sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...
Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!
Porin oman perspojun
4
208
Vastaukset
- olihan se odotettavissa
ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.
- Mutta mistä tuo
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään! - raumalta
Mutta mistä tuo kirjoitti:
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
- mitä se on?
raumalta kirjoitti:
minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.
Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2786255Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653299- 2002991
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242457- 741842
- 1461592
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1961549Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121438- 881353