Uskontoraja 18 vuotta

Matti E Simonaho

Lapsilla ei ole uskonnon ja oman tunnon vapautta, koska uskonnot turmelevat oman tunnon esimerkiksi syyttämällä ja opettamalla lapset kaikkien lakien rikkojiksi (syntisiksi). Lapsilla ei ole uskonnon ja oman tunnon vapautta, koska uskontojen opit ovat useinmiten ristiriidassa todellisuuden kanssa, ja sen opit ovat ristiriidassa koulussa opetettujen aineiden kanssa. Uskontojen lisäksi kouluissa opetettu historia on uskonnon propagandan värjäämä ja ei lähimainkaan vastaa todellisuutta.

Lapsilla ei ole tarpeeksi tietoa ja taitoa pystyäkseen arvioimaan onko kaikki mitä esitetään totta tai ei. Lapsilla ei ole tarpeeksi tietoa ja taitoa pystyäkseen puolustautumaan sellaisia oppeja vastaan, jotka kuuluu aikuisten maailmaan ja aikuisen arvioitavaksi. Kaikki sellaiset ristiriidat ja opit jotka ovat ihmisen vastaisia ja ihmismielen vastaisia, mutta joilla lapsen mieli täytetään, tekee lapsesta ajan myötä mielenvikaisen ja jakomielisen - ja anti-ihmisen.
Lapsen mielen 100% koskemattomuus kaikenlaisilta uskonnoilta, joihin osittain lasken historian ja miten se esitetään, jotka saastuttaa lapsen mielen, on taattava 18 ikävuoteen saakka.

http://kivi.suomalaiset.org/liminka22092008.html

5

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ###

Koska olet saatanan kätyri.

Niin teikäläiset haluaisivat kai aivopestä sen sijaan lapset kannattamaan kommunismia kuten itäblokissa.

• _Rofl_

Annetaan lasten itse valita tulevaisuudessa. Ihmismieli on sellainen että sen saa uskomaan vaikka mihin jos siitä puhutaan pienestä pitäen. Uskonto on loistava esimerkki, pelkällä järjellä ilman ulkoista vaikutusta/painostusta siinä ei ole mitään järkeä että kaikkivoipa olento ohjaa kaikkea.

• minä olen

samaa mieltä. Kasterajaksi tulisi laittaa 18 vuotta niin että kukin voi itse päättää mihin kirkkoon haluaa liittyä tai liittyykö ollenkaan.

• neutraalin historian

jota olisi soveliasta opettaa lapsille? Eihän sellaista ole olemassakaan, ainoa realistinen vaihtoehto on opettaa versio toisensa jälkeen ja toivoa että vähitellen oma ajattelukyky kehittyy.
      En valitettavasti päässyt linkkiisi, ehkä se selviäisi sieltä.

• Arto T

eihän lapsille saa sanoa että mikään on väärin ennen kuin täyttävät 18 vuotta, vasta sitten aletaan kasvattamaan lapsia, niin he ovat jo aikuisia ja ymmärtävät että kaikki asiat eivät ole hyväksi ihmisille, eikä myöskään mistään ikävistä ja negatiivisista asioista saa puhua ennen kuin lapsi on 18 vuotta.

Eikä tietenkään seksistä, ehkäisystä, moraaliarvoista, viinasta eikä tupakoinnista saa puhua mitään ennen kuin lapsi on kahdeksantoista vuotta, sillä nämähän ovat vain niitä aikuisten asioita. Lapsihan on täysin viaton kunnes täyttää 18 vuotta, meidän tulee varoa puhumasta ennen sitä sitä että mikään asia olisi väärin, ettemme vain pilaisi lapsia.

Oikeastaan koulunkin voisi aloittaa sitten 18 vuotiaana, niin lapsi voisi itse päättää haluaako hän edes kouluun, vai vain olla vapaa. Onhan väärin pakottaa lapsia kouluun alle 18 vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe