Porin oman perspojun

päivä pelastettu,

sai taas lukon hävitessä ja ässien pelatessa yläkanttiin aihetta turhaan riehuntaansa jälleen toisilla palstoilla...

Osaisipa tuo porilaisen jääkiekon kannattajien häpeätahra lopettaa, mutta taitaa olla liikaa pyydetty hältä!

4

247

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olihan se odotettavissa

ei kannata heti alkaa raumallakaan katkeruutta rakentaa, monta tappiota on vielä tulossa.

• Mutta mistä tuo

Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
        Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!

Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.

Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
        Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
        Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!

• raumalta
        Mutta mistä tuo kirjoitti:

Rauma aina eksyy mielikuvituksiisi?
        Onhan täällä muistakin kaupungeista kirjoittajia, kuten minä aloittajana, en siis ole Raumalta!

Mistä tuo Rauma kammosi / kateutesi oikein juontuu alkujaan, kerro se jo meille.

Mitä kiksejä saat häiriköidessäsi toisilla palstoilla.
        Hanki mieluummin harrastus, saat sisältöäkin pieneen elämääsi ja voit oppia jotain hyödyllistä.
        Tuo riehumisesi ei hyödytä itseäsikään!

minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?

• mitä se on?
        raumalta kirjoitti:

minä en ole porista, mutta sinä et hämää ketään. toimintamallisi on niin raumalaista..ensin vittuillaan muille ja sitten itketään kun saadaan takaisin. mistä sinun ässäkateus kumpuaa ?

Ässät ei liikuta minua paljoakaan, eikä lukkokaan.
        Ärsyttää vain tuon Porin oman perspojun riehunta näillä palstoilla.
        Sillä ei ole merkitystä mistä olen, en ainakaan Raumalta, sen verran tiedoksi.

Olisi siis hienoa jos tuo riiviö saataisiin poistettua ja kunnon keskusteluja tilalle ihmisiltä jotka ymmärtävät jääkiekosta edes jotain, toisin kuin tuo perspojunne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      2800
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      516
      1715
    3. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      311
      1383
    4. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      1364
    5. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      58
      923
    6. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      66
      802
    7. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      35
      715
    8. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      37
      715
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      48
      704
    10. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      694
    Aihe