sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...
Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!
Porin oman perspojun
4
228
Vastaukset
- olihan se odotettavissa
ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.
- Mutta mistä tuo
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään! - raumalta
Mutta mistä tuo kirjoitti:
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
- mitä se on?
raumalta kirjoitti:
minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.
Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2263312- 592817
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I242446Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk182441Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve721924Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä841840Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401812Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191795Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911652Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli65965