Kun 3-4 henkilöitä potkii ja lyö vaikka uhri jo makaa maassa.Ja uhri on syytön.Niin jotain on pahasti pieleen.Tämmöistä väkivaltaa tapahtuu paljon tässä maassa.Ennen vanhaan tapeltiin mies miestä vastaan ja tappelu oli ohi kun toinen ei halunnut tapella enä.Vaikka itse voi huonosti niin ei saa tehdä pahaa muille.Tätä vanhemmat pitäis pienestä asti opettaa lapsille.Koulusurmaajat ajattelevat,halun kuolla mut ensin haluan tappaa niin monta ihmistä kuin mahdollista.
Kauhajoki
ihmettelen vaan
4
725
Vastaukset
- viideksi minuutiksi
vihaan sairastuneen ihmisen tunnetilan itsellesi, ei kävisi sinullakaan kateeksi enää ollenkaan.
Kyllä hän on ainakin osan rangaistustaan saanut jo tämän elämänsä aikana. - Anonyymi
lahdesta tullahan tänne tekemään konkurssirikoksia ei se lahti ole mikään huonekalukaupunki
- Anonyymi
Romanit ne tulevat porukalla kimppuun ja hakkaa ja potkii maassa makaavaa
- Anonyymi
Ne ryöstää,,... kunnioittaa myös wähävoimaisia vanhuksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574