksia kuin muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551227Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784