Porin oman perspojun

päivä pelastettu,

sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...

Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!

4

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olihan se odotettavissa

ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.

• Mutta mistä tuo

Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
        Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!

Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.

Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
        Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
        Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!

• raumalta
        Mutta mistä tuo kirjoitti:

Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
        Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!

Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.

Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
        Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
        Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!

minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?

• mitä se on?
        raumalta kirjoitti:

minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?

Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
        Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
        Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.

Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2499
    2. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      154
      1639
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      133
      1613
    4. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1334
    5. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      66
      1328
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      13
      1160
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      254
      1102
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      156
      966
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      58
      889
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      21
      886
    Aihe