Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Toivoisin

Tiheämpää tahtia

Erittäin hyvä sarja, mutta saisi tulla useammin, kun on nopeampaan rytmiin tottunut.
Jos ei päivittäin, niin sitten vaikka ma,ke ja pe

10

966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Minusta on parempi, että ohjelma tulee kerran viikossa. Jää aikaa muuhunkin kuin tv:n tuijottamiseen.

      • määvaan

        Oon samaa mieltä: en minäkään kaipaa tiheämpää tahtia.

        Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :D


      • SteveCrane
        määvaan kirjoitti:

        Oon samaa mieltä: en minäkään kaipaa tiheämpää tahtia.

        Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :D

        Joo, palsta on hiljentynyt pikkasen sarjan tahdin myötä. Ei ole paljon kirjotettavaa muuta kuin jotain linkkejä tai faktoja. Niitä oon keräilly aika paljon ja laitan tänne aikanaan niitä enemmänkin. Tietokoneella kun surffailee niin menee päivä joutuisaan kun sitä on kaikenlaisia muitakin linkkejä jonne eksyy ja projekteja tässä vireillä. :)


      • oli kesällä
        määvaan kirjoitti:

        Oon samaa mieltä: en minäkään kaipaa tiheämpää tahtia.

        Toisaalta, palstalla oli vilkkaampaa, kun sarjaa esitettiin kerran päivässä... :D

        Oli liian tiheä esitystahti kesällä minun mielestäni. Alkukesällä meni muutama viikko, ettei ehtinyt katsomaan ja olipa digitallentimessa SA-jaksoja läjäpäin. Katselin niitä tilanteen mukaan. Ongelmana oli se, että ei voinut osallistua tänne reaaliaikaiseen keskusteluun. Piti muistella aikaisemmilta esityskerroilta...


    • koukusta vapautunut mies

      Häikkäsi pahasti iltarytmiäni. Hyvä kun pääs Sydämenasia-kierteestä irti.
      Sarja oli lähes ainoa, mitä katsoin tv:st.

    • ????

      Sarjan vetovoima perustuu nimenomaan siihen,että se lähetettäisiin mahdollisimman tiheään tahtiin.Niinhän sarjassakin mennään joka päivä töihin poliisiasemalle, autokorjaamoon ja illalla pubiin. Sarja lässähti aivan täydellisesti kun esityskertoja harvennettiin, sehän ei haitannut yhtään vaikka se tuli kesällä kaksikin kertaa päivässä, ja joku jakso taisi tulla kolmeen neljään kertaan peräkkäinkin. Sarjaahan riittäisi pariksi kuukaudeksi joka päiväkin näytettäväksi, ja jouluun asti kolme kertaa viikossa.

      • kesken...

        Taidamme olla Englannin tilanteesta pari vuotta jäljessä. Jos jaksoja esitettäisiin joka päivä, niin kuvatut jaksot loppuisivat ennen Joulua.

        Kesäinen jokapäiväinen tahti oli liian nopea. Olisi voinut lähettää esim. arkisin ja säästellä jaksoja talvikaudelle siten, että sillin olisi tullut pari jaksoa viikossa.


    • vain kerran viikossa!

      Meinasin kesällä jo hikeentyä, kun piti elää tämän sarjan mukaan. Yksi toivomus kyllä olisi! Sarjan voisi jonakin päivänä uusia, moni ei pysty jaksoa perjantaina katsomaan, varsinkin, kun ihmiset vielä menevät mökeille. Eikä kaikki pysty jaksoa tallentamaankaan. Nyt joudun hikeentymään Emmerdalen takia, onneksi se tulee seuraavana päivänä uusintana. Maanantaisin en koskaan sitä pysty katsomaan, joten tiistain uusinta on paikallaan! Olisi kamalaa, jos SA olisi joka päivä, muutenkin katson liikaa telkkaria!

    • Forgetful Fiona

      Minua alkoi loppuaikoina jo vähän ahdistaa se, ettei ollut päivääkään ilman uutta SA-jaksoa. Se sitoi elämää liiaksi, vaikkei niitä jaksoja "livenä" katsottukaan.

      Vieroitusoireisiin minulla on hyvin auttanut Elämää Ballykissangelissa, joka on samanlainen hyväntuulinen, elämänläheinen sarja. Se tulee onneksi vain viisi kertaa viikossa, ja ennen kaikkea, koska olen sen kokonaan nähnyt jo kertaalleen (alkupuolen kaksi kertaa), ei kauheasti haittaa, vaikka jokin jakso jää väliin. Sydämen asialla olin aikaisemmin katsonut vain Nickin lähtöön saakka, joten aika pitkään kaikki jaksot ovat olleet minulle uusia.

      On tosin totta, ettei hahmoihin tule samanlaista suhdetta tällaisella esittämistahdilla. Välissä ehtivät Rosiet, Berniet, Philit ja Ginat unohtua kokonaan, ja enemmän mielessä pyörivät isä Peter, Assumpta, liikemies Quigley ja hänen tyttärensä Niamh.

    • Tihempää tahtia

      Kun niin moni tyytyy yhteen osaan viikossa.
      Kyllä minulle ainakin 2-3 kertaa viikossa olisi parempi.
      Perjantai-ilta on muuten aika huono esiintymisaika, kun samaan tulee puhelinlangat Ylen Suomi-kanavalta.
      ti ja to esityspäiviksi vaikka klo 17,10 tai 18,30 , niin olisinpa tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe