Kauhajoen uhrien muistoksi.

umpi-hetero

Nuoria matkalla elämän kevääseen. Kevääseen joka äkkiä harmaantui pois. Maailma on välillä aivan liian mieletön ja raaka, jotta sitä voisi ymmärtää. Ei jää kuin ihmettelevä kysymys: Miksi? Otan osaa kauhajokelaisten syvään suruun.

11

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eroe

      Otan osaa omaisten suruun.

      • osaa suruun ja toivotan voimia kaikiille nuorille ja opetajille.


      • aksu521 kirjoitti:

        osaa suruun ja toivotan voimia kaikiille nuorille ja opetajille.

        aloittajan mainitsemaan uhrien omaisten ja ja kaikken asiaan liittyvien sanomattoman syvään suruun.
        * Samoin surmatyön tekijän omaisten tuskaan , johon he eivät voineet vaikuttaa, ja että kestävät tulevien aikojen tapahtuneen tuoman julkisuuden,Hekin ovat uhreja tavallaan! Joka ei ehkä ole samaa kuin uhrien omaisten saama sympatia.


      • Eroe
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        aloittajan mainitsemaan uhrien omaisten ja ja kaikken asiaan liittyvien sanomattoman syvään suruun.
        * Samoin surmatyön tekijän omaisten tuskaan , johon he eivät voineet vaikuttaa, ja että kestävät tulevien aikojen tapahtuneen tuoman julkisuuden,Hekin ovat uhreja tavallaan! Joka ei ehkä ole samaa kuin uhrien omaisten saama sympatia.

        Vainajien puolesta on rukous enää turhaa,
        mutta muistetaan omaisia. Myöskin ampujan syyttömiä omaisia on hyvä muistaa.


    • Henri Puumala.

      Jumala on määrännyt ihmisen päivät,ihminen sen kaiken keskellä ei voi Luojaansa hallita.Sana sanoo:-"Ei ihminen hallitse kuolemansa hetkeä".
      Tämmöisissä asioissa ei osaa oikein löytää sanoja,itku meinaa väkisinkin tulla.Toivon ja rukoilen voimia myöskin tekijän omaisille ja rukoilen tekijän puolesta niin kauan ainakin,kun mies on varmuudella elossa.
      Tällaisissa tapauksissa on vain uhreja.
      Jumala siunatkoon Kauhavalaisia.

    • *jukka.finland

      Mitä Kauhajoella on tapahtunut ja koska? TV:tä ei minulla ole. Ehkä netistä löytyisi vastauksia, mutta voithan Sinäkin kertoa tai joku muu.

      • todé

        Ehkä netistä löytyisi?


      • todé kirjoitti:

        Ehkä netistä löytyisi?

        uutisista löytyy koko stoori!


      • todé
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        uutisista löytyy koko stoori!

        Minä nyt tässä vain ihmettelen, miksei jukka finlandia osaa itse etsiä uutisia netistä.


    • Tälläistä kun tapahtuu ei löydä sanoja kuvamaan olotilaa. Ei vain pysty ymmärtään. Jason Dax kirjoitti hyvin ateisti palstalla että ei käytetä tätä hirvittävää tekoa lyömäaseena. Siihen pyyntöön on helppo yhtyä.
      Annetaan tilaa surulle ja myötätunnolle, sitä pyydän.
      Ja syvin osanottoni tapahtuman johdosta.

    • nadasa

      Otan osaa omaisten suureen suruun.Ja voimia heille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe