Jeesus takaisin kouluihin vol.2 - viesti murhaajille!

Hei sinä joukkomurhaaja!

Pelottaako itsemurhan teko niin, että pitää ottaa kymmenen muun henki, että oma lähtö olisi vähemmän pelottavaa?

Jokin on kuitenkin ajanut sinut tähän - ihmisvihaan. Tuskin se ajatus on päivässä kehittynyt. Tiedän vain yhden ihmisvihan lähteen ja hän on se Vanha Vihtahousu, jolle helvetin tuli on varattu. Hänen "ilonsa" on viedä niin monta mukanaan kuin mahdollista ja sinä menet siihen retkuun.

Luuletko todella, että saat "rauhan" kun ammut kuulan lopulta omaan kalloosi. Vähemmän vahinkoa saisit, jos aloittaisit itsestäsi, mutta siihenkään ei tarvitse mennä...

Haluat siis veren virtaavan?
Verta onkin virrannut ja paljon (katso vaikka Passion of Christ-arvostelut) - ja sen tähden, ettei sinun päästäsi eikä kenenkään muunkaan ruumiista sen väkivalloin enää tarvitsisi vuotaa...

Jeesus sai kokea ihmisvihan ja ihmisten vihan omassa ruumiissaan, ettei sinun eikä kenenkään muunkaan sitä enää tarvitsisi kokea - mutta ethän sinä sitä tiennyt...

Mutta minä tiedän, ettet sinä ja sinun 22 kaliiberinen ikinä voi erottaa minua ja läheisiäni Jumalan rakkaudesta Jeesuksessa Kristuksessa - ei ikinä. Me voimme kuolla sinun luoteihisi, mutta ei Elämä siihen pääty!

Vain lyhyen ajan saat meuhkata, kun pyssyysi tartut - mutta muista että ikuisuus on pitkä aika. Miksi menisit sinne mikä on varattu Sielunviholliselle?

Jos kuitenkin haluat mennä teloituspaikalle - mene Golgatan ristille ja katsele Jeesuksen runneltua ruumista - ehkei sinun enää tarvitse sitten runnella ketään muuta ja sen jälkeen itseäsi...?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000061&posting=22000000030425046#22000000030425046

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saatanan unesta

Saatnan portit avattiin jo vuosia sitten kun Lordi toi maahan "voiton". Suurin osa kansaa presidenttiä ja pääministeriä myöten toivotti käsimerkeillä Saatanan tervetulleeksi Suomeen.

Presidentti jopa luovutti tälle vanhalle kehnolle työn avaimet; ja totisesti kohta on viety loputkin työt tästä maasta.

Samalla lyötiin ovi kiinni AINOAN TODELLISEN TURVAMME JA PELASTAJAMME Jumalan silmien edestä, jonka seurauksena Jumala nosti suojelevan kätensä tämän maan päältä. Aivan kuin kuvainnollisesti näytettiin eduskunnalle, kun parakit paloivat heidän silmiensä edessä, kohta paloi Porvoon TUOMIOkirkko, samoin kirkko Vantaalla. On seurannut Jokelaa ja Kauhajärveä

Mihin Teitä pitää vielä lyödä että kääntyisitte pahoilta teiltänne ? Palatkaa minun tyköni, kääntykää minun puoleeni, niin minä käännyn teidän puoleenne, sanoo Herra Sebaot.

Näinä lopun aikoina kun saatana itsekin tietää että sillä on aikaa vähän, se käy ympäri kuin kiljuva jalopeura, saadakseen kiini kenet tahansa.

Herätkää, ennenkuin on liian myöhäistä, kello käy aika loppuu.

• e.k.v_

Missä ruumiita, siellä korppikotikia.

• reepi

Niin paljon on sotia ollut ja tuskaa tuotettu ristin nimeen, että en paljoa puhuisi. Taitaapa ampujakin tulla seudulta, jossa suuret ahdistukset ja tuskat kärsitään perheissä ja yhteisöissä vannomalla asioita jeesuksen nimeen.

Kannattaisiko yrittää kasvaa ja katsoa maailmaa jo muuten kuin jeesuksen lasein? Eikö jo elettäisi nykypäivää ja yritettäisi unohtaa uskontojen maailmaan aiheuttama kirous ja tuska?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      73
      3121
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2063
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe