Erittäin hyvä sarja, mutta saisi tulla useammin, kun on nopeampaan rytmiin tottunut.
Jos ei päivittäin, niin sitten vaikka ma,ke ja pe
Toivoisin
10
981
Vastaukset
- mieltä
Minusta on parempi, että ohjelma tulee kerran viikossa. Jää aikaa muuhunkin kuin tv:n tuijottamiseen.
- määvaan
Oon samaa mieltä: en minäkään kaipaa tiheämpää tahtia.
Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :D - SteveCrane
määvaan kirjoitti:
Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :DJoo, palsta on hiljentynyt pikkasen sarjan tahdin myötä. Ei ole paljon kirjotettavaa muuta kuin jotain linkkejä tai faktoja. Niitä oon keräilly aika paljon ja laitan tänne aikanaan niitä enemmänkin. Tietokoneella kun surffailee niin menee päivä joutuisaan kun sitä on kaikenlaisia muitakin linkkejä jonne eksyy ja projekteja tässä vireillä. :)
- oli kesällä
määvaan kirjoitti:
Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :DOli liian tiheä esitystahti kesällä minun mielestäni. Alkukesällä meni muutama viikko, ettei ehtinyt katsomaan ja olipa digitallentimessa SA-jaksoja läjäpäin. Katselin niitä tilanteen mukaan. Ongelmana oli se, että ei voinut osallistua tänne reaaliaikaiseen keskusteluun. Piti muistella aikaisemmilta esityskerroilta...
- koukusta vapautunut mies
Häikkäsi pahasti iltarytmiäni. Hyvä kun pääs Sydämenasia-kierteestä irti.
Sarja oli lähes ainoa, mitä katsoin tv:st. - ????
Sarjan vetovoima perustuu nimenomaan siihen,että se lähetettäisiin mahdollisimman tiheään tahtiin.Niinhän sarjassakin mennään joka päivä töihin poliisiasemalle, autokorjaamoon ja illalla pubiin. Sarja lässähti aivan täydellisesti kun esityskertoja harvennettiin, sehän ei haitannut yhtään vaikka se tuli kesällä kaksikin kertaa päivässä, ja joku jakso taisi tulla kolmeen neljään kertaan peräkkäinkin. Sarjaahan riittäisi pariksi kuukaudeksi joka päiväkin näytettäväksi, ja jouluun asti kolme kertaa viikossa.
- kesken...
Taidamme olla Englannin tilanteesta pari vuotta jäljessä. Jos jaksoja esitettäisiin joka päivä, niin kuvatut jaksot loppuisivat ennen Joulua.
Kesäinen jokapäiväinen tahti oli liian nopea. Olisi voinut lähettää esim. arkisin ja säästellä jaksoja talvikaudelle siten, että sillin olisi tullut pari jaksoa viikossa.
- vain kerran viikossa!
Meinasin kesällä jo hikeentyä, kun piti elää tämän sarjan mukaan. Yksi toivomus kyllä olisi! Sarjan voisi jonakin päivänä uusia, moni ei pysty jaksoa perjantaina katsomaan, varsinkin, kun ihmiset vielä menevät mökeille. Eikä kaikki pysty jaksoa tallentamaankaan. Nyt joudun hikeentymään Emmerdalen takia, onneksi se tulee seuraavana päivänä uusintana. Maanantaisin en koskaan sitä pysty katsomaan, joten tiistain uusinta on paikallaan! Olisi kamalaa, jos SA olisi joka päivä, muutenkin katson liikaa telkkaria!
- Forgetful Fiona
Minua alkoi loppuaikoina jo vähän ahdistaa se, ettei ollut päivääkään ilman uutta SA-jaksoa. Se sitoi elämää liiaksi, vaikkei niitä jaksoja "livenä" katsottukaan.
Vieroitusoireisiin minulla on hyvin auttanut Elämää Ballykissangelissa, joka on samanlainen hyväntuulinen, elämänläheinen sarja. Se tulee onneksi vain viisi kertaa viikossa, ja ennen kaikkea, koska olen sen kokonaan nähnyt jo kertaalleen (alkupuolen kaksi kertaa), ei kauheasti haittaa, vaikka jokin jakso jää väliin. Sydämen asialla olin aikaisemmin katsonut vain Nickin lähtöön saakka, joten aika pitkään kaikki jaksot ovat olleet minulle uusia.
On tosin totta, ettei hahmoihin tule samanlaista suhdetta tällaisella esittämistahdilla. Välissä ehtivät Rosiet, Berniet, Philit ja Ginat unohtua kokonaan, ja enemmän mielessä pyörivät isä Peter, Assumpta, liikemies Quigley ja hänen tyttärensä Niamh. - Tihempää tahtia
Kun niin moni tyytyy yhteen osaan viikossa.
Kyllä minulle ainakin 2-3 kertaa viikossa olisi parempi.
Perjantai-ilta on muuten aika huono esiintymisaika, kun samaan tulee puhelinlangat Ylen Suomi-kanavalta.
ti ja to esityspäiviksi vaikka klo 17,10 tai 18,30 , niin olisinpa tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768