sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...
Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!
Porin oman perspojun
4
241
Vastaukset
- olihan se odotettavissa
ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.
- Mutta mistä tuo
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään! - raumalta
Mutta mistä tuo kirjoitti:
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
- mitä se on?
raumalta kirjoitti:
minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.
Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3183750Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001703
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451674Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1091422- 1451215
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041156- 821123
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104964Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74894