sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...
Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!
Porin oman perspojun
4
189
Vastaukset
- olihan se odotettavissa
ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.
- Mutta mistä tuo
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään! - raumalta
Mutta mistä tuo kirjoitti:
Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!
Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.
Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
- mitä se on?
raumalta kirjoitti:
minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?
Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.
Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136